2022-11-30, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Antar att hon inte spelade något med Style.

Men stämmer det som någon i tråden skrev att hon är nyseparerad och småbarnsmamma? Tänker mig att kanske mer än bara poolen stör grannsämjan?

Du tänker att hon själv badat i poolen och sen dök det ner andra flickor i den?

Kan tänka mig att Christer är en sån där som kan vara otrogen tre gånger bara när han åker och köper en pizza.
Citera
2022-11-30, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jaha, är den andra parten journalist? Då behöver man ju inte analysera det här mer än så för att ge sitt stöd till Christer till 100%.
Ja, hon verkar arbeta på bl. a. Sveriges Radio (Mix Megapol).
Senast redigerad av ViskSten 2022-11-30 kl. 15:15.
Citera
2022-11-30, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pandemonium71
Även om jag inte tycker detta är en jättegrej så är det att gå över gränsen att skära sönder däck.
Man frågar sig vad hon har gjort, utöver anmälan, för att provocera fram raseriet hos CS. Kan tänka mig att de bråkat under en längre tid.

Vad exakt gäller anmälan?
Citera
2022-11-30, 15:16
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Kan tänka mig att Christer är en sån där som kan vara otrogen tre gånger bara när han åker och köper en pizza.
Ganska kul kommentar, och jag kan mycket väl tänka mig att han skulle greja det.

Kanske det hela egentligen är en otrohetsgrej från början? Någon i tråden skrev att hon var frånskild, men det står även en man på adressen.
Citera
2022-11-30, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Antar att hon inte spelade något med Style.

Men stämmer det som någon i tråden skrev att hon är nyseparerad och småbarnsmamma? Tänker mig att kanske mer än bara poolen stör grannsämjan?
Hon har en basketställning och en studsmatta. Vi som har erfarenhet av sånt vet att det betyder oljud.
Citera
2022-11-30, 15:32
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Man frågar sig vad hon har gjort, utöver anmälan, för att provocera fram raseriet hos CS. Kan tänka mig att de bråkat under en längre tid.

Fast nu var det ju inte hon som var bråkstaken utan det var hennes exman som Christer igentligen var arg på men tog fel bil.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wA3dmG/artist-atalad-misstanks-skurit-sonder-grannens-dack
Citat:
– Det här är en granne som är helt utan balans, han ligger i skilsmässa och han gör allt för att göra livet surt för mig, säger den åtalade artisten i ett förhör.

Citat:
Grannen, som är målsägande, säger i förhören att bakgrunden till händelsen bland annat ska handla om ett poolbygge.
– NN (exmaken) har flera gånger velat avbryta det bygge som skett på vår tomtgräns för vilket (artisten) inte har något bygglov, säger grannen.
Citera
2022-12-01, 05:00
Medlem
Citat:

Kanske hade en relation och nu vart CS avpolletterad ?
Hög av medikamenter får han dit för visa sitt missnöje
Citera
2022-12-01, 07:09
Medlem
johnthedickholmess avatar
Tror du Sandelin gökat Sandra Charlez? Hennes f.d gubbe blir galen av svartsjuka och försöker klämma åt Sandelin via poolen? Christer toksnear på fyllen och attackerar fel bil. Knivar bildäcket på Sandras bil hög på kokain och blir knäckt när han inser valet av bil?
Citera
2022-12-01, 07:23
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Tror du Sandelin gökat Sandra Charlez? Hennes f.d gubbe blir galen av svartsjuka och försöker klämma åt Sandelin via poolen? Christer toksnear på fyllen och attackerar fel bil. Knivar bildäcket på Sandras bil hög på kokain och blir knäckt när han inser valet av bil?
Det förekommer att gifta kvinnor som man slutar strula med blir skogstokiga.
Citera
2022-12-01, 08:41
Medlem
Nu hittar jag inte inlägget, men det sades tidigare i tråden att någon hade domstolshandlingar som skulle läggas upp här i måndags. Fortfarande ingen som har?
Citera
2022-12-01, 11:19
Medlem
pandemonium71s avatar
Citat:

Ja det är nog mest intressant i denna soppan. Det får ha hänt en hel del innan man skär sönder någons däck och då menar jag inte lite allmänt tjaffs.
Citera
2022-12-01, 11:47
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pandemonium71
Ja det är nog mest intressant i denna soppan. Det får ha hänt en hel del innan man skär sönder någons däck och då menar jag inte lite allmänt tjaffs.

Hm, ett argt brev från kommunen som ifrågasätter svartbygget av pool alt. att poolen är tekniskt sett för nära grannens tomtgräns? Med hot om feta böter etc. Christer fattar ju vilken som anmält honom och blir toklack då borttagande av pool kommer kosta honom x hundra tusen? Han försöker lugna sig men tar en fet lina kokain på em och några stadiga drinkar och det tokbrister för honom? Typ.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-12-01 kl. 11:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in