Citat:
Ursprungligen postat av
Flashsmash
Grattis! Du är nominerad till INCEL 2022, alla kategorier.
Jag tror att du missförstått vad incel är. Jag har inga problem med att träffa damer, jag hatar inte kvinnor och har god interaktionsförmåga med det motsatta könet.
Beträffande Linda så blir det konstigt att hata en person som har varit streetsmart och lyckats göra raketkarriär genom att ligga med sin chef. Det är väl snarare chefen som utnämnde henne som ska ha kritik isåfall.