Citat:
Ursprungligen postat av
Kirev
jaha sa det ar 2500 pers/dusch som galler nu!
Var exakt har jag påstått att det var 2500 per dusch….? Citera gärna…
Det enda jag visat och sagt är att det kan vara fullt möjligt att få in en massa folk på en given yta, så många att det mycket väl kan stämma med vad många vittnen/överlevare har berättat om, även om det kan upplevas som ”omöjligt”.
Jag frågar dig igen, du och din kumpan SmS kan väl svara på detta…
Har du/du ni läst den länk jag postade några inlägg bakåt?, här är den igen…
http://holocaust.skeptik.net/documents/provan_photos.htm
I den så går en förintelseförnekare igenom påståenden för och emot påståenden om hur många man skulle ha fått plats med på en given yta. Han visar ett test som han gjort för att se många som faktiskt är möjligt, och dokumenterar och redovisar detta test noga, med bilder och allt.
Testet visar att det är fullt möjligt att få plats med 8 individer/personer på en golvyta som mäter 533x533mm, vilket omräknat till ger 28 personer per kvadratmeter.
Förnekar ni att det som visas i länken, med bilder och allt? Menar ni att det inte skulle gå att få in 8 personer på den ytan fast det visas med bilder och allt…?
Har du och SmS läst och kollat igenom i länken jag gav där man går igenom vad som kan vara acceptabelt i densitet av stående publik vid evenemang? Här är den igen.
https://www.gkstill.com/Support/crowd-density/CrowdDensity-1.html
I länken går man vetenskapligt igenom hur många personer som kan anses vara säkert/lämpligt för stående publik vid div evenemang, och visar exempel på upp till 7-8personer per kvadratmeter, och då är det ändå inte alls proppfullt packat. Det finns många exempelbilder att se.
De visar alltså fakta på att man lätt, utan att ens ”packa” helt proppfullt, får plats med minst 7 pers/kvadratmeter.
Menar du och SmS att det som vetenskapligt redovisas och förklaras på den sidan, är omöjligt?
De dokumenterade exemplen ovan visar att det är full möjligt att få in minst 2500 personer på bara 100 kvadratmeter om man måste.
Eller att man kan ha
Citat:
5 people per square metre (this should be the UPPER limit for standing/viewing spaces).
som en acceptabel gräns för stående publik vid evenemang, vilket då ger 500 personer på 100 kvadratmeter, och då alltså kan stå och se på evenemanget dricka läsk/öl prata i telefon etcetera och alltså trots att de står rätt tätt ändå har nog med plats för att röra sig en del.
Istället för sakliga seriösa kommentarer och argument på ovanstående så väljer du och SmS att angripa mig med en massa skit och påståenden. Den enda anledningen jag kan se för ert idiotiska beteende är att ni helt enkelt inte kan argumentera mot de stenhårda fakta jag presenterat (och som styrker vad det vittnats om från folk som var i lägren) vilka totalt mosar era egna påståenden.