2022-12-05, 06:29
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Eller så vet deras barn att dom inte får röra den??
För barn lyder alltid?
Citera
2022-12-05, 06:30
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Du överdriver inte lite väl mycket nu va
Att barn lätt kan stoppa nikotin i munnen(lägg till kvävningsrisken) är att överdriva? Och ni som klagar på Linns sätt att skära ost....
Citera
2022-12-05, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Alltså, jag kanske såg fel, men ligger det verkligen en snusdosa på bordet när barnen dekorerar pepparkakshuset(nu på stories). Och J sitter på bordet precis bredvid. Det är ju rent farligt om S låter snuset ligga framme så. Ett obevakat ögonblick är allt som krävs....

Behöver ju inte vara något i den? När jag var liten sparade min farfar alltid sina snusdosor, farmor diskade ur dem och sedan kunde vi barnbarn hitta på en massa pyssel.

Nu bara letar ni fel…
Citera
2022-12-05, 06:37
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Behöver ju inte vara något i den? När jag var liten sparade min farfar alltid sina snusdosor, farmor diskade ur dem och sedan kunde vi barnbarn hitta på en massa pyssel.

Nu bara letar ni fel…
Med tanke på hur Linn och Simon är lär det inte vara fallet. Även fint av dina farföräldrar att normalisera nikotinbruk inför barn.

Men att klaga på hur Linn hyvlar ost är inte att leta fel?
Citera
2022-12-05, 07:55
Medlem
Citat:
Med tanke på hur Linn och Simon är lär det inte vara fallet. Även fint av dina farföräldrar att normalisera nikotinbruk inför barn.

Det är faktiskt sjukt hur många som fortfarande normaliserar nikotin, tobak och alkohol.
Man låter inte snus och cigg ligga framme när det finns barn i hemmet, och alla borde sluta skämta om att små barn dricker ur en ölburk tex.
Citera
2022-12-05, 08:17
Medlem
Citat:

Fast med tanke på att Linn pysslar kan väl fallet vara så? Och angående osten, har jag skrivit något om osten? Det är så banalt så man inte ens orkar kommentera det och ändå ska folk dra upp det igen och igen.

(Ja helt fantastiskt att den normaliseringen av nikotin ledde till att ett av elva barnbarn blev rökare och ingen blev snusare 😄 )
Citera
2022-12-05, 11:37
Medlem
Citat:
För barn lyder alltid?
Lyder? Vilket äckligt uttryck gällande barn. Nej dom LÄR sig.
Citera
2022-12-05, 12:55
Medlem
Älskar att Linns osthyvling är ett återkommande bekymmer 😂😂
Citera
2022-12-05, 13:53
Medlem
Äntligen dags för frågestund! Längesen man fick en uppdatering om flickornas små klädstorlekar. Kan inte någon fråga om hon kan lägga upp en film när hon hyvlar ost??
Citera
2022-12-05, 13:54
Avslutad
Ungen kommer alltså till o med hinna bli 1 år o fortfarande ligga o gno i liggdelen. Hur gjorde hon med sina andra avkommor? Nån som minns?!
Citera
2022-12-05, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Ungen kommer alltså till o med hinna bli 1 år o fortfarande ligga o gno i liggdelen. Hur gjorde hon med sina andra avkommor? Nån som minns?!

Scrollade faktiskt igenom hennes instagram sist vi prata om de här i tråden. Juvelia var 7-8 månader, Tindra va 3-4.
Citera
2022-12-05, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Scrollade faktiskt igenom hennes instagram sist vi prata om de här i tråden. Juvelia var 7-8 månader, Tindra va 3-4.

Dubblering.
Det blir kanske Danish-style denna gång då med en 1,5 åring i liggdelen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in