2022-12-05, 23:32
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Om en kåt 14 årig kille ligger med sin snygga lärarinna på 25 år eller kanske till och med 30 år har hans liv då blivit förstört för all framtid?
Jag tycker du håller dina runkfantasier för dig själv.
Det är rejält äckligt att behöva konfronteras med ditt skinnhissande samtidigt som du fantiserar i inlägg och lägger ut här.
Din fantasi om hur du blev förförd av läraren har vi redan fått kräkas över.
Citera
2022-12-05, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Jag är inte intresserad av vad du håller med om.
Pedofiler anser alltid att just den åldern dom gillar inte är "riktiga barn".
Jag kollar inte in barn utan vuxna människor.
Det är lätt att se skillnaden om man inte är en gris.

Det är faktiskt inte lika självklart som du påstår att alla män inte kolla på tjejer under en viss ålder. Menar du att du har någon inbyggd censor som gör att du kan läsa av exakt hur gammal en tjej är?
Citera
2022-12-06, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja jag tyckte man kunde använda fantasin. Ibland benämns herrarnas bestämda delar för apparat, en grej man gör saker med, denna apparat har minst två funktioner. Jag undrar ofta hur gud tänkte där. Med 4 år menar jag en flicka på 4 år som har del av man i munnen.
hur vet du att ungen var 4 då, var det du som stod och munknullade?
Citera
2022-12-06, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Lite lyteskomik är det ju och det behövs nästan för ett så allvarligt ämne. Den udden riktas ju ändå bara mot gäddan och till viss del mot Sara själv eftersom det kan bli lite parodiskt ibland. Vill man avnjuta en gammal klassiker där Sara river av ett helt batteri så är klippet nedan riktigt underhållande. Tänk dig själv om man kommit knallandes där i trappen och mötts av av de där två.
Hade det inte varit så mycket bakgrundsbrus hade jag clippat ljudet och använt som aviseringsljudsignal på mobilen.

https://dumpen.se/2022/04/28/mannen-som-gav-gaddhang-ett-ansikte-napp-igen/

Oo ja. Kul att stöta på henne och Patrik när man ”bara skulle ut på dejt”, och de har ”chattloggar och allting”. Hennes skratt också, bland annat när hon i poddavsnittet som gavs ut 10 april påpekar att KaramellKent råkade skriva Broden istället för brodern
Citera
2022-12-06, 02:01
Medlem
Dom här uthängningarna är monotona, alla är i princip likadana. Gäsp.

Sedan gör man ett labilt försök att ge alla ett smeknamn.

Visar bara hur extremt oseriösa Dumpen verkligen är.
Citera
2022-12-06, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Dom här uthängningarna är monotona, alla är i princip likadana. Gäsp.

Sedan gör man ett labilt försök att ge alla ett smeknamn.

Visar bara hur extremt oseriösa Dumpen verkligen är.

Ingen tvingar dig att titta. Gäsp.
Citera
2022-12-06, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Ingen tvingar dig att titta. Gäsp.
Idioterna har inte ens en professionell kamera som dom filmar med, helt amatörmässigt.

Klart som korvspad så ryckte en dumpenanhängare ut och försvarar dom. Inget nytt under solen.
Citera
2022-12-06, 02:14
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faust1
hur vet du att ungen var 4 då, var det du som stod och munknullade?
I tidigare post skrev jag ca. 4 år. Vilket fall var hon klart underårig, och knappast sugen på ett ta en lem av egen vilja.
Citera
2022-12-06, 02:23
Medlem
carltellin88s avatar
Den formen av privat rättsskipning som Dumpen sysslar med hör inte hamma i ett modernt rättssamhälle. Den som inte fattar det är en idiot.
Citera
2022-12-06, 02:24
Medlem
Jag menar att trauma inte funkar som du tror att det gör! Det kan få vilka konsekvenser som helst i hjärnan. Trauma behöver bearbetas så att man kan må så bra man kan.
Citera
2022-12-06, 03:41
Medlem
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/jols.12235

‘Paedophile Hunters’, Criminal Procedure, and Fundamental Human Rights’

‘Paedophile hunters’ have attracted global media attention. The limited literature on paedophile hunters, which documents their emergence in contemporary liberal democracies, pays scant attention to how their use of intrusive investigative methods may threaten the procedural rights of suspects and undermine the integrity of the criminal justice system. This article fills this normative ‘gap’ in the literature. It draws upon media coverage, criminal procedure jurisprudence, and criminological scholarship to analyse the regulation of paedophile hunting in English and Welsh law. The article suggests that domestic law does not afford adequate protection to due process and the fundamental human rights of those falling under the paedophile hunter's purview. Unless paedophile hunting is constrained by a narrower and more robustly enforced regulatory regime, it should not be permitted, let alone encouraged, in contemporary liberal democracies.

Sug på den dumpenförespråkare.

’Paedophile hunters are amateurs. Their operations often require little more than a broadband connection and a camera phone.’

Jag levererar, det kan ingen debattera.

Sanningen är brutal. Jag vill se S och P i fängelse.
Senast redigerad av Eskalera 2022-12-06 kl. 03:50.
Citera
2022-12-06, 04:04
Medlem
Oavsett om man skär sig, blir självmordsbenägen, promiskuös eller förgriper sig på andra pga övergrepp så är det inte dömande från andra som hjälper.
Jag var själv med om ett svårt övergrepp när jag var 5 år vilket ledde till onormalt sexuellt beteende från det jag var 8 år. Pga detta har jag blivit utfryst och kallad för hora bla.
Det har varit noll förstående och jag ser liknande oförståelse här!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in