Citat:
Ursprungligen postat av
mvpy
Hon har säkert inte haft det lätt, men inte pga av att hon är en snygg, kvinnlig, karriärist. Utan för att hon trots avsaknad av juridisk examen, trots utebliven polisutbildning, och trots brist på operativ erfarenhet, blev chef på fucking nationella operativa avdelningen via sängvägen. Jag lovar att varenda polis vet om det.
Att hon är en snygg kvinna har gett henne fördelar andra bara kan drömma om.
En dyster bild.
På justitiedepartementet kan hon sitta i lugn och ro. (Det är inte regeringskansliet, som nån skrev).
Tar hon på sig polisuniformen där blir hon utskrattas.
Hon blir nog kortvarig där, tror jag.