Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-02, 19:22
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Och? Jag tycker inte att Homayon ska vara i final. Men de har spelat enligt reglerna. Så det kvittar vad du eller nån annan tycker.
Så skönt om de skickat Homayon åt helvete…..
2022-12-02, 19:26
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej. Jag är garanterat inte ensam om det. Det är många fler som tycker att det vore skandal om Helen som blivit utröstad två gånger kom till final. Sen vet jag ju också att du och flera andra inte hade hållit på Helen om hon var lika fet och ful som Natalie.

Det kan vi bara spekulera om
2022-12-02, 19:30
Medlem
Dr.Katis avatar
Heja Helen, grym jävla brud!

Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Så skönt om de skickat Homayon åt helvete…..
Håller med, vidrig import.
2022-12-02, 19:30
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Råspoiler så kolla bara om ni verkligen har lust.

Helt underbart om det stämmer att i alla fall En hycklare inte är vidare. Wohooo!
2022-12-02, 19:47
Medlem
Citat:
TV4-tokarna har nu helt tagit bort spoiler-bilden på plankan. Snacka om att de gjort allt för att sabba spänningen. Skiter rätt mycket i det eftersom det mest är det sociala spelet som gör Robinson kul att följa.

Hoppas annars på Helen nu. Vore kul om en person som varit nära att ryka flera gånger vinner.

Är Alex kvar då?
2022-12-02, 19:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Skandal? Hm jag undrar verkligen hur många som hade tyckt det är skandal att någon som kämpat för sin överlevnad såsom Helen gjort?
Heja Helen! Du är värd finalen 😊

Hon har inte kämpat. Hon fick en gratisbiljett till Robinson efter första Gränslandetperioden. Vad var ens grejen med duellen mellan henne och Sandra när alla kom in ändå? Allt de behövde göra var att inte komma sist sedan i en tävling.
2022-12-02, 19:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Det kan vi bara spekulera om

Det är aldrig någon som hejar på feta brudar.
2022-12-02, 19:50
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Råspoiler så kolla bara om ni verkligen har lust.

Ja, det verkar mer och mer som att den där bilden från Plankan är från den faktiska tävlingen. Vilka jävla stolpskott i produktionen isåfall. HUUUUUUUR kan de tycka det är en bra ide att ha en bild från plankan som deras promobild på TV4... Kan mastiff göra någonting rätt? Tror fan inte det. Nån borde skriva och fråga på insta hur de tänkte.

Bilden i fråga:

2022-12-02, 19:57
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Hon har inte kämpat. Hon fick en gratisbiljett till Robinson efter första Gränslandetperioden. Vad var ens grejen med duellen mellan henne och Sandra när alla kom in ändå? Allt de behövde göra var att inte komma sist sedan i en tävling.

Uppenbart har vi helt olika uppfattningar
2022-12-02, 20:54
Medlem
Hoppas att de är smarta o röstar ut Homayon på söndag nu då Gränslandet är borta, o person som röstas ut åker ut helt o hållet nu. Fast Alex,Martin o Larsson vågar väl inte rösta på honom bergis. Tycker även att Alex tårar är to much numera o hans snack om killar som visar känslor. Gör han det enbart för att framstå som en mjukis som vågar visa känslor öppet?
2022-12-02, 21:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Uppenbart har vi helt olika uppfattningar

Nej, men hade de saboterat för Britten så hade det varit för uppenbart eftersom man visste att Britten var bra på att göra upp eld, men en konkurrent är färre än två.
2022-12-02, 21:06
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Nej, men hade de saboterat för Britten så hade det varit för uppenbart eftersom man visste att Britten var bra på att göra upp eld, men en konkurrent är färre än två.
Du är rolig du 😁
Jag var rätt säker på Britten skulle vinna men så glad jag hade fel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in