2022-12-06, 16:54
Medlem
knack1s avatar
Vad är det där för avskum?

Citat:
I november förra året svarade en mor i den ringande telefonen. I andra änden av tråden satt en nu 60-årig man från Karlstad som bad att få tala med hennes dotter.

Sagt och gjort – men det samtalet skulle bli ett obehagligt sådant. Det dröjde nämligen inte länge innan mannen, som då utgav sig för att vara läkare, började ställa frågor om flickans kropp och bröst – och om hon hade ”sugit kuk”.

Fullständigt oacceptabla frågor givetvis, och familjen anmälde 60-åringen för sexuellt ofredande. Han har erkänt att han har gjort precis det ovanstående men har till sitt försvar hävdat att han inte vetat att han talade med en flicka – men det går så klart stick i stäv med faktumet att han tidigt i samtalet bad att få tala med kvinnans dotter.

Mannen, som bara några dagar innan samtalet hade dömts för ett annat sexuellt ofredande samt barnporrbrott, döms nu till skyddstillsyn och 40 timmars samhällstjänst.
från VF
Citera
2022-12-06, 17:02
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knack1
Vad är det där för avskum?

från VF
där finns två avskum, mamman torde vara helt urblåst i huvudet som ger luren till sin dotter, så att pedofilen kan sitta och runka samtidigt som han frågar ut dottern
Citera
2022-12-06, 17:09
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3
där finns två avskum, mamman torde vara helt urblåst i huvudet som ger luren till sin dotter, så att pedofilen kan sitta och runka samtidigt som han frågar ut dottern

Nu vill jag inte lägga någon skuld på mamman men undrar onekligen vad han sa till henne. Lite lär man ju reagera som förälder om en vuxen man ringer och vill prata med sitt 10-åriga barn. Även om han sa även till mamman att han var läkare känns det udda förutsatt att de inte väntade på ett samtal från en läkare.
Citera
2022-12-06, 17:09
Medlem
knack1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3

Mjo, låter kite konstigt. Hade nog velat veta vad en gammal man (förutsatt att han lät gammal) vill min dotter
Citera
2022-12-06, 17:13
Medlem
okok1s avatar
Han var alltså läkare? Har för mig att det är en skyddad titel och att låtsas vara läkare är ett brott?
Citera
2022-12-06, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Han var alltså läkare? Har för mig att det är en skyddad titel och att låtsas vara läkare är ett brott?
Det är det, men det är ett jävligt lindrigt brott jämfört med det övriga.
Citera
2022-12-06, 18:39
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Det som ska diskuteras är vem personen är? Eller om han är ett avskum eller inte?

Tycker de verkar som en skön lirare bah, sugeru kuk elleh. Borde ju erhålla ett pris eller ngt? Inte straffas av nån könstig lag. Skoja ba. Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in