2022-12-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderlander
Står på st att killarna som är anhållna är runt 20 år och li*d är väll över 30 ?

Står ingenting om ålder i den artikel där det framkommer att dom släppt 4 och tagit in 3 nya
Citera
2022-12-03, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbli
Tror ej längre att Lin*h har nåt med detta att göra . Vilka är dom anhållna ? Det är man väldigt nyfiken på nu ..

Precis jag instämmer, ser framemot vilka som är anhållna/gripna och även vem som är målsägande, tydligen någon ”sacke” enligt användare tidigare i tråden.
Citera
2022-12-04, 02:01
Medlem
Ingen som vet nå mera?
Citera
2022-12-04, 08:55
Medlem
Märkligt att det inte finns mer uppgifter om brottsoffer och misstänkta. Det verkar som om de boende i Bosvedjan har noll koll om vilka som rör sig och vad som händer i deras bostadsområde.
Citera
2022-12-04, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djingiskahn
Märkligt att det inte finns mer uppgifter om brottsoffer och misstänkta. Det verkar som om de boende i Bosvedjan har noll koll om vilka som rör sig och vad som händer i deras bostadsområde.

Bosvedjan är ett lugnt område med barnfamiljer i huvudsak. Dom är inte så intresserad av buset som lowlife Skönsberg, Ljustadalen osv...
Enkelt förklarat.
Citera
2022-12-04, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Bosvedjan är ett lugnt område med barnfamiljer i huvudsak. Dom är inte så intresserad av buset som lowlife Skönsberg, Ljustadalen osv...
Enkelt förklarat.
Precis som alla områden, så bör man intressera sig mer för att minska risken för att sådant här händer. Ingen, och jag menar INGEN bör sakna civilkurage att ta reda på och bry sig om vad som händwr om man skall råda bot på den utveckling som skett i Sverige på senare tid. Det går inte att sitta på kammaren och titta på tv om man är intresserad att minska kriminaliteten. Det är såna som du som skapar möjligheter för kriminaliteten.
Citera
2022-12-04, 10:22
Medlem
Citat:
Precis som alla områden, så bör man intressera sig mer för att minska risken för att sådant här händer. Ingen, och jag menar INGEN bör sakna civilkurage att ta reda på och bry sig om vad som händwr om man skall råda bot på den utveckling som skett i Sverige på senare tid. Det går inte att sitta på kammaren och titta på tv om man är intresserad att minska kriminaliteten. Det är såna som du som skapar möjligheter för kriminaliteten.

Tur att det bara är runt 1050 lägenheter att ha koll på.

Nädå, säkert någon som vet vem/vilka, men alla sitter inte på Flashback.
Senast redigerad av Vieu 2022-12-04 kl. 10:29.
Citera
2022-12-04, 10:59
Medlem
Citat:

Vad har civilkurage att göra med att mätta din nyfikenhet?
Citera
2022-12-04, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjo
Vad har civilkurage att göra med att mätta din nyfikenhet?

Ingeting egentligen, utan användaren svamlar och dessutom anklagar folk som lever sitt svennsonliv utanför kriminalitet för att bidra till just skjutningar och våld.
De vore intressant att höra vad hen själv gör för att bidra.
Rätt konstig syn.
Citera
2022-12-04, 12:14
Medlem
Citat:
Så mycket poliser för en överdos? 😳

Råkar skjuta sig själv???
Citera
2022-12-04, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatwhat83
Råkar skjuta sig själv???

Låter långsökt.
Tror mera på att iom brottet i Bosvedjan så är polisen mer på tå och lägger mer resurser på just detta i närtid. De kan ju vara en del av konflikten som hänt, tänker jag?
Citera
2022-12-04, 14:49
Medlem
Citat:
Låter långsökt.
Tror mera på att iom brottet i Bosvedjan så är polisen mer på tå och lägger mer resurser på just detta i närtid. De kan ju vara en del av konflikten som hänt, tänker jag?

Iomed andre*s l*inds papper och hans diagnoser så får varken sjukvårds personal eller 2 poliser vara med honom själv, han har sådant hårt belastat register att dom anser han som livsfarlig.. ska han stannas eller tas in på förhör mm så måste dom vara minst 5 poliser!! Sjukvården måste ha polisens hjälp för att transportera honom till sjukhus.. då jag ståt honom nära så har jag sätt dessa dokument och även varit med om att han blivit omringad av poliser innan dom tagit honom. Samt att det inte bara är drogrelaterat hur farlig han är. Han har väldigt svåra diagnoser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in