Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Åkte han med sin pappa, så kan det ju vara han som kör in på Futurum? Utan TH med. TH går hem igen. Iklädd hätta?
Eller är jag långt ute nu? Precis nyvaken.

De behøver ikke ha reist i samme bil, men jeg tror de forlot SV4 samtidig. Jeg tror TH kjører inn på Futurum. Og jeg tror TH senere går hjem, som hettemannen. Sønnen tror jeg oppholder seg hjemme når han senere blir oppringt av sin mor. At de to faktisk snakket med hverandre den dagen. At han er sur og lei seg over ydmykelsen han er utsatt for, også på sin mor.
Jeg tror TEH, ved konfrontasjon med denne samtalen ville kommet opp med en god forklaring på hva den inneholdt i første avhør dersom han har noe med drapet på sin mor å gjøre. Dessverre tror jeg han, av ulike grunner, har forsøkt å beskytte seg selv, sin mor, sin far og sin og øvrige familie i dette. Og jeg tror han er påvirket til å gjøre det. Kanskje uten, på det tidspunktet, noen bred forståelse av hva han ga seg inn i. I hvertfall ikke bred nok. Jeg tror også han kan ha tenkt at ved å gi riktige opplysninger har han vært redd for at dette ville få et stort fokus i forsvinningen til sin egen mor som på det tidspunktet for han svevde i livsfare. Jeg håper det var slik.