2022-11-30, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Det är ännu värre. 75% av alla tjejer under 18 år har nån form av könssjukdom. En piss-ryzz kan smitta många småtjejer...

Återigen: Om detta stämmer så är det chockartade uppgifter för mig. Hur kan det bli så smutsigt och sexuellt oupplyst? Rena rama Sodom och Gomorra. Och Putin är rädd för Pride och regnbågsflaggor….
Jag är personligen inte speciellt pryd och jag förespråkar en fri och öppen sexualitet. Med detta sagt så vill jag ändå understryka att jag värnar vikten av god hygien, att man skyddar sig och att man behandlar varandra med respekt. Bögvåldtäkter har svårt att leva upp till den standarden tror jag🤔 Att man sen går och penetrerar unga flickor…kanske egna familjemedlemmar…med sin bajsbefläckade snopp tar saker till nya nivåer i min värld. Usch!!!
Citera
2022-11-30, 11:56
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Alltså finns den inte och du ljuger.

här finns den,

https://t.me/intelslava/42085?single
Citera
2022-11-30, 11:57
Medlem
Tvonds avatar
100k döda och skadade hjältar låter rimligt endå, folk dör i krig det är verkligheten. Fördelningen ligger nog på ca 40k döda och 60k skadade. Dubblera det och få Pissryska bögsoldaters siffror.
Citera
2022-11-30, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Du kan hitta viden om du söker "von der leyen ukraine 100,000" sen skiter jag i hur du lever i förnekelse över siffrorna.
Att sitta här och posta länkar från azerbadjan, eller som andra, från Indonesien och fan vet allt inklusive månens baksida är endast ett bevis på hur desperat man är som person. Självklart finns det ingen som helst anledning att hänvisa till "nyheter" eller "fakta" som inte hanterats eller tagits upp i något RIKTIGT medium/media. Det borde ses som en direkt trollning, men den såkallade yttrandefriheten här gör att sådant skit tillåts. Som sagt, det finns INGEN som helst anledning att posta "nyheter" från dylika platser OM det inte är så att någonting har hänt på specificikt dessa platser. Du sitter i Sverige nu, och i Sverige är gemene man tillräkligt upplyst och lyckligt lottad med RIKTIGA medier (nej, aftonbladet och sådant läser inte jag heller, men dessa är nöjesblad och inte nyheter som jag pekar på) samt att folk kan läsa nyheter på världsliga språk, dvs språk i länder där falska nyheter inte överlever många timmar i den riktiga vardagen.
Om du inte kan presentera dina "nyheter" från källor från civiliserade länder, så väntar du helt enkelt tills dessa kommer ut där också, eller inser att om de inte gör så, så var det ingen sann nyhet.
Detta förstår såklart alla, men har man lite felblandad genbank så är det lätt hänt att man fortfarande tror att Azerbadjan eller Iran (valfri diktatur) sprider sanningen som ingen annan ser. Detta kallas för att vara Serb eller helt enkelt att vara tappad bakom en vagn utanför Mogadishu
Citera
2022-11-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
4. Du lever i en fantasivärld och kan inte acceptera negativ fakta rörande Ukraina.

Måste vara jobbigt att vara en NPC, men så länge du mår bra så är det ok för mig

Det är uppenbart hon säger fel. Nu när en person har get mig länken. Det finns inte en chans i himlen att 100 000 officerare har dött.

Om hon gör det för hon har fått fel uppgifter eller själv översätter fel eller ljuger för pressa på Rysslands skuld att betala vet jag inte.

Jag tror det har dött ungefär lika många ryssar som Ukrainare, då båda sidor utkämpar ett reguljärt krig, där båda sidor försvarar och anfaller.

Här är från som är militär

The most senior US general estimates that around 100,000 Russian and 100,000 Ukrainian soldiers have been killed or injured in the war in Ukraine.

https://www.bbc.com/news/world-europe-63580372

Som förluster i reguljära krig brukar vara runt 200 procent av döda. så kan man räkna. Det stämmer också med vad Ukraina rapporterar som döda ryssar om man delar med två. (Ett tyskt trick från WWII - Gehlen)

PS Jag är inte ens säker Ukraina vinner detta krig så jag kan nog ta negativa fakta.
Citera
2022-11-30, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
här finns den,

https://t.me/intelslava/42085?single

Tack. Det är uppenbart hon säger fel.
Citera
2022-11-30, 12:02
Medlem
jonjonesHWs avatar
Citat:
Det är uppenbart hon säger fel. Nu när en person har get mig länken. Det finns inte en chans i himlen att 100 000 officerare har dött.

Om hon gör det för hon har fått fel uppgifter eller själv översätter fel eller ljuger för pressa på Rysslands skuld att betala vet jag inte.

Jag tror det har dött ungefär lika många ryssar som Ukrainare, då båda sidor utkämpar ett reguljärt krig, där båda sidor försvarar och anfaller.

Här är från som är militär

The most senior US general estimates that around 100,000 Russian and 100,000 Ukrainian soldiers have been killed or injured in the war in Ukraine.

https://www.bbc.com/news/world-europe-63580372

Som förluster i reguljära krig brukar vara runt 200 procent av döda. så kan man räkna. Det stämmer också med vad Ukraina rapporterar som döda ryssar om man delar med två. (Ett tyskt trick från WWII - Gehlen)

PS Jag är inte ens säker Ukraina vinner detta krig så jag kan nog ta negativa fakta.
Grejen är att det var en inspelad video och ett förberett tal, hon har varit en mediaperson och talare i flera flera decennium. Hon har aldrig sagt fel i ett tidigare tal.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milosebic
Förmodligen är det kylskåpstillverkning inför sommaren 2023 som pågår, dvs att såga ur isblock som förvaras i sågspån där hushållen får ett block i taget att ha i ett speciellt skåp. Isen smälter sakta men håller varorna hyfsat kalla. Det var vanligt även här före 1940 att man hade sådana men numera ser vi bara tekniken på Skansen. Ja, och i supermakten Ryssland så klart.

Edit. Inser att andra givit samma förslag. Så blir det när man läser ikapp. Sjua på bollen.
Då skall jag vara nr 8 på bollen, eftersom att jag själv har ett par sådana här kyl"boxar" (små rum faktiskt). Perfekt för att hålla exakt jämn fuktighet och jämn temperatur. för passande varor , sedan betyder inte detta att jag inte har vanliga kylar och frysar också....vilket sorgligt nog är verkligheten för extremt många i Yakutsk med omnejd.....omnejd = större delen utav hela Ryssland
Citera
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
20,000 civila och 100,000 döda Ukrainska soldater har dött!
100000 döda soldater har dött?

Dog dom 2 gånger då?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Det är ännu värre. 75% av alla tjejer under 18 år har nån form av könssjukdom. En piss-ryzz kan smitta många småtjejer...

Citat:
Ursprungligen postat av Vattendealaren
Ja ja... och de resterande 25% har väl då antagligen lesbiska mammor som bevakar och utnyttjar dem?.

Varför flyttar inte du till Ryssland för sexintresserad verkar du så det räcker om blir över?

Det finns forum på flashback för såna som dig och märkligt nog är ni i mångt och mycket Nato-vänner som håller på med era förtryckta drifter här. Sexualdriften människor föds med har gjorts till något vederstyggligt och hemskt av det sjuka PK-västerlandet.

Har ingen aning om mammorna är lesbiska eller ej, att de blir våldtagna och slagna av sina män, däremot, det är ju ingen no-brainer direkt, det är ju så piss-ryzzen fungerar. I sverige är allt våld mot kvinnor straffbelagt men såna som du lever i nån slags parallell verklighet där du "kör över" din tjej om du vill. Och du skryter öppet med det, också. Som alla piss-ryzzar.

Tror du missat det underliggande budskapet i mina tidigare inlägg. Ingen. Säger Ingen - med någorlunda fattningsförmåga - vill ha något att göra med piss-ryzzland, det är alldeles för mycket bögeri och sexuella perversiteter. Att de sexualsadistiska övergrepp som piss-ryzzka soldater gör och har gjort sig skyldiga till i Ukraina, skulle vara "bättre" än några transor som går med en regnbågsflagga i en parad, har jag väldigt svårt att förstå. Men jag förstår att du tycker det. Sexfixerad som du är.
Citera
2022-11-30, 12:04
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Tack. Det är uppenbart hon säger fel.

Ja självklart, det ska mörkas den riktiga siffran, så jävla pinsamma dom är därborta..
Citera
2022-11-30, 12:05
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendealaren
Ja så om man gör så så tar man väl över Rysslands skulder samtidigt? Kanske inte slutar så väl för det västerländska banksystemet tänker jag?

Skall de sända alla ryska pengar till den (enligt västerländska bedömmare) korrumperade staten Ukraina medan de skall sitta kvar med alla skulder Ryssland och ryssar har? Det låter som man förbereder en bank-krach i katastrofal mening? Slava Ukraine :-(

Snacka om att göra självmål!
Du har ingen vidare koll ser jag!

Är det inte bättre du är tyst så slipper du framstå som en utvecklingsstörd foliehatt?

Detta att använda ryska frysta tillgångar har sen länge uträtts och är inget problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in