2022-12-05, 20:53
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
It takes two to tango.....

Sparka Staaf, Bydén och Mats.
A tango can be danced by three. Olämpligt beteende.
Är detta kulturen som speglas i SDs valfilm? Sossarna med minipartier kunde inte hålla ordningen och två av landets 3 största partier klarar de inte heller.
Usch
Citera
2022-12-05, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Hon är en sexig psykopat och vet så klart vilka knappar hon ska trycka på hos männen.

Ja, buhu, stackars män som blir förförda av "den sexiga psykopaten". Den här typen av lättmanipulerade gubbar bör inte ha uppdrag på denna absoluta toppnivå.
Citera
2022-12-05, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Låt oss hålla oss till fakta: Mycket tyder på att hon är extremt målmedveten välutbildad overachiever samt har många olika talanger utöver det normala. Nästan som en renässansmänniska. Hon är troligen helt perverterad. Intelligenta människor tenderar att vara extremt bra ligg och totalperverterade. Förvisso har hon cyniskt knullat med minst två hemskt fula sopor till män för att tillskansa sig fördelar men det kan vara en del av hennes perversioner. Männen har varit lätta offer.

Linda H Staaf är inte ful utan placerar sig över medel i sin åldersgrupp. Jag skulle lägga henne på strax över fem på en 10 skala. En sexa.

Frågan är om vi inte skulle bli ett bättre land av att ha fler såna kvinnor istället för färre. Hon är unik.

Jag själv skulle aldrig klara av att knulla med så extremt motsvarande motbjudande kvinnor som de män hon cyniskt betat av. Hon är verkligen offervillig. Betänk alla tjejer som frivilligt ligger med extremt missbildade mena-slödder utan att få något i ersättning utan bara förtryck och misshandel. Hon har åtminstone fått ut något.

Bara några tankar.

Dvs. håller du med mig.
Citera
2022-12-05, 20:59
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Låt oss hålla oss till fakta: Mycket tyder på att hon är extremt målmedveten välutbildad overachiever samt har många olika talanger utöver det normala. Nästan som en renässansmänniska. Hon är troligen helt perverterad. Intelligenta människor tenderar att vara extremt bra ligg och totalperverterade. Förvisso har hon cyniskt knullat med minst två hemskt fula sopor till män för att tillskansa sig fördelar men det kan vara en del av hennes perversioner. Männen har varit lätta offer.

Linda H Staaf är inte ful utan placerar sig över medel i sin åldersgrupp. Jag skulle lägga henne på strax över fem på en 10 skala. En sexa.

Frågan är om vi inte skulle bli ett bättre land av att ha fler såna kvinnor istället för färre. Hon är unik.

Jag själv skulle aldrig klara av att knulla med så extremt motsvarande motbjudande kvinnor som de män hon cyniskt betat av. Hon är verkligen offervillig. Betänk alla tjejer som frivilligt ligger med extremt missbildade mena-slödder utan att få något i ersättning utan bara förtryck och misshandel. Hon har åtminstone fått ut något.

Bara några tankar.

Intressanta tankar kring samband mellan perversion, sexuell fähighet och intelligens.
Har du lust att utveckla?
Citera
2022-12-05, 20:59
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Undrar hur många polischefer hon knullat innan Löfving för att ta sig fram, gissar på fem styck.
Hon kanske gått laget runt varje nattpass ?

Ja, vem vet.
Citera
2022-12-05, 21:01
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Jag tycker att det är ett helt klart rimligt perspektiv. Dessa pilska män som inte kan hålla kuken i styr är en säkerhetsrisk som lätt skulle sälja ut Sverige för lite punani.

Skrämmande tanke. Pilska män över 55 år borde kanske inte jobba med säkerhets krävande uppgifter med tanke på att de inte kan hålla "Mr Slem Helge" i styr?
Citera
2022-12-05, 21:06
Medlem
Skön arbetsplats ändå lol.
Blir hon så hårt kontrollerad att hon enbart kan välja ”godkända” gubbar.
Citera
2022-12-05, 21:07
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Du kallade mig psykopat dock. Jag vill veta på vilka grunder du drar den slutsatsen. Svara på frågan istället.

Du verkar faktiskt lite bränd. Att du förnekar att en kvinna kan vara manipulativ, begå psykisk misshandel eller utöva utpressning är helt ofattbart. Sluta spamma innan jag rapporterar dig till de tuffa moderatorerna.
Citera
2022-12-05, 21:08
Medlem
Citat:
Ja, buhu, stackars män som blir förförda av "den sexiga psykopaten". Den här typen av lättmanipulerade gubbar bör inte ha uppdrag på denna absoluta toppnivå.

Fattar du inte? Låt mig va, din snusk-kvinna.
Senast redigerad av B-a-c-k-f-l-a-s-h 2022-12-05 kl. 21:10.
Citera
2022-12-05, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vem är denna kvinna?
Hon är författare, chef för underrättelseenheten på Nationella Operativa Avdelningen, fd lastbilschaufför, distriktsmästare i styrkelyft som tonåring, innehar certifikat för privatflyg, kan fyra språk flytande samt en del tyska och arabiska, är jurist, civilekonom, polis.
Hon började arbeta hos polisen 2004.
Hur länge har hon varit underrättelsechef på NOA?
Hur gammal är hon?
Har hon skyddad identitet?

Hur har hon orkat/hunnit med allt detta?
Hon verkar vara en supermänniska.

Har inte läst tråden men pippar hon inte med Överbefälhavaren också ..
Frågar ni mig borde " Förtjänt + Skicklighet " gälla annat än sära på benen
Även om det är tal om normala böjelser.

Det är väl det som måste komma --Is it Business or Pleasure ..
Detta kan I och för sig vara en öppning från Politiken att finna Svepskäl för att sparka hela Polisledningen
Vilket är ett svineri i sig .( Inte att sparka utan ljuga om det )

Jag gillar Trumps version bättre " Han gjorde ett dåligt jobb så jag sparkade honom "
Som i fotbollsklubbarna MFF till exempel går det dåligt ändrar man både i ledningen och laget.

Var det idag man såg den lipande Polisen Södertälje om att samhället har misslyckats.
I h.. e heller det finns gripna av Ordningsmakten + Återanpassade av Kriminalvården
FIXA DET .. eller byt jobb. Mycket snack och K******de men lite verkstad
Citera
2022-12-05, 21:12
Medlem
Switzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
ÖB Byden är ju 58 år.. Snart är hon så högt upp att ingen vågar peta på henne.

Ibland undrar man hennes agenda.. Är det måhända, en rysskoppling, gud förbjude..
Luktar det, tyvärr.
Citera
2022-12-05, 21:12
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Inte så förvånande att arbetet mot kriminella nätverk går helt åt helvete om högsta ansvarig för arbetet mot det saknar meriter på området. Sverige är ett så jävla sorgligt land.

Ja, om det Holgersson beskriver stämmer, så är detta ta mig fan en skandal värd namnet. Ett "make believe" som saknar motstycke. Tacka fan för att det går åt helvete med Polisens arbete mot grov organiserad brottslighet när det sitter en individ som saknar kompetens för detta vid rodret. Helt otroligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in