2022-12-04, 23:09
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Möjligt att de riktiga Pedofilerna förtjänar det fast inte de gubbsjuka männen som jagar tonårs mus.
Jo alla som ger sig på barn förtjänar det.
Citera
2022-12-04, 23:13
Medlem
carltellin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Möjligt att de riktiga Pedofilerna förtjänar det fast inte de gubbsjuka männen som jagar tonårs mus.

Ja, att som vuxen man (över 20) jaga 13-14 åringar är fel. Helt klart. Men det är ändå en stor skillnad mellan dem och de som föredrar 6-8 åringar. Varför utger sig Dumpen mest för att vara 13-14 år när de fiskar? Lättar ett få napp kanske?
Citera
2022-12-04, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Tveksamt, lite farligt för inte fullt utvecklade att föda. Det är förmodligen samma känslor som styr i pedofilen och pedofilhataren.
Evolutionen fungerar inte så men att män har råd eller ens något behov alls (spermieproduktion är inte en mans evolutionära flaskhals) att ta hänsyn till en viss ökning av unga kvinnors barnsängsdöd. En orörd flicka före, innan och under ägglossning är och har alltid varit hans största "smultron".

Det du möts av #populopidus kallas kognitivt framhärdande. Det är ett fenomen inom psykologin. Även om du överbevisar motparten att den har fel så förblir den lika säker på att den har rätt. Jag blir fylld av trötthet över att det aldrig blir bättre.

För övrigt men det är inte mitt problem. Är inte Sjöberg för gammal för att ens syssla med gräsrotsaktivism. Jag känner faktiskt med honom som om han vore mig nära. Det gör ont i mig att se en man nästan 60 år fyllda syssla med en liten butik som säljer kläder och nätaktivism. Jag kan sätta mig in i hans känslor och jag säger det seriöst. Jag får ångest.

Hade jag varit rik så hade jag sagt, ta dom här pengarna och bara gör något anständigt av ditt liv. 100k i månaden livet ut. Gör vad du vill. Åk iväg. Västindien, Söderhavet. Vart du vill.
Överlämna Dumpen till kanske maximalt 25-åringar. Men snälla tiden går ju och du blir bara äldre utan att komma någonvart. Man får ont i hjärtat över detta på många sätt.
Senast redigerad av VILLARDSRAVN999 2022-12-04 kl. 23:54.
Citera
2022-12-04, 23:52
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Detta är ett långskott men ni kanske kan hjälpa mig att rota lite. Kalmargäddan som valde att avvika direkt i bilen (alltså inte tjommen från Ikea) har precis gjort en C/O adressändring till en adress i Lessebo. Sannolikt någon vän eller släkting han bor hos för att komma ifrån Kalmar ett tag.
Sen hittar jag den här nyheten från Lessebo https://www.smp.se/lessebo/misstankt-grovt-brott-i-lessebo-polisen-ar-fortegen-kansligt-lage-3be8cdc4/
Går det matcha adressen i Lessebo med foton på bilden på något vis?

Edit: personen kalmargäddan skrivit över posten till bor i lägenhet som inte matchar bilden iallafall. Men personen är den enda jag känner till som verkar dragit till just Lessebo.
Lessebo-gäddan är tyvärr över 40. I nyheten uppges mannen vara i 35-årsåldern.
Citera
2022-12-05, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pugh
Känns som det kan bli ett ganska högt socialt fall för #152 downieknullaren!
Vad hände med adelsgäddan? Eftersom han är borttagen.
Fel. Han är kvar
Senast redigerad av Shiivaa 2022-12-05 kl. 00:54. Anledning: Edit
Citera
2022-12-05, 00:47
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Än mer behov av låsta boenden med övervakning om medelålders män blir låsta i sina känslor när de över nätet utbytt några få meningar med någon okänd
Du spelar medvetet dum, det är inte vilka ord som helst, det är inte få ord, det är under flera dagar.
Citera
2022-12-05, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
De fattar inte, gäddlingarna ser sig och sina likar som offer. De tycks inte ha förmågan att mentalisera barnens perspektiv, de är bara kroppar som de har rätt att använda för de behov de rättfärdigar med andra ord för sin djurisk natur, sexualitet (de är slavar under enligt hur de framställer det med tal om "evolution" och "biologi"). Barnen är oviktiga som du ser, de klarar inte att ta ansvar för vare sig sina handlingar eller se sin abnormitet. De är liksom helt oförstående inför att vi inte ser att de har rätt att använda barnen för sina behov av utlösning, dominans, makt eller vad psykopater som dessa går igång på. Att de normaliserar är mest skrämmande och samtidigt bevisar det att de inte går att ändra på såna här individer, retoriken speglar hur de tänker. De förstår kanske inte ens vad empati är, eller att andra inte bara har känslor som relaterar till de egna behoven.

När man läst igenom hur chattandet går till så kommer åldern upp tidigt i praktiskt taget allt chattande. Och det utropas "oj så ung" efter att de fått veta 12-14 år. Så de vill ha dem så outvecklade kroppsligt och känslomässigt och intellektuellt. Och det säger en del om en människa. Verkligen!

De utvecklar inte heller någon slags kontakt med barnet. Det är bilder, helst på bröst och mus som gäller. Och kolla hur deras familjebild är så att det blir möjligt att få barnet att komma hem till dem.
Citera
2022-12-05, 00:54
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Snyggt cj! Man tackar. Nu har jag till och med två att välja mellan. Jag gillade dock ansiktsuttrycket på Apans variant lite mer. Sådär härligt förvånad som bara en avslöjad pedofil kan se ut. Man skulle kunna göra en hel serie av dessa med ansikte på de absolut värsta gäddorna. Tömmar-Janne skulle passa bra som ett peddo i lådan. Grejen med Robban var dock just att han sa att han absolut inte ville bli kallad Robban. Just därför kommer han självklart att bli Robban med hela svenska folket.

Rent metaforiskt känns det också bra att ha pedofilerna i varsin låda. Där kan de vara tycker jag. Man tar fram dem när man vill skratta åt dem.
Typiskt Dumpisar, göra en så alvarlig fråga till ett skämt, något skojigt, något underhållande. Ni visar ert rätta ansikte, något att öppna en öl till.
Citera
2022-12-05, 01:16
Medlem
Pughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Vad hände med adelsgäddan? Eftersom han är borttagen.
Fel. Han är kvar

Vet ej vad som hände med honom, men vore fint att få en uppföljning! He he ....
Citera
2022-12-05, 01:18
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Lessebo-gäddan är tyvärr över 40. I nyheten uppges mannen vara i 35-årsåldern.
Låst artikel, men var det inte misshandlaren som var 35 år.
Citera
2022-12-05, 01:20
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Låst artikel, men var det inte misshandlaren som var 35 år.
Stämmer. Jag som är trött.
Citera
2022-12-05, 04:12
Medlem
Vad hände med brandmannen från Fränsta?

Han hade social fallhöjd. Filmade när han tokrunkade på brandstationen och pratade om en mamma och en liten flicka.

Han hade väl familj?

Jobbade han inte på en skola också?

Någon som vet mer om det äcklet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in