2022-11-30, 22:14
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Kan inte vi alla i tråden göra en varsin orosanmälan på mr mytoman slash parkbänks alkisen?. Kanske han får avgifta sig OCH som vi alla vet nu är det snart jul också då kommer hans fylle vårta tillbaka.
Varför vill du tvinga sociala myndigheter att befatta sig med en hord av anmälningar av varierande kvalitet och innehåll?

Det är effektivare om bara du skriver en konsis och välformulerad inlaga, där du radar upp och beskriver de problem som mest oroar dig hos din skyddsling. Sociala myndigheter arbeter inte efter folkomröstning, det skulle bara ge dem tidsödande räknings- och sorteringsarbete.
Citera
2022-12-01, 17:06
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Som vanligt HB själv som källa?
Vart jobbade han som Officer?

Jag har varit kollega med officerare bl.a, en regementschef, de gör ingen stor affär av detta, ödmjuka, snälla människor med mycket kunskap. Regementschefen kom i sin uniform vid något tillfälle och då blev det ett himla hälsande och fjäskande, vad är det för fel på vissa individer?
De jag mött genom arbetslivet bl.a, piloter gick vid 55 år med en rejäl pension och de har ju inte H.B. men vad spelar det för roll....
Citera
2022-12-01, 18:33
Avslutad
Håkan Bergmark verkar tillhöra den skaran personer som är missnöjda med allt. Och då menar jag precis allt! Inte så konstigt om man nu strävar efter ett samhälle som aldrig kommer att uppfylla ens kriterier.
Citera
2022-12-01, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leo293
Jag har varit kollega med officerare bl.a, en regementschef, de gör ingen stor affär av detta, ödmjuka, snälla människor med mycket kunskap. Regementschefen kom i sin uniform vid något tillfälle och då blev det ett himla hälsande och fjäskande, vad är det för fel på vissa individer?
De jag mött genom arbetslivet bl.a, piloter gick vid 55 år med en rejäl pension och de har ju inte H.B. men vad spelar det för roll....

Jag har åxso jobbat med många officerare även reg chefer osv.
Är väl som folk är mest.
Men ingen av dem är varken mytoman eller missbrukare.
HB är väl knappast ödmjuk.
Det jag frågade var jobbade HB som officer?
Citera
2022-12-01, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Håkan Bergmark verkar tillhöra den skaran personer som är missnöjda med allt. Och då menar jag precis allt! Inte så konstigt om man nu strävar efter ett samhälle som aldrig kommer att uppfylla ens kriterier.

Är en Bitter gubbe som skyller sin misslyckanden o fel o brister på allt o alla.
Och tycker så otroligt synd om sig själv.
Citera
2022-12-01, 20:20
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle

Det enda nöjet i HB:s liv är ölen på den lokala pizzerian och skypesamtalen med de andra hobbydissidenterna. Stressa ut videor för att få in swishpengar till hyran varje månad så att den som han är inneboende hos inte kastar ut honom innan vintern är slut så att han kan återgå till båten och pusta ut lite.

Hur hade du själv mått i hans situation, finns det något att vara nöjd över?
Senast redigerad av Kackotopi 2022-12-01 kl. 20:30. Anledning: *swishpengar
Citera
2022-12-02, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leo293

Han är ju dessutom civilekonom så även det yrket borde ju gett lite klirr i kassan kan man tycka, men nu sitter han alkoholiserad, bitter och klagar över att han inte får någon lön den 25e.
Citera
2022-12-02, 13:49
Medlem
123....s avatar
Jag var in och tittade en sväng på falsariemannens kanal och herregud vad sliten han ser ut, framtänder som fattas och spritplufsig uppsyn halvsluddrandes ..

Har han råkat på en samling invällare igen och som han inte lyckades slå ner denna gång månne, eller varför plötsligt denna stora lucka i garnityret? ....
Citera
2022-12-02, 15:40
Avslutad
Är Rönne Håkans blivande fyllekompis?
Citera
2022-12-02, 20:27
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekevind
Är Rönne Håkans blivande fyllekompis?

Jag tror inte att Rönne får dricka för frugan, annars har HB några andra som han kan ta en bärs med "Tuben gänget samlades": https://www.youtube.com/watch?v=Nbr0ZXPOfyI
Citera
2022-12-03, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Jag var in och tittade en sväng på falsariemannens kanal och herregud vad sliten han ser ut, framtänder som fattas och spritplufsig uppsyn halvsluddrandes ..

Har han råkat på en samling invällare igen och som han inte lyckades slå ner denna gång månne, eller varför plötsligt denna stora lucka i garnityret? ....

Luckan har varit med länge!
Citera
2022-12-03, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Jag tror inte att Rönne får dricka för frugan, annars har HB några andra som han kan ta en bärs med "Tuben gänget samlades": https://www.youtube.com/watch?v=Nbr0ZXPOfyI

Fint gäng det där.
Ser ut att kunna sitta på bänken i nån park.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in