Citat:
Ursprungligen postat av
Medvetenommycketxx
Kriget börjar på allvar gå dåligt för Ukraina nu säger och påstår du.
Då tycker jag du backar upp ditt påstående med bevis att det går dåligt för Ukraina.
Bevis/källor från pro-ryssar, rysk media eller ryska knähundar räknas inte.
Så upp till bevis nu eller ljuger du precis som alla andra Putins knähundar här i tråden???
Kan du ej backa upp ditt påstående så knip igen, eller fortsätt att förnedras😁
Jag länkade till denne ukrainske ekonomiska och politiska expert:
https://www.youtube.com/watch?v=9OWJ6A6rACw
Det fetade: Trots/på grund av att han är ukrainare och vill Ukraina skall vinna kriget ser jag hans bedömmningar av kriget och bedömningar som de mest trovärdiga. För mig är han trovärdig även när han rapporterar om ukrainska framgångar och styrkor. Han har aldrig tvekat en sekund att nämna att största, absolut största delen av ukrainas befolkning står bakom sin arme.
Det understrukna: Hur skulle du tänka om motsvarande kvav ställdes på dig? Om du skall komma med argument eller påståenden gör inte det från Nato-vänliga källor?
De liksom de som ger denna befallning skulle bli fångade i en rävsax. Jag känner mig själv fångad i denna rävsax och tycker att för mig känns "fiendens" källor trovärdigare och säkrare.
Skall jag lyssna på någon som tänker som jag kring detta krig är det denne ukrainare men skall jag hitta någon som drar samma slutsatser politiskt är det den där lite slitna och lustiga greken i England. Han är lika storm Putinist som jag. :-)
Men lyssna på denne ukrainare när han förklarar blå och vita i västerlandet och om de motsättningar dem emellan som ligger på lur.. Ukrainaren är extremt smart och har järnkoll! REKOMMENDERAS!