2022-11-29, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Visst skär han sig när han trycker in kniven i däcket?
Ja eller så skallar han bilen 😂😂😂
Citera
2022-11-29, 20:13
Medlem
qups avatar
Är det han som sjunger ”Vill ha dig i mörkret hos mig! Tiden den stannar när vi rör vid varann. Och jag … jag hm hm jag flyger fram. Låt det aldrig ta slut, åh låt
Det aldrig ta slut.”

Rätt bra låt när man gick på mellanstadiet.
Citera
2022-11-29, 22:07
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jaha, där ser man. Det var roligt att höra. Förutom musiken minns jag honom mest från "Så mycket bättre" och där tyckte jag han gav ett väldigt vettigt intryck. Vilket bekräftades av att han åkte rakt ut ur offentligheten när den serien var slut.
Vettigt?
https://www.expressen.se/noje/tv/braket-om-christer-sandelins-somntabletter-i-sa-mycket-battre/
https://www.expressen.se/noje/christer-sandelin-mycket-tjafs-om-att-jag-hade-problem/
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/qnJGmO/hela-sangen-var-helt-nedblodad

Han var en high maintenance ohanterlig föredetting som trodde han var en diva.
Allt annat än vettig.
Citera
2022-11-29, 22:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
CS tillhör den gamla generationen som sålt en jävla massa skivor han tjänat pengar på som låtskrivare/producent och sångare/musiker. Han har tjänat massor på alla live-framträdanden under åren och dessutom sålt en villa tidigare med jättevinst. Han har en gigantisk dyr konstsamling och har ett Skivbolag han äger som han tjänar miljoner på. Han är helt enkelt tät. Han skulle med lätthet ha råd att skaffa sig en fin herrgård på Lidingö fritt från insyn från normala människor som stör sig på hans dekadenta livstil. Där han glider omkring som en Rockstar och är prutfull och drogad hela dagarna och när han får raseriutbrott på invandringen så tar han och twittar med jämna mellanrum och låter sonen rodda skivbolaget. Typ. Sonen ser väl till så han inte får feeling och tar bilen påverkad till närbutiken vickfall.
Låter ju som ett rätt schysst liv.
CS går ju mot PK strömmen vilket gör att han antagligen inte får den publicitet andra får.
Antagligen är han inte intresserad av det, han är för driven för det och har skapat sej en rätt bra tillvaro utan att behöva rövslicka PK asen..
Kan tänka mej att det "sticker" lite i ögonen på PK vurmarna att han säger vad många egentligen tycker, men inte vågar säga..
Det är så de funkar i landet..
Citera
2022-11-29, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Låter ju som ett rätt schysst liv.
CS går ju mot PK strömmen vilket gör att han antagligen inte får den publicitet andra får.
Antagligen är han inte intresserad av det, han är för driven för det och har skapat sej en rätt bra tillvaro utan att behöva rövslicka PK asen..
Kan tänka mej att det "sticker" lite i ögonen på PK vurmarna att han säger vad många egentligen tycker, men inte vågar säga..
Det är så de funkar i landet..

Pk eller ej. Det skiter jag i.
Men den skiten han släppt under namnet st*rman, som är covers på i första hand bowielåtar. Är enligt min mening vedervärdigt skräp.

Med detta sagt så är han definitivt inte värd någon uppmärksamhet alls.
Citera
2022-11-29, 23:58
Medlem
Andymeeks avatar
Vem bryr sig om ens granne bygger pool? Kul för grannen helt enkelt.
Svenska avundsjukan är så illa..
Citera
2022-11-30, 06:55
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andymeek
Vem bryr sig om ens granne bygger pool? Kul för grannen helt enkelt.
Svenska avundsjukan är så illa..

He he, tja, hon är ju en just frånskild småbarnsmorsa, manshatande PK journalist och han är en +60 år Tommy Lee med SD sympatier, som skriver vad han känner för på Twitter om invandring, feminister och vänstern...vad kan gå fel alltså Förutom då att hon stör sig på att det skvätter in på hennes tomt när han ideligen gör bomben i poolen, pruttfull på sommaren vrålandes "jag vill ha dig i mörkret hos mig!"
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-11-30 kl. 06:59.
Citera
2022-11-30, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Vettigt?
https://www.expressen.se/noje/tv/braket-om-christer-sandelins-somntabletter-i-sa-mycket-battre/
https://www.expressen.se/noje/christer-sandelin-mycket-tjafs-om-att-jag-hade-problem/
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/qnJGmO/hela-sangen-var-helt-nedblodad

Han var en high maintenance ohanterlig föredetting som trodde han var en diva.
Allt annat än vettig.

Jaha, jag kanske blandar ihop efterspelet runt hans sympatier med SD och utfrysningen av honom och att jag då sympatiserade med honom och att inte politiken ska blanda sig i konsten. Men jag hade även för mig att Christer var det årets stora behållning med det ofta annars så slätstrukna "Så mycket bättre". Dom brukar ju alltid försöka få med minst en artist som inte är en artig liten pk-maskin och det året fick jag för mig att Christer axlade den rollen.

Citat:
journalist

Jaha, är den andra parten journalist? Då behöver man ju inte analysera det här mer än så för att ge sitt stöd till Christer till 100%.
Senast redigerad av rotebro-conny 2022-11-30 kl. 07:50.
Citera
2022-11-30, 08:37
Medlem
pandemonium71s avatar
Citat:
Jaha, är den andra parten journalist? Då behöver man ju inte analysera det här mer än så för att ge sitt stöd till Christer till 100%.

Även om jag inte tycker detta är en jättegrej så är det att gå över gränsen att skära sönder däck.
Citera
2022-11-30, 09:42
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Jaha, jag kanske blandar ihop efterspelet runt hans sympatier med SD och utfrysningen av honom och att jag då sympatiserade med honom och att inte politiken ska blanda sig i konsten. Men jag hade även för mig att Christer var det årets stora behållning med det ofta annars så slätstrukna "Så mycket bättre". Dom brukar ju alltid försöka få med minst en artist som inte är en artig liten pk-maskin och det året fick jag för mig att Christer axlade den rollen.

Jepp, Sandra Charlez 48 år, född i fiskens tecken 8 mars, har varit programledare i flera år på Mix Megapol samt på Vaken med P3 och P4.
Citera
2022-11-30, 10:11
Medlem
Kul att alla går på idén att en incident sker i ett vakuum. Granne bygger pool -> skär sönder grannens däck.

Visst, fine,.. det är en bra story. En bra rubrik. Men seriöst, alla fattar att så självklart är det inte, det är förstås enklare för journalister att låtsas att världen är så enkel men, men ..
Citera
2022-11-30, 10:12
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Jepp, Sandra Charlez 48 år, född i fiskens tecken 8 mars, har varit programledare i flera år på Mix Megapol samt på Vaken med P3 och P4.
Antar att hon inte spelade något med Style.

Men stämmer det som någon i tråden skrev att hon är nyseparerad och småbarnsmamma? Tänker mig att kanske mer än bara poolen stör grannsämjan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in