Citat:
Vilket undersåteförakt, vilken ringaktning och vilken underskattning av intelligens hos medborgarnma Västs propagandister gör sig skyldiga till dagligen.
Just nu rullar nyheten om att ryssarna attackerar barnhemsbarn och....Där slog jag av "nyheten" på radion. Om jag skulle fylla ut en fortsättning på meddelandet jag aldrig hörde till slut skulle jag gissa på att de (ryssarna naturligtvis) dödade barnen förmodligen för nöjets skull. Nä. Västs infantila propagandister underskattar verkligen intelligensen hos de som propagandan riktas mot.
Lista:
Hur många barnhemsbarn har ryssen dödat?
Hur många sjukdomar lider Putte av?
Hur många knivar i ryggen har han fått?
På hur många ben haltar Putte?
Hur lång tid har Putte kvar att leva?
Hur många munskänkar har dött vid Puttes matbord?
Hur många av Puttes enskilda massgravar har inte grävts upp?
Alla dessa intressanta frågor kan säkert Västs infantila propagandister svara på ty nämn den olycka som dom inte önsketänker om Puttes liv, hälsa eller vällevnad. Själv tror jag Putte skiter i vilket ty han är upptagen med att skydda sitt land mot alla dom som står bakom propagandan - främst EU och EU:s oärliga press som bara skriver det husse bestämmer. En djupt oärlig journalistkår. Inte som kår utan i utvalda delar av kåren som hyrts in för att propagera.
Men det smärtar en ärlig västerlänning att dag efter dag hitta denna numera systematiska och infantila propaganda snart sagt i varenda journalistiskt alster hen läser. Dom skriver som om vi var barn.
Just nu rullar nyheten om att ryssarna attackerar barnhemsbarn och....Där slog jag av "nyheten" på radion. Om jag skulle fylla ut en fortsättning på meddelandet jag aldrig hörde till slut skulle jag gissa på att de (ryssarna naturligtvis) dödade barnen förmodligen för nöjets skull. Nä. Västs infantila propagandister underskattar verkligen intelligensen hos de som propagandan riktas mot.
Lista:
Hur många barnhemsbarn har ryssen dödat?
Hur många sjukdomar lider Putte av?
Hur många knivar i ryggen har han fått?
På hur många ben haltar Putte?
Hur lång tid har Putte kvar att leva?
Hur många munskänkar har dött vid Puttes matbord?
Hur många av Puttes enskilda massgravar har inte grävts upp?
Alla dessa intressanta frågor kan säkert Västs infantila propagandister svara på ty nämn den olycka som dom inte önsketänker om Puttes liv, hälsa eller vällevnad. Själv tror jag Putte skiter i vilket ty han är upptagen med att skydda sitt land mot alla dom som står bakom propagandan - främst EU och EU:s oärliga press som bara skriver det husse bestämmer. En djupt oärlig journalistkår. Inte som kår utan i utvalda delar av kåren som hyrts in för att propagera.
Men det smärtar en ärlig västerlänning att dag efter dag hitta denna numera systematiska och infantila propaganda snart sagt i varenda journalistiskt alster hen läser. Dom skriver som om vi var barn.
Jag säger som göteborgaren:
”En stockholmare träffade en göteborgare på en tillställning och frågade en bit in i samtalet:
- Men du, när vi pratar om Göteborg så pratar vi ofta om Kal och Ada, Liseberg och ”låt hjärtat va me” - vad pratar ni om när ni pratar om Stockholm?
- Vi pratar väl la allri om Stockholm....”
Vem fan bryr sig om bajs-Putins sjukdomar?
Kan inte vara mer obrydd över nånting än om Bajs-Putin dör idag eller om en vecka.