Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Sandra kommer fram till att det här är hennes gren och att hon kommer ta hem allt
eftersom hon träffade tallriken på första

Hon ska nog hålla sig till att ställa ut tallrikar på bordet

Har Sandra silikon?

Tycker att dom ser ganska naturliga ut.
2022-11-30, 19:57
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Han ringde väl sin mamma, och hans tjej var med över telefon från en annan plats. Det var ju någon som höll en telefon framför kameran med hans tjej på.
Jag vet, jag sitter här och skämtar
2022-11-30, 19:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Tycker att dom ser ganska naturliga ut.
Jag håller med, men tittar man på hennes instagram så ser dom falska ut helt plötsligt, återkom efter att du bedömt själv https://www.instagram.com/sandracucarano/ (det råder nämligen ingen brist på tittpicks där)
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-30 kl. 20:02.
2022-11-30, 20:01
Medlem
Citat:
Jag vet, jag sitter här och skämtar

Ah, nu fattade jag!
2022-11-30, 20:22
Medlem
Tycker ärligt inte att dom 2 senaste säsongerna går att jämföra med säsongen då mattias och Christ-ove och Micke aom avnn från åland. Den säsongen är en av de bästa i robinssons historia. Även haparanda säsongen var bra och tuff det är jud et vi tittare vills e hur dom får problem med maten och de tär på humöret. Säsong 8 ocb 9 var bra sen hände det något. Det här maktens boning kontra skitlägret är ju höjdpunkten på hela robinsson i år blir do endast röstlösa liksom mat verkar det inte vara sådan brist på krabba kokosnötter i säsong 8 var det endast casava som fann och senare fick do några burkar pasta man såg riktigt på deltagarna hur dom magrade av. Nu känns det mer som paradise hotell kolla på deltagarna 80 % hade åkt ur inom 3-4 veckor i säsong 8 och även 9. Vad hände med utamanarna som fanns gförr som kom in vid denna tid det förlängde ju hela robinsson samt plcokade in nya ansikten som var hungriga. Petra sa jud et då hon tog över efter anders att det komemr bli en del förändringar och det tycker jag märks extremt tydligt. Arge snickaren var lite mer oförutsägbar då det kom till både öråden tävlingarna osv. Hoppas fortfarande på att något oväntat ska hända något stort men för varje avsnitt som går blir jag mer och mer fundersam om det kommer hända något.
2022-11-30, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Det stämmer ju. Däremot så försvinner ju nagellacket och det är konstigt att lacket inte försvunnit mer

Det är inte ett lack ovanpå akrylen eller så.. det är inbäddat. Därför slits eller försvinner det inte, utan det är bara utväxt av den nya nageln som syns. Färgen är intakt och inbäddad.

Men sedan har ju inte detta så stor betydelse angående själva tävlingen Robinson tycker jag....
Huvudhår, skägg, könshårs-, kroppshårs-, underarmshårväxt, tå-, fingernaglar bör ju bara ignoreras i denna "tävling".
Ovanstående har ju inget med tävlingen att göra.
2022-11-30, 20:50
Medlem
imrichbitchs avatar
Sandras samtal med sin kille var ju ultra-cringe. Hon betedde sig som en femtonåring.
2022-11-30, 21:00
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imrichbitch
Sandras samtal med sin kille var ju ultra-cringe. Hon betedde sig som en femtonåring.
Fick en känsla av att pojkvännen kände sig obekväm
2022-11-30, 21:49
Medlem
Sandra ser ju ut som psykodockan i Saw-filmerna. Tänker på de så fort jag ser henne. Programledare Petra är likt Beavis i Beavis&butthead. 😄

Måste även säga att Greta blivit en helt annan person i gränslandet så fort hon kom ifrån sin mobbarliga. Tänk vad rätt sällskap kan göra med en. Nu verkar hon ju snäll.
2022-11-30, 22:17
Medlem
Citat:
Sandra kommer fram till att det här är hennes gren och att hon kommer ta hem allt
eftersom hon träffade tallriken på första

Hon ska nog hålla sig till att ställa ut tallrikar på bordet

Har Sandra silikon?

Helt klart silikon!
2022-11-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Varför är alla så pissiga mot Sofia? 😒
Jag tyckte så synd om henne när hon inte fick chans att prata med sitt barn i telefon 😔

Fler än hon som har barn. Varför måste den som gråter högst få sin vilja fram?
2022-11-30, 22:49
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Varför är alla så pissiga mot Sofia? 😒
Jag tyckte så synd om henne när hon inte fick chans att prata med sitt barn i telefon 😔

Fattar inget heller. Tycker hon verkar vara helt okej som person. Är hon en bitch bortanför kameran?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in