Nej. Jag är garanterat inte ensam om det. Det är många fler som tycker att det vore skandal om Helen som blivit utröstad två gånger kom till final. Sen vet jag ju också att du och flera andra inte hade hållit på Helen om hon var lika fet och ful som Natalie.
På högra bilden av plankan syns Helen, Martin, LO, Kris och Homayon eller Andreas. Osäker men tippar på Homayon på grund av större kalufs. På den vänstra bilden av plankan syns tre personer. Helen och Martin som verkar stå stilla och Kris som slår ut med armarna och verkar tappa balansen.
Helt underbart om det stämmer att i alla fall En hycklare inte är vidare. Wohooo!
TV4-tokarna har nu helt tagit bort spoiler-bilden på plankan. Snacka om att de gjort allt för att sabba spänningen. Skiter rätt mycket i det eftersom det mest är det sociala spelet som gör Robinson kul att följa.
Hoppas annars på Helen nu. Vore kul om en person som varit nära att ryka flera gånger vinner.
Skandal? Hm jag undrar verkligen hur många som hade tyckt det är skandal att någon som kämpat för sin överlevnad såsom Helen gjort?
Heja Helen! Du är värd finalen 😊
Hon har inte kämpat. Hon fick en gratisbiljett till Robinson efter första Gränslandetperioden. Vad var ens grejen med duellen mellan henne och Sandra när alla kom in ändå? Allt de behövde göra var att inte komma sist sedan i en tävling.
Och nu inför den sista duellen så är jag inte övertygad om att Greta inte fick ett defekt tändstål av produktionen för att öka Helens chanser.
På högra bilden av plankan syns Helen, Martin, LO, Kris och Homayon eller Andreas. Osäker men tippar på Homayon på grund av större kalufs. På den vänstra bilden av plankan syns tre personer. Helen och Martin som verkar stå stilla och Kris som slår ut med armarna och verkar tappa balansen.
Ja, det verkar mer och mer som att den där bilden från Plankan är från den faktiska tävlingen. Vilka jävla stolpskott i produktionen isåfall. HUUUUUUUR kan de tycka det är en bra ide att ha en bild från plankan som deras promobild på TV4... Kan mastiff göra någonting rätt? Tror fan inte det. Nån borde skriva och fråga på insta hur de tänkte.
Bilden i fråga:
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
En minst sagt intressant promo-bild de lade upp idag...
Hon har inte kämpat. Hon fick en gratisbiljett till Robinson efter första Gränslandetperioden. Vad var ens grejen med duellen mellan henne och Sandra när alla kom in ändå? Allt de behövde göra var att inte komma sist sedan i en tävling.
Och nu inför den sista duellen så är jag inte övertygad om att Greta inte fick ett defekt tändstål av produktionen för att öka Helens chanser.
Uppenbart har vi helt olika uppfattningar
Tror knappast produktionen ger ett kasst tändstål haha. Tror du även Brittens släckta eld var uppgjort? 😁
Hoppas att de är smarta o röstar ut Homayon på söndag nu då Gränslandet är borta, o person som röstas ut åker ut helt o hållet nu. Fast Alex,Martin o Larsson vågar väl inte rösta på honom bergis. Tycker även att Alex tårar är to much numera o hans snack om killar som visar känslor. Gör han det enbart för att framstå som en mjukis som vågar visa känslor öppet?
Tror knappast produktionen ger ett kasst tändstål haha. Tror du även Brittens släckta eld var uppgjort? 😁
Nej, men hade de saboterat för Britten så hade det varit för uppenbart eftersom man visste att Britten var bra på att göra upp eld, men en konkurrent är färre än två.
Nej, men hade de saboterat för Britten så hade det varit för uppenbart eftersom man visste att Britten var bra på att göra upp eld, men en konkurrent är färre än två.
Du är rolig du 😁
Jag var rätt säker på Britten skulle vinna men så glad jag hade fel