Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Jag menar ingenting.. det är Expressen. Men sen vet jag inte om väst är så mycket att lita på. Dom skriver mycket lögner om Ryssland och kriget också.
Men oroande om det skulle stämma.. det betyder att Nato inte är så jäkla bra som det påstås.
Varför hänvisar du till expressen när du egentligen annars "läser" nyheter hämtade från en parabol? Lite underligt att ditt intresse för såkallad slaskmedia plötsligt blivit ditt verktyg för handhavende. Tycker du inte? Lite underligt.....bara lite. Själv följer jag bara inhemska nyheter hämtade från libanon och Indonesien jag. Man måste ju hålla sig objektivt uppdaterad, och inget slår en trycksvärtedoftande daily beirut på morgonkvisten. Igår rapporterade de om att hummusen håller på att ta slut, och att det var väst som var skyldiga. Som tillägg till artikeln hade de redigerat den med - Även Ukrainas sorg och brist på civil hjälp är västs fel. Framförallt USA's men inte bara dem utan heeeeeeeeeeela väst.......inklusive Japan, Sydkorea, Malaysia, Bhutan, Hawaii, Mocronesien, Kongo och inte minst St bartolomeo med tillhörande Jamaica. Väntar spänt nästa tryck. Sanningen Menea, den kommer i form utav flygpapper utdelat med moped