2022-12-05, 22:20
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Hon har säkert inte haft det lätt, men inte pga av att hon är en snygg, kvinnlig, karriärist. Utan för att hon trots avsaknad av juridisk examen, trots utebliven polisutbildning, och trots brist på operativ erfarenhet, blev chef på fucking nationella operativa avdelningen via sängvägen. Jag lovar att varenda polis vet om det.

Att hon är en snygg kvinna har gett henne fördelar andra bara kan drömma om.
En dyster bild.
På justitiedepartementet kan hon sitta i lugn och ro. (Det är inte regeringskansliet, som nån skrev).
Tar hon på sig polisuniformen där blir hon utskrattas.

Hon blir nog kortvarig där, tror jag.
Citera
2022-12-05, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
De har vetat om det här länge. Holgerssons research har funnits ute mer än ett år. Det borde exploderat med Micael Byden. Någon lägger locket på. Kan vara för att hon är kvinna. Kan vara för att det är för känsligt för männen. För polisen? Det här kommer tystas ned.
Det tror jag också, tyvärr. Det är ju egentligen en skandal men vem ska hålla i yxan? Kristersson är nog för vek för det.
Citera
2022-12-05, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Det tror jag också, tyvärr. Det är ju egentligen en skandal men vem ska hålla i yxan? Kristersson är nog för vek för det.

Det måste vara en kvinna - annars pumpar kristersson på henne o skyddar henne o blir
en i kuksvågergänget på hög nivå
Citera
2022-12-05, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Tvivlar på kompetensen hos denna kvinna. Hon är lite bilden för allt som är fel i vårt land. "Fitta före kunnande."

Skulle gissa på att hon är betydligt mer kompetent än dig och många andra högt uppsatta polischefer. Ställ dig frågan till varför vi har en urusel polismyndighet, är det för att ledningen är kompetenta?

Nej, dina tvivel håller inte din gamla incel
Citera
2022-12-05, 22:25
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Vem litar på Linda Staaf i detta läge?
Vem litar ens på polisledningen?
Citera
2022-12-05, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen

Varför ska Kristersson blanda sig i? Du verkar ha dålig koll på hur det funkar ute i den riktiga världen. Arbetslös much?
Citera
2022-12-05, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Skulle gissa på att hon är betydligt mer kompetent än dig och många andra högt uppsatta polischefer. Ställ dig frågan till varför vi har en urusel polismyndighet, är det för att ledningen är kompetenta?

Hmmm, du låter som en kvinna, är du det?!
Citera
2022-12-05, 22:27
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Man måste ta en och en och Linda är en.
Citera
2022-12-05, 22:28
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:

Det är ju för fan du som är en incel, idiot

Du kan ju fortsätta gissa. Är hon kompetent, eller inte?
Citera
2022-12-05, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Ja och ÖB som inte direkt verkar vara ett föredöme.
Citera
2022-12-05, 22:29
Avslutad
Citat:
Varför ska Kristersson blanda sig i? Du verkar ha dålig koll på hur det funkar ute i den riktiga världen. Arbetslös much?
Förklara då för mig vem som ska rensa upp den här soppan? Kristersson som statsminister är ju ytterst ansvarig hur man än vänder och vrider på det.
Citera
2022-12-05, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Hmmm, du låter som en kvinna, är du det?!

Väl valda ord Du låter som en rövryttare, är du det? Eller du kanske identifierar dig som hen? Skulle inte förvåna mig.

Utveckla gärna dina tvivel om Minda, vad är det som gör henne till en dålig chef?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in