2022-12-05, 20:23
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Det är faktiskt otroligt hur vissa gubbar absolut INTE kan hålla kuken i brallorna alltså. Så fort dom får syn på en några år yngre blondin så lämnar dom fruar och erbjuder flådiga anställningar för att få nuppa lite. Kom igen för fan, visa lite självaktning. Pinsamt!

Hon är jävligt het. Hennes mun säger att det är trångt mellan de rosa molnen och luktar som på en bensinmack och att hon jobbar som en v12a.
Som en Sune sommar dröm.
För mig obegripligt att det inte är öppen korruption..

Det skjuts dagligen på våra gator och dessa roar sig med att tänka vem som ska knulla vem.. soft

Håller även med trancas inlägg men vart är moralen? Om hon kan krascha familjer och ligga sig till jobb. Hur svår blir hon att muta? Räcker 22cm vit kuk som lite sne åt vänster?
Kanske en Hells Angel boss? Hon kanske blir presidentfru för gängtapparna härnäst.. Våra myndigheter är som ett stort inslag av big brother

Senast redigerad av Jagejagvemedu 2022-12-05 kl. 20:43.
Citera
2022-12-05, 20:27
Medlem
Biggedys avatar
Någon som kan starta en petition för att få henne avsatt?
Citera
2022-12-05, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Låt oss hålla oss till fakta: Mycket tyder på att hon är extremt målmedveten välutbildad overachiever samt har många olika talanger utöver det normala. Nästan som en renässansmänniska. Hon är troligen helt perverterad. Intelligenta människor tenderar att vara extremt bra ligg och totalperverterade. Förvisso har hon cyniskt knullat med minst två hemskt fula sopor till män för att tillskansa sig fördelar men det kan vara en del av hennes perversioner. Männen har varit lätta offer.

Linda H Staaf är inte ful utan placerar sig över medel i sin åldersgrupp. Jag skulle lägga henne på strax över fem på en 10 skala. En sexa.

Frågan är om vi inte skulle bli ett bättre land av att ha fler såna kvinnor istället för färre. Hon är unik.

Jag själv skulle aldrig klara av att knulla med så extremt motsvarande motbjudande kvinnor som de män hon cyniskt betat av. Hon är verkligen offervillig. Betänk alla tjejer som frivilligt ligger med extremt missbildade mena-slödder utan att få något i ersättning utan bara förtryck och misshandel. Hon har åtminstone fått ut något.

Bara några tankar.

Hon har ljugit om sina utbildningar, iallfall överdrivit…..
Hon har studerat en enkel kurs i usa juridik. Vet inte om de var online eller på plats men uppfattade det som att det var 1 år eller något. Håller på o letsr fram den info … sedan att ho. E snygg… bara på bild…. Har du sett hennes intervjuer? Hon e inte lika snygg och bara blinksr konstant o ser irriterande ut. Ja snygg tunn kropp har hon…. jag tror hon suger bra också, för hur i helvete kan hon få sådana poster och ett vapen inom polisen UTAN polisutbildning😂😂helt sjukt… har hon ens barn?
Citera
Medlem
Hört att hon gillar rimjobs, därför dessa högt uppsittande män gillar na.
Citera
Medlem
revsaxens avatar
Tycker Linda H Staaf är najs vem bangar om hon bjuder upp, inte jag i alla fall.
Citera
2022-12-05, 20:34
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copoo
Hört att hon gillar rimjobs, därför dessa högt uppsittande män gillar na.

Ja, hon verkar ju behärska det mesta, så hon ger säkert ett hyfsat rimjob oxå…
Citera
2022-12-05, 20:34
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Hon har ljugit om sina utbildningar, iallfall överdrivit…..
Hon har studerat en enkel kurs i usa juridik. Vet inte om de var online eller på plats men uppfattade det som att det var 1 år eller något. Håller på o letsr fram den info … sedan att ho. E snygg… bara på bild…. Har du sett hennes intervjuer? Hon e inte lika snygg och bara blinksr konstant o ser irriterande ut. Ja snygg tunn kropp har hon…. jag tror hon suger bra också, för hur i helvete kan hon få sådana poster och ett vapen inom polisen UTAN polisutbildning😂😂helt sjukt… har hon ens barn?

Hehe, hon är imponerande. Du har svaret. Jag skulle aldrig klara av att knulla mig fram som hon. Hon är extrem. Kanske förstår jag mig ej på kvinnor, men för mig handlar det i grund och botten om utseende och personlighet. Hon är grym som klarar av att bortse från det.

Jag tror hon är ett extremt ligg.
Citera
2022-12-05, 20:39
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Blir väl Leif GB så kan hon samtidigt få utlopp för sin daddy issues.

Militären, polisen. Återstår administrationen.
Blir väl vår korte statsminister, Ulf. Som får lossa på slipsen och tagelskjortan.
Citera
2022-12-05, 20:39
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Vad står H för i namnet?

Hansson
Citera
2022-12-05, 20:40
Medlem
Bob-Dylans avatar
Bara på Flashback

Varför alla nedvärderande inlägg?

Verkar vara en driftig kvinna !
Citera
Medlem
Uppenbarligen vässad brud. Både booksmart och streetsmart. Lyckades lägga självaste ÖB också som torde vara extremt medveten om att en man i hans position absolut inte ska ligga runt. Ändå lyckades hon.

Att hon inte är polisutbildad är ju bara ett plus. De flesta poliser är svagbegåvade. Tänk att fram tills för några år sedan var det en typ av eftergymnasial yrkesutbildning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Det är faktiskt otroligt hur vissa gubbar absolut INTE kan hålla kuken i brallorna alltså. Så fort dom får syn på en några år yngre blondin så lämnar dom fruar och erbjuder flådiga anställningar för att få nuppa lite. Kom igen för fan, visa lite självaktning. Pinsamt!

Det är trots allt naturligare att en man ligger runt än att en kvinna gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in