2022-12-06, 11:11
Avslutad
Har hon hemlig adress Sara eller varför har ingen attackerat henne än? Borde ju finnas många uthängda därute som vill hämnas och bränna ner kåken eller spöa på henne.
Citera
2022-12-06, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Sorry min vän...dumplingarna har redan löst ut Sara från KF.
Pic or it didn’t happen
Citera
2022-12-06, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Har hon hemlig adress Sara eller varför har ingen attackerat henne än? Borde ju finnas många uthängda därute som vill hämnas och bränna ner kåken eller spöa på henne.
Du får kolla lite längre tillbaka i tråden. You reap what you sow.
Citera
2022-12-06, 11:44
Medlem
Citat:
Det trauma gäddornas närstående får funkar på samma sätt... och gäddornas egna.

Vad hade du gjort om du själv vart med om övergrepp? Hade du pallat ens en dag med det offren får utstå? Den emotionella intelligensen är verkligen fraperande här!
Citera
2022-12-06, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Du får kolla lite längre tillbaka i tråden. You reap what you sow.
Vilket bra tips! bara 3500 sidor att leta i
Citera
2022-12-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Pic or it didn’t happen
Sök i tråden.
Citera
2022-12-06, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaLalinra
Vad hade du gjort om du själv vart med om övergrepp? Hade du pallat ens en dag med det offren får utstå? Den emotionella intelligensen är verkligen fraperande här!
Det handlar väl inte om vem som mår sämst? Är det låg intelligens att tycka "öga för öga" är ett förkastligt sätt att tänka och agera?
Citera
2022-12-06, 13:46
Medlem
Citat:
Det handlar väl inte om vem som mår sämst? Är det låg intelligens att tycka "öga för öga" är ett förkastligt sätt att tänka och agera?

Jag syftar på de som inte tycker så såklart. Det är så många åsikter här och de som tror de förstår och dömer utan att tänka efter. Dem syftar jag på!
Citera
2022-12-06, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaLalinra
Jag syftar på de som inte tycker så såklart. Det är så många åsikter här och de som tror de förstår och dömer utan att tänka efter. Dem syftar jag på!
Förstår. Jag blir bara lite förundrad över metodiken att gäddor och deras anhöriga måste förnedras maximalt för att andra mår dåligt av ett övergrepp.
Citera
2022-12-06, 14:02
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
I USA när liknande organisationer har hängt ut människor så har det även hänt att oskyldiga har blivit uthängda. Och som förväntat så får de inte ens en ursäkt, utan idioterna bara gå vidare med att hänga ut andra. Detta bevisar väl att det handlar mer om att skapa en freakshow.Dessutom hade de inte förvånat mig om Patrik själv i alla fall va hebo/ebofil.Kan man tänka sig som 60 åring att ligga med 18 åringar så har man nog inga problem med tjejer som är några år yngre än så

Dessutom är det alltid samma typer av människor som håller på med denna typen av grejer. Ofta white trash människor vissa håller på med droger vissa dricker en del. Eller så är de bara är uttråkade 20 åriga killar som troligtvis själva tänder på tjejer i tonåren. Faktum är att det har kommit fram att vissa som har jagat ”pedofiler ”har enbart gjort så för att få tillgång till bevismaterial på vissa av männens hårddiskar för att stilla sina egna sexuella lustar.

Man håller fortfarande kuken innanför byxorna om man är en rimlig människa. Och vilken tur att dumpen inte har hängt ut någon oskyldig ännu.
Citera
2022-12-06, 14:40
Medlem
Citat:
Förstår. Jag blir bara lite förundrad över metodiken att gäddor och deras anhöriga måste förnedras maximalt för att andra mår dåligt av ett övergrepp.
Förstår jag dig rätt i att du tycker att det är fel att hänga ut förövarna som dumpen gör? Isådana fall tycker vi samma. Jag tycker det förövarna gör är fel men dumpen är inte den rätta vägen.
Citera
2022-12-06, 14:53
Avslutad
Citat:

"'Öga för öga, tand för tand' skapar ett samhälle med blinda och tandlösa invånare", skrev någon fyndigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in