Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
Bortforklaringer er nok en mer presis beskrivelse. Forøvrig lite humring i kveld, men du er kanskje mer opptatt av å forsvare andres innlegg.
Du får gjerne ha den oppfatningen av det hele for min del. Jeg er mer opptatt av sak enn å sitte å diskutere frem og tilbake med noen som virker være hårsår om noen ikke gir ønsket respons på det den legger frem i forumet. Det i tillegg til tider å ha et behov for å styre hvem som kommuniserer med hvem basert på egne vurderinger av personer her inne i forhold til hva de burde gis i grad av oppmerksomhet på forumet.
Vurdert til lite konstruktivt her. Humrer gjør jeg mest på gode dager. Kan det være jeg ikke har en slik i dag.
Så tilbake til sak for min del.
Det som opptar meg nå er hvordan de som deltok i dette har kunnet sørge for lite/ingen aktivitet på sin mobil de ikke kunne ha med seg til SV4. Mye av slik aktivitet, feks oppringninger stående ubesvarte, ubesvarte meldinger og ingenting foretatt av en selv ut sammen med det å skulle ha oppholdt seg i nærheten av den, ville være vanskelig å gi gode forklaringer på. Alle kan vel ikke ha sovet til langt utpå formiddagen denne dagen.