Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-30, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Har aldrig hittat en ända kille som tycker det är snygg med fiskmun, sen är hennes en av dom mest groteskt fula jag sett. Men vill man göra sig till en skräckuggla så är det ju upp till henne

Vanligt missförstånd att kvinnor gör ingrepp för killars skull. Ingrepp har blivit som accessoar, precis som gucciväskor och knähundar. Innegrej bland tjejer för deras egen skull, vara med i modet.
2022-11-30, 16:24
Medlem
Varför är alla så pissiga mot Sofia? 😒
Jag tyckte så synd om henne när hon inte fick chans att prata med sitt barn i telefon 😔
2022-11-30, 16:26
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Jag tyckte så synd om henne när hon inte fick chans att prata med sitt barn i telefon 😔

Håller med! Kanske är ogillad mer än TV visar?
2022-11-30, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Det stämmer ju. Däremot så försvinner ju nagellacket och det är konstigt att lacket inte försvunnit mer

Inte om det är nagelförlägning, lacket man har då är inte som vanligt nagellack
2022-11-30, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Nu fick hon varken prata eller läsa brev hemifrån, så synd att se. Dessa priser har inte ens med tävlingen att göra, så det känns så personligt riktat mot Sofia. Tycker de med barn ska få sitt samtal eller brev och även Sandra då man inte vet hur det går med hennes cancer. Martin och Homayon borde verkligen inte tagit emot såna priser. Är också dåligt gjort av LO som gav Martin det och sa "Alexander ska få brev då han har många barn", med den motiveringen borde väl Sofia också fått? Eller har hon för få barn enligt honom? Och att Martin fick brev för att han var kass på en tävling är på nivå med Valles motiveringar.

T.o.m Jessica förra året gav ett samtal till Joel, trots att de ej var kompisar i spelet.
2022-11-30, 17:27
Medlem
Det måste väl ändå ha varit uppgjort på förhand mellan killarna och Sandra och Bella att de skulle bli röstlösa och sedan välja en stark kille och Sofia? Eller är de på riktigt så dumma?
2022-11-30, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Det måste väl ändå ha varit uppgjort på förhand mellan killarna och Sandra och Bella att de skulle bli röstlösa och sedan välja en stark kille och Sofia? Eller är de på riktigt så dumma?
Tyvärr så är de nog så, de är totalt hjärndöda.
2022-11-30, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Har aldrig hittat en ända kille som tycker det är snygg med fiskmun, sen är hennes en av dom mest groteskt fula jag sett. Men vill man göra sig till en skräckuggla så är det ju upp till henne
Håller med de ser helt jävla crazy ut, som de ätit något och fått en allergisk reaktion.
Men som andra skriver så är det för andra tjejer de göra det, inte för killar. För ingen kille gillar det!
2022-11-30, 19:30
Medlem
Gv1875s avatar
2022-11-30, 19:33
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hur vet du att de var i Kabul?
Man gissar
2022-11-30, 19:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Sandra kommer fram till att det här är hennes gren och att hon kommer ta hem allt
eftersom hon träffade tallriken på första

Hon ska nog hålla sig till att ställa ut tallrikar på bordet

Har Sandra silikon?
2022-11-30, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Homayon ringde sin flickvän i Kabul såg jag

Har hon lärt sig svenska? vad jobbar hon med? så många frågor

Och svensk sambo skulle han ha också

Han ringde väl sin mamma, och hans tjej var med över telefon från en annan plats. Det var ju någon som höll en telefon framför kameran med hans tjej på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in