2022-11-30, 18:36
Bannlyst
Är det inte lite märkligt att dom släppte den blåhåriga valrossen ur häktet?

Brukar inte det tyda på ett frikännande i rätten?
Citera
2022-11-30, 18:36
Medlem
Mr13cs avatar
Nu har jag ”råkat” titta på hennes fantastiskt mysiga filmer på xhamster. Har även tittat på hennes Facebook. Han som fick sätta på suggan han måste ju blivit tvingad till detta vi pistolhot. Eller så fick han pengar. Det är väll dem pengarna som dem måste sälja sin pojk för att få ihop igen..
Vilken vidrig avart till mänskligheten..
Citera
2022-11-30, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Stackarn, lär ju stinka friskt om den röven🤮

Fyfan...lär ju luktat fiskebåt och tunntarm i hela grannskapet 🤢
Citera
2022-11-30, 18:42
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Stackarn, lär ju stinka friskt om den röven🤮

Haha fy fan tänk när hon spread upp den. Det bara kommer en sådan pust sen en odör som sprider sig i rummet..
Citera
2022-11-30, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Haha fy fan tänk när hon spread upp den. Det bara kommer en sådan pust sen en odör som sprider sig i rummet..

Vedervärdig människa.

Tungt jobb för saneringsfirman som fick ta vid sen kan jag förmoda.
Citera
2022-11-30, 19:04
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordCuntworthy
Vedervärdig människa.

Tungt jobb för saneringsfirman som fick ta vid sen kan jag förmoda.

Den saneringsfirman har att göra ett bra tag fram över..
Citera
2022-11-30, 19:16
Medlem
BeachBobs avatar
Det står på Dumpens sida. ”Hon häktades den 3/9 misstänkt för förberedelse till våldtäkt mot barn och förberedelse till grovt koppleri. I väntan på åtal släpptes kvinnan efter fyra veckor i häkte. Barnet är i trygghet och förundersökningen fortsätter alltjämt.” Står inget om hennes kille, märkligt.
Citera
2022-11-30, 19:22
Medlem
Hur hittar ni svinets Facebook?
Citera
2022-11-30, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Trodde det var absolut tystnadsplikt som gällde...

Även om personen är polis till yrket så är han också en privat person som kan veta vem denna person är privat. Alla poliser är inte inkopplade på alla deras "klienter"
Citera
2022-11-30, 19:32
Medlem
Mr13cs avatar
[quote=BeachBob|82591591]Det står på Dumpens sida. ”Hon häktades den 3/9 misstänkt för förberedelse till våldtäkt mot barn och förberedelse till grovt koppleri. I väntan på åtal släpptes kvinnan efter fyra veckor i häkte. Barnet är i trygghet och förundersökningen fortsätter alltjämt.” Står inget om hennes kille, märkligt.[/QUOTE

Vet du om killen är pappa till barnet?
Citera
2022-11-30, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
"Ack, fröken Larsson, där har vi ägget", som Evert Taube säger i visan. Och du bekräftar det nedanom: Dumplingarna skickar Swish för underhållningen i form av uthängningar och skiter i hur det går sedan för barnen och deras familjer.

Jo, det är en himmelsvid skillnad. För det första är det nog få som njuter av att se de magra barnen, för det andra går donationerna (om än fortfarande alltför mycket försvinner i välbetalda administratörers fickor – de flesta "på fältet" är dock hårt arbetande) till barnen. I Dumpens fall går donationerna reservationslöst (och oredovisat, såvitt jag förstår) till SoP.

Det är snarare, rent ut sagt, så, att de "behöver knäcka några ägg för att få swish"... Det är beklagligt att du hör till dem som finner underhållning - och betalar för - lyteskomik. Du verkar ju dock inte vara helt belåten med det, vilket talar till din fördel...

Själv är jag ju mest förvånad/förfärad över, att dumplingar swishar hejdlöst utan att ställa krav och redovisningar på att deras donationer gynnar några barn. Det har ju påståtts från Dumpens sida, att de vid något tillfälle har anmält någon presumtiv "Gädda" till Polisen, men att det inte har lett till något. Det betyder i så fall, att Polisen inte har sett att Dumpens anmälan "håller". Socialtjänstlagen, par 14, kap 2 är ju annars mycket bestämd på den punkten. Se t.ex här:

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/socialtjanstlag-2001453_sfs-2001-453#K14

Är du dum på riktigt?! De svältande barnen njuter ingen av men ingen njuter heller av barnen peddohebbo-gäddorna utnyttjar! Tvärt om så vill man bidra i båda fallen till det lidande farsoter orsakar, svält och förövare. Väldigt likt. Bidragen går till att bekämpa de båda, jag donerar hellre till den organisation jag anser ha minst risk för korruption, Dumpen.
Citera
2022-11-30, 19:34
Medlem
BeachBobs avatar
[quote=Mr13c|82591768]
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det står på Dumpens sida. ”Hon häktades den 3/9 misstänkt för förberedelse till våldtäkt mot barn och förberedelse till grovt koppleri. I väntan på åtal släpptes kvinnan efter fyra veckor i häkte. Barnet är i trygghet och förundersökningen fortsätter alltjämt.” Står inget om hennes kille, märkligt.[/QUOTE

Vet du om killen är pappa till barnet?
Har ingen aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in