2022-12-05, 20:41
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
https://www.expressen.se/nyheter/mats-lofving-anmaldes--for-brott-mot-linda-staaf/

Detta blir bara värre!!!! Hon har tydligen anmält sitt ex polismannen… vilken jävla soppa. Varför knullar folk på sådana här säkerhets jobb med viktiga positioner? I ett annat land blir man av med positionen om man knullar runt internt som i polisen eller militärt men i sverige är det helt ok

Ja, jag kan ju inte låta bli att skratta. Herregud. Det är ju som Paradise Hotel Men tacka fan för att en som Löfving vill ha lite tillbaka för att han gav Staaf jobb på NOA. Gubben ville väl ha lite "bonga bonga"
Men det är anmärkningsvärt att det knullas till höger och vänster i landets högsta polisledning. Fan, har dom inte en verksamhet att sköta om?
Citera
2022-12-05, 20:42
Medlem
ambitiös eller ej, hon har sugit kuk hela vägen till toppen, speciell politikens kuk
Citera
2022-12-05, 20:42
Medlem
MyJustices avatar
Hon är en sockerbit .
Populär bland chefer och snabba karriärsteg uppåt i takt med sin Kompetens på kontoret ..
Har jag hört ifrån Pressen
Senast redigerad av MyJustice 2022-12-05 kl. 20:44.
Citera
2022-12-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Tycker perspektivet är något skevt; vem är hon, vilken position har hon, vad GÖR hon?
Det skulle varit en man ......

Jag tycker att det är ett helt klart rimligt perspektiv. Dessa pilska män som inte kan hålla kuken i styr är en säkerhetsrisk som lätt skulle sälja ut Sverige för lite punani.
Citera
2022-12-05, 20:45
Medlem
revsaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
ambitiös eller ej, hon har sugit kuk hela vägen till toppen, speciell politikens kuk

Hon har nog gjort det ena och det andra är känslan, men bra utdelning blev det, hon ska ha en stor eloge att hänga i julgranen tycker /revsaxen
Citera
2022-12-05, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Bara på Flashback

Varför alla nedvärderande inlägg?

Verkar vara en driftig kvinna !
Nä, tycker hon är en dålig förebild.
Jag är mer framgångsrik (hur man nu mäter det...) utan kollegiala fylleknull och efterföljande drama; klättermöss är inte de man minns längst.....
Citera
2022-12-05, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Hon är jävligt het. Hennes mun säger att det är trångt mellan de rosa molnen och luktar som på en bensinmack och att hon jobbar som en v12a.
Som en Sune sommar dröm.
För mig obegripligt att det inte är öppen korruption..

Det skjuts dagligen på våra gator och dessa roar sig med att tänka vem som ska knulla vem.. soft

Håller även med trancas inlägg men vart är moralen? Om hon kan krascha familjer och ligga sig till jobb. Hur svår blir hon att muta? Räcker 22cm vit kuk som lite sne åt vänster?
Kanske en Hells Angel boss? Hon kanske blir presidentfru för gängtapparna härnäst.. Våra myndigheter är som ett stort inslag av big brother

Det är inte hon som kraschar familjer. Om gubbarna bara avböjer så kommer inte en enda familj splittras. Ingen håller en pistol mot deras huvuden. (Eller ja, vem vet, hon fick ju ett tjänstevapen iofs.)
Citera
2022-12-05, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Jag tycker att det är ett helt klart rimligt perspektiv. Dessa pilska män som inte kan hålla kuken i styr är en säkerhetsrisk som lätt skulle sälja ut Sverige för lite punani.
It takes two to tango.....
Citera
2022-12-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Det är trots allt naturligare att en man ligger runt än att en kvinna gör det.

Vad har det med saken att göra? Är dessa gifta män på höga positioner tvingade att ligga med henne eller?
Citera
2022-12-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Det är trots allt naturligare att en man ligger runt än att en kvinna gör det.
Med andra män då, eller?
Citera
2022-12-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Vad har det med saken att göra? Är dessa gifta män på höga positioner tvingade att ligga med henne eller?

Hon är en sexig psykopat och vet så klart vilka knappar hon ska trycka på hos männen.
Citera
2022-12-05, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Militären, polisen. Återstår administrationen.
Blir väl vår korte statsminister, Ulf. Som får lossa på slipsen och tagelskjortan.

Eller kanske talmannen, hoppas Säpo ser till så att han inte hamnar ensam med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in