2022-12-03, 20:29
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snillet88
Förstår inte varför så många tjatar om att S aldrig är hemma... Han är väl knappt i skolan och tränar hockey eftermiddagar/kvällar. Jag upplever iaf att han är hemma rätt mkt dagtid. Jämför då med en "vanligt" arbetande familj där den ena (oftast pappan) är iväg 9-10 timmar varje dag medan mamman är föräldraledig.

Håller verkligen med. Sen så är det väl även upp till Linn att lösa det med honom enskilt. Om hon nu upplever det vara ett problem. Inte hänga ut honom på sina sociala medier. Hade gjort slut om min partner höll på så, inte okej.
Citera
2022-12-03, 20:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Bara sina influencer vänner, men känns inte så äkta..

Nä verkligen inte, det blir bara fasad och yta.
Citera
2022-12-03, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Pratade vi inte om att hon aldrig var utan barnen? 😅

Barnen måste hon ha med, på event etc, annars kan hon inte göra sina samarbeten och reklam.
Citera
2022-12-03, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Barnen måste hon ha med, på event etc, annars kan hon inte göra sina samarbeten och reklam.

Tror det mer handlar om att hon inte har en personlighet utan barnen hängandes på axeln.. hon är blankare än ett papper. Hennes enda personlighet bygger på att vara ”mamma” inga andra egenskaper eller intresse finns…😂💀 hon är verkligen INGEN utan barnen
Citera
2022-12-04, 00:36
Medlem
Tycker hon är väldigt tråkig. Ingen personlighet.
Citera
2022-12-04, 03:47
Medlem
Luriosans avatar
Det verkar som att Linn har ersatt sina blombilder med diverse bilder och filmer när hon ”bakar” eller tipsar om maträtter som kommer i färdiga förpackningar.

Ta den senaste ”bakvideon” som exempel. Vem blir inspirerad av att lägga en toffifee i färdig smördeg och sedan stansa ut med pepparkaksformar? Det är på samma nivå som att köpa färdig pepparkaksdeg, filma när man stansar ut formerna och kalla det för tips

Jag ser hellre bilder och filmer på hennes blommor jämfört med att behöva utstå bilder på när hon bakar i underkläderna eller bilder på maträtter som ser groteska ut.
Citera
2022-12-04, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriosan
Det verkar som att Linn har ersatt sina blombilder med diverse bilder och filmer när hon ”bakar” eller tipsar om maträtter som kommer i färdiga förpackningar.

Ta den senaste ”bakvideon” som exempel. Vem blir inspirerad av att lägga en toffifee i färdig smördeg och sedan stansa ut med pepparkaksformar? Det är på samma nivå som att köpa färdig pepparkaksdeg, filma när man stansar ut formerna och kalla det för tips

Jag ser hellre bilder och filmer på hennes blommor jämfört med att behöva utstå bilder på när hon bakar i underkläderna eller bilder på maträtter som ser groteska ut.

Många på TikTok som gör det ”baket” med toffifee nu. Hon tar åt sig äran för det mesta hon bakar och pysslar, men snor ju allt rakt av från andra influencers eller TikTok 😅
Citera
2022-12-04, 13:03
Medlem
Det här när influensers ska fota sig i badrumsspegeln. Känns inte det lite Lunarstorm och 90-00-tal?
Citera
2022-12-04, 13:51
Medlem
Incendios avatar
Alltså, jag kanske såg fel, men ligger det verkligen en snusdosa på bordet när barnen dekorerar pepparkakshuset(nu på stories). Och J sitter på bordet precis bredvid. Det är ju rent farligt om S låter snuset ligga framme så. Ett obevakat ögonblick är allt som krävs....
Citera
2022-12-04, 14:46
Medlem
Jodå det är en kaliber plus som ligger där
Citera
2022-12-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Alltså, jag kanske såg fel, men ligger det verkligen en snusdosa på bordet när barnen dekorerar pepparkakshuset(nu på stories). Och J sitter på bordet precis bredvid. Det är ju rent farligt om S låter snuset ligga framme så. Ett obevakat ögonblick är allt som krävs....

Eller så vet deras barn att dom inte får röra den??
Citera
2022-12-04, 22:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio

Du överdriver inte lite väl mycket nu va
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in