2022-11-30, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Grejen är att det var en inspelad video och ett förberett tal, hon har varit en mediaperson och talare i flera flera decennium. Hon har aldrig sagt fel i ett tidigare tal.
Har hon aldrig sagt fel i något annat tal? Nu skrämmer du oss här! Har du suttit och stalkat Ursula till den grad att du har lyssnat på alla hennes tal? Njaaaeee...nu skojar du nog lite igen
Citera
2022-11-30, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Vad är det artikeln handlar om då?
Du kan väl inte bara säga att det handlar om något annat utan att berätta vad.
Läsförståelse
Sluta mata din dynga.
Citera
2022-11-30, 12:08
Medlem
Bombolenats avatar
Citat:
Grejen är att det var en inspelad video och ett förberett tal, hon har varit en mediaperson och talare i flera flera decennium. Hon har aldrig sagt fel i ett tidigare tal.

Källa på att hon aldrig tidigare gjort det. Det har du givetvis bara hittat på.

Patetiskt.
Citera
2022-11-30, 12:09
Medlem
jonjonesHWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnceUponACreek
Har hon aldrig sagt fel i något annat tal? Nu skrämmer du oss här! Har du suttit och stalkat Ursula till den grad att du har lyssnat på alla hennes tal? Njaaaeee...nu skojar du nog lite igen
Måste vara roligt att sitta och peka ut ord och samtidigt leva i förnekelse över 100k döda ukrainare.
Citera
2022-11-30, 12:10
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
100000 döda soldater har dött?

Dog dom 2 gånger då?
Hmmm.... Någonslags gengångararme, som i Lord of the Rings?
Citera
2022-11-30, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ja självklart, det ska mörkas den riktiga siffran, så jävla pinsamma dom är därborta..

Jag tror inte den mörkas speciellt mycket. USA brukar ha bra koll på siffrorna och det stämmer ungefär med vad Ukraina rapporterar om man delar deras ryska dödssiffror med 2
Citera
2022-11-30, 12:14
Medlem
Citat:

Hon säger aldrig fel i tal? Hon gjorde det där. Det finns inte än chans att 100 000 officerare har dött. Du har ju själv ändrat till soldater.

Jag kan tänka mig tre skäl

1 Hon får fel uppgifter

2 Hon eller talskrivare översätter fel

3 Hon ljuger för att man ska straffa ryssland.
Citera
2022-11-30, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Tack. Det är uppenbart hon säger fel.

Hlt Klart är det en felsägning. Men läser man de texter som finns pratar man om 100 000 förluster, vilket helt klart låter rimligt tyvärr.
Men totalen dödade och skadade ligger nog i det häradet, vilket är en bit under de Rysska förlusterna.
Citera
2022-11-30, 12:15
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Måste vara roligt att sitta och peka ut ord och samtidigt leva i förnekelse över 100k döda ukrainare.
Är nog inte många som tvivlar på många döda Ukrainare, ni ryZztroll däremot lever i riktig förnekelse över antalet av era döda bögbröder. Tänk logiskt om ni kan, varför mobiliserar dvärgen 300k nya homos 😆
Citera
2022-11-30, 12:16
Medlem
Citat:

Peka ut ord? Var i helvete har jag pekat ut något ord eller gjort mig lustig över det? Jag kommenterar samt IFRÅGASÄTTER DITT påstående, som är en HEL mening. En ren skär jävla LÖGN. Det där är inte att "peka ut ord" (vad det nu betyder?????).
Utöver detta har jag överhuvudtaget INTE kommenterat eller skrivit ett skit om någons förluster i antal, så ännu en förbannad lögn från din skitiga trut i form av skrift!
Den dagen jag diskuterar antal i förlust och skada i detta kriget, så gör jag det med personer som har BETALT för att hålla reda på sådant, och definitivt inte en stackars importerad stackare som dig.
Se nu till att hålla dig till sanningen så skall du se att saker blir lite lättare i vardagen, Ja, även om vardagen kretsar runt botkyrkas lokala kebabhak
Citera
2022-11-30, 12:18
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Mördats.

Av bajs-pitten.

Helt i onödan.

Detta krig är totalt onödigt. Ryzzhelvetet har startat detta på helt falska grunder och grova lögner. INGENTING av det ryzzsvinen påstår är sant. Allt är Putins och hans kriminella anhangs försök att skapa ett Storryskt imperium, Sovjet 2.0 med syfte att bita sig kvar i makten till varje pris.

Detta krig är det vidrigaste och mest motbjudande i världshistorien då det grundar sig på lögn, lögn och lögn och till 100% skapat helt egenhändigt av Ryzzland.

Väst måste hjälpa Ukraina att förgöra missfostret i Öst.
Citera
2022-11-30, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Hon säger aldrig fel i tal? Hon gjorde det där. Det finns inte än chans att 100 000 officerare har dött. Du har ju själv ändrat till soldater.

Jag kan tänka mig tre skäl

1 Hon får fel uppgifter

2 Hon eller talskrivare översätter fel

3 Hon ljuger för att man ska straffa ryssland.

Jag är nog inne på 2 alternativt 4(Där hon helt enkelt inte följer talskrivarens ord 100%). Dvs 100 000 cusulities har blivit översatt med 100000 dödade officerare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in