För att jag är nyfiken på om du menar allvar med din skilsmässa. För att han finns där i bakgrunden.
Tycker du är en riktigt otäck typ och jag får väldigt dåliga vibrationer av dina inlägg. Av alla dina 15 inlägg så har alla rört helt ovidkommande frågor till E.84. Tycker du borde försöka bete dig lite moget och förstående. Detta är en tjej som precis har upplevt något fruktansvärt och som rivit upp hennes liv fullständigt. I stället så maler du på med fullständigt irrelevanta frågor om privata saker.
Om man letar efter porr kommer man förr eller senare få barnporr nedladdat, fick en bild på en ca 4 år med apparaten i munnen. Klart man blir berörd men inte förvånad, klart man tittar och förundras och efter det tar man bort, annars är man störd. Problemet är för en själv om bilderna blir sparade där man inte känner till, och någon kanske får för sig att man letar barnporr.
"en ca 4 år med apparaten i munnen" kan du utveckla?
fyfan lyssnade 5min på maratonpodden, det fick räcka. dom har 5 hjärnceller tillsammans och börjar med att diskutera juridik som de inte har en aning om, vad de borde diskutera är ju brottsbekämpning och att ändamålen helgar medlen
Om man letar efter porr kommer man förr eller senare få barnporr nedladdat, fick en bild på en ca 4 år med apparaten i munnen. Klart man blir berörd men inte förvånad, klart man tittar och förundras och efter det tar man bort, annars är man störd. Problemet är för en själv om bilderna blir sparade där man inte känner till, och någon kanske får för sig att man letar barnporr.
Nu porrsurfar jag inte längre men gjorde frekvent under många år, och inte fan stötte jag (som tur var) på någon barnporr. Vet inte vart du letar efter din porr, och vill ärligt talat inte heller veta.
Nu porrsurfar jag inte längre men gjorde frekvent under många år, och inte fan stötte jag (som tur var) på någon barnporr. Vet inte vart du letar efter din porr, och vill ärligt talat inte heller veta.
Har inte hänt mig heller. Helt omöjligt att hitta barnporr. Går inte ens att söka på för då får man inga träffar av sökmotorn. Det måste alltså krävas en rejäl insats för att komma åt barnporren. Det kan inte vara något en pedofil som aldrig sökt efter barnporr kommer över på några timmar. Darkweb kräver några timmars inläsning för att kunna använda, och sen är det segt som smör så att försöka hitta vad man söker där går inte fort fram heller. Sen ska man börja kontakta folk och försöka nästla sig in, vilket lär ta ett bra tag innan man ens får något svar av de redan initierade paranoida pedofilerna. Ergo: den som sitter på barnporr har lagt ner förhållandevis mycket tid.
Oh fan! Det hade jag helt missat. Så angenämt att du då tog tillfället i akt och uppmärksammade den lycklige jubilaren. Jag vet att någon citerade den där återblicken häromdagen och undrade hur det gått för kocken sen dess. Min insyn i det är dessvärre lika dålig som någon annans. Han verkar bo kvar på platsen och senast jag kollade jobbade han på Stena Line, åtminstone enligt sin LinkedIn-profil. Han skulle för övrigt också passa som en dumstrut i en låda. Gärna med en stjärngosse-mössa nu såhär lagom till Lucia.
Och om vi på tal om Lucia tar och utser årets Lucia i peddosvängen så har vi ett antal mer eller mindre välmående pedofilansikten att välja mellan. Efter en snabb genomgång inser jag dock att det självklara valet med ljuskronan på huvet längst fram i ledet inte kan vara någon mindre än
*trumvirvel*
*ytterligare en obligatorisk trumvirvel*
Kinky-Brian!
Det långa stripiga ebenholtsfärgade håret. Den karakteristiska döda blicken som en peddo-Lucia måste ha. Den glänsande isterbuken och det ystra pubishåret. Ynkligheten själv.
Flankerad av sexiga tärnor i form av Cigarett-Berra och Cigarett-Lasse med varsitt brinnande ljus i handen och en julstrumpa med glitter på runt kuken. Sen har vi de självklara pepparkaksgubbarna, currynegrerna, som går hand i hand med varsin färgskiftande juldildo i den andra handen. Tätt följda av julgrisarna såklart. Lelle, Baskermongot, Ostkuken, Tömmar-Janne, Kinky-Ove, Svartsjukegäddan och Julgransförsäljaren från i fjol. Varsin pedofilstrut på huvet och en pinne med utstickande stjärna ur röven. Utlovar ingen skönsång men däremot en och annan ståkuk i ledet. Tipp tapp tipp tapp...
Ja då får jag säga tack då, nu när jag kommer att spendera ytterligare några timmar med Photoshop
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Typiskt Dumpisar, göra en så alvarlig fråga till ett skämt, något skojigt, något underhållande. Ni visar ert rätta ansikte, något att öppna en öl till.
Japp
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Många av dessa har spärrar, men när de får veta åldern först när träff bokats (viket har gjorts i en del fall) då kan spärren släppa, spärr som fungerat i andra fall.
Det där har avhandlats hur många gånger som helst och du vet att det inte stämmer. Åldern framkommer redan tidigt i konversationerna.
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Någon som känner till "Mattias Mouthful"? Han ska bo i Onsala (Kungsbacka).