2022-12-04, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ta och läs på, de använder alla kanaler, Facebook är en kanal där inte vuxna kvinnor hänger?
Dem flesta kanaler som dumpen fiskar upp ifrån är KIK och Snapchat och kamrat.
Facebook används väl också men säkert inte lika mycket eftersom dem gillar att vara anonyma.
Citera
2022-12-04, 22:08
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Mina damer på mina herrar (för att citera en viss Lys… jag menar Sean Banan), vi har ett årsjubileum idag! Då jag har ägnat kvällen åt att photoshoppa en himla massa Robban in the box så snor jag helt sonika en gammal ”krönika” från Lysturken. Enjoy!
Oh fan! Det hade jag helt missat. Så angenämt att du då tog tillfället i akt och uppmärksammade den lycklige jubilaren. Jag vet att någon citerade den där återblicken häromdagen och undrade hur det gått för kocken sen dess. Min insyn i det är dessvärre lika dålig som någon annans. Han verkar bo kvar på platsen och senast jag kollade jobbade han på Stena Line, åtminstone enligt sin LinkedIn-profil. Han skulle för övrigt också passa som en dumstrut i en låda. Gärna med en stjärngosse-mössa nu såhär lagom till Lucia.

Och om vi på tal om Lucia tar och utser årets Lucia i peddosvängen så har vi ett antal mer eller mindre välmående pedofilansikten att välja mellan. Efter en snabb genomgång inser jag dock att det självklara valet med ljuskronan på huvet längst fram i ledet inte kan vara någon mindre än

*trumvirvel*

*ytterligare en obligatorisk trumvirvel*

Flankerad av sexiga tärnor i form av Cigarett-Berra och Cigarett-Lasse med varsitt brinnande ljus i handen och en julstrumpa med glitter på runt kuken. Sen har vi de självklara pepparkaksgubbarna, currynegrerna, som går hand i hand med varsin färgskiftande juldildo i den andra handen. Tätt följda av julgrisarna såklart. Lelle, Baskermongot, Ostkuken, Tömmar-Janne, Kinky-Ove, Svartsjukegäddan och Julgransförsäljaren från i fjol. Varsin pedofilstrut på huvet och en pinne med utstickande stjärna ur röven. Utlovar ingen skönsång men däremot en och annan ståkuk i ledet. Tipp tapp tipp tapp...
Senast redigerad av Lysturken 2022-12-04 kl. 22:13.
Citera
2022-12-04, 22:19
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Nåddes av ett rykte i kväll och hoppas att någon kan bekräfta eller dementera?
Dumpen-copy cats ska ha knivskurit en man i eller runt Lessebo i helgen?

Fy fan, var bara en tidsfråga.
Citera
2022-12-04, 22:29
Medlem
Citat:

Var det någon annan pedofil som ringde och gnällde loss om sin oro för att bli en utsatt pedofil - säkert obehagligt för den som är van att själv utsätta små barn för vidrigheter?

OM det ens förekommit en knivskärning i Lessebo i helgen, så handlar den troligtvis om våldtäkten av en kvinna där.
Citera
2022-12-04, 22:32
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Du nås av många konstiga påståenden och rykten.
Fast det kanske blir så när man umgås med både fiskare anhöriga till gäddor och andra gäddor.
Vilket håll kom detta rykte ifrån?
Hur som helst så verkar ryktet inte stämma.
Inte ett ord i media och det verkar väl konstigt om dom inte skriver en rad ens.
Citera
2022-12-04, 22:51
Bannlyst
98 % av Dumpens gäddor är väl inte ens Pedofiler?Bara äldre män som råkar sakna en gnutta moral. Förtjänar de verkligen att få sina liv förstörda för de? Måste finnas andra sätt att förhindra övergrepp.
Citera
2022-12-04, 22:53
Medlem
populopiduss avatar
Ni som med näbbar och klor försvarar Dumpens metoder, ta er gärna en funderare på varför ni gör det.

Är det för att ni är övertygade om Dumpens förträfflighet när det kommer till att rädda barn från förövare, eller är det för att ni vill fortsätta ta del av förnedrings-underhållningen som får er själva att känna er lite mindre miserabla?

Skulle ni fortsätta försvara Dumpen om forskning utom rimligt tvivel visade att metoden har en kontraproduktiv effekt - och alltså direkt eller indirekt motverkar det syfte det påstår tjäna?
Senast redigerad av populopidus 2022-12-04 kl. 22:56.
Citera
2022-12-04, 22:53
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
98 % av Dumpens gäddor är väl inte ens Pedofiler?Bara äldre män som råkar sakna en gnutta moral. Förtjänar de verkligen att få sina liv förstördaför de? Måste finnas andra sätt att hjälpa att förhindra övergrepp.
Ja det gör dom.
Dom förtjänar det.
Men du tycker det är bättre att gäddorna förstör barnens liv istället.
Vi vet det.
Citera
2022-12-04, 22:57
Medlem
carltellin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Du beskriver Dumpen som om dom kommit på något nytt genialiskt koncept som kommer bli "det nästa stora".

Är du medveten om att exakt det dom pysslar med har man gjort i England, USA och säkert dom flesta andra västländer under lång tid? Det är en så vanlig företeelse att det till och med finns gjorts en stor mängd forskning på det (en googling bort).

Inte oväntat visar forskning att denna typ av verksamhet ofta är kontraproduktiv då man förhindrat pågående polisiär verksamhet eller att peddoäcklen hunnit radera övergreppsmaterial då "pedofiljägarna" varit så upptagna med att få upp sina konfrontrationsvideos, istället för att direkt kontakta polisen.

Intressant är att det visat sig att flertalet såna här pedofiljägare själva visat sig vara pedofiler, som alltså använt detta dels som täckmantel (a la Kapten Klänning) samt för att nästla sig in i pedofilnätverk för att själva få tillgång till övergreppsmaterial.

Ja, det dumpen i första hand bidrar med är att skämma ut enstaka pedofiler och deras familjer. Det faktum att flera återkommer visar ju att denna metod inte ens är särskillt effektiv att stoppa deras beteende.
Polisen jobbar ju på ett helt annat sätt där man försöker säkra bevis för fällande domar och komma åt nätverk. Så det känns helt rimligt att verksamheter typ dumpen bara stör deras arbete.
De flesta pedofiler har själva varit offer för övergrepp. Och det är precis som du skriver vanligt att folk som engagerar sig i utredningar själva har en dragning till samma typ av brott. Säger inte att det är så, men gör det inte helt otroligt att personerna bakom dumpen själva har sådana läggningar...
Citera
2022-12-04, 22:58
Medlem
Sommargays avatar
Citat:

Detta är ett långskott men ni kanske kan hjälpa mig att rota lite. Kalmargäddan som valde att avvika direkt i bilen (alltså inte tjommen från Ikea) har precis gjort en C/O adressändring till en adress i Lessebo. Sannolikt någon vän eller släkting han bor hos för att komma ifrån Kalmar ett tag.
Sen hittar jag den här nyheten från Lessebo https://www.smp.se/lessebo/misstankt-grovt-brott-i-lessebo-polisen-ar-fortegen-kansligt-lage-3be8cdc4/
Går det matcha adressen i Lessebo med foton på bilden på något vis?

Edit: personen kalmargäddan skrivit över posten till bor i lägenhet som inte matchar bilden iallafall. Men personen är den enda jag känner till som verkar dragit till just Lessebo.
Senast redigerad av Sommargay 2022-12-04 kl. 23:11.
Citera
2022-12-04, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Ja det gör dom.
Dom förtjänar det.
Men du tycker det är bättre att gäddorna förstör barnens liv istället.
Vi vet det.

Möjligt att de riktiga Pedofilerna förtjänar det fast inte de gubbsjuka männen som jagar tonårs mus.
Citera
2022-12-04, 22:59
Medlem
https://news.npcc.police.uk/releases/police-approach-to-paedophile-hunters-has-not-changed

Police approach to paedophile hunters has not changed.

Dumpen kan fuck off.
Senast redigerad av Eskalera 2022-12-04 kl. 23:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in