2022-11-28, 23:49
Bannlyst
Piss-ryzk stridsvagns-evolution, tillbaka till dåtiden:

https://twitter.com/kncarlsen/status/1597329727106478080/photo/1
Citera
2022-11-28, 23:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Ryssland alltid kommer att vara ett imperium och att vara i ett krigstillstånd är bara naturligt för vilket imperium som helst av Rysslands storlek..

Vilket imperium? Ryssland har en ekonomi mindre än Italiens.
Citera
2022-11-28, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Blodyx
Alla vi normala människor hoppas givetvis på en rysk seger över den judiska svinstian i Ukraina. Vad gäller Rysslands eventuella förlust i detta krig så är det inte särskilt trovärdigt. Jag vet att diverse liberaler och dårar försöker se linjer mellan 1800-talet och dagens Ryssland. Personligen anser jag dock att dessa försök till sammanhang är ahistoriska och utan relevans. Jag ser ett Ryssland som kämpar för något stort, och stora mäl är aldrig lätt överkomna. Mina slantar satsas på att ryssen kommer vinna detta krig - efter många om och men - och göra slut på den judiska svinstia som är nuvarande Ukraina.

Judar? Ukraina? De ryska judarna då? Var skall du göra av dessa när ditt krig uppnått ditt mål?
Citera
2022-11-28, 23:55
Bannlyst
Citat:
Alla vi normala människor hoppas givetvis på en rysk seger över den judiska svinstian i Ukraina. Vad gäller Rysslands eventuella förlust i detta krig så är det inte särskilt trovärdigt. Jag vet att diverse liberaler och dårar försöker se linjer mellan 1800-talet och dagens Ryssland. Personligen anser jag dock att dessa försök till sammanhang är ahistoriska och utan relevans. Jag ser ett Ryssland som kämpar för något stort, och stora mäl är aldrig lätt överkomna. Mina slantar satsas på att ryssen kommer vinna detta krig - efter många om och men - och göra slut på den judiska svinstia som är nuvarande Ukraina.

Hur i all världen ska det gå till? Kunde dina spökröster förtälja det också eller är det bara hisch-önskedrömmar och hasch-hittepå?
Citera
2022-11-28, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Snygga träffar!

Men dominerar i bakhmut? Vad jag har läst så avancerar ryssen där och har nästan tagit hela staden?

Är det nån rysk tidning som har sagt det?
Citera
2022-11-28, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Vilket imperium? Ryssland har en ekonomi mindre än Italiens.

Den frågan får du ställa till Sergey Mardan och de andra peddo-ryzzarna i tråden.

Ryzzland har en ekonomi mindre än de flesta delstater i USA. Typ Kalifornien.
Citera
2022-11-28, 23:58
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Hur i all världen ska det gå till? Kunde dina spökröster förtälja det också eller är det bara hisch-önskedrömmar och hasch-hittepå?

Vi får se. men nog finns det en enorm kraft i det vidsträckta rike som är Ryssland. Att diverse pissliberaler drömmer om en Nato-seger syns mig som en overklig dröm. Ryssland har knappt börjat morra enl mig.
Citera
2022-11-28, 23:59
Avslutad
Citat:

Då antar jag att du också stödjer en invasion av Moskva eftersom judar har enormt mycket makt och inflytande i Ryssland. Finns väl ett 20 tal oligark-judar som står nära Putin. Roman tex.
Citera
2022-11-29, 00:00
Bannlyst
Citat:
Vi får se. men nog finns det en enorm kraft i det vidsträckta rike som är Ryssland. Att diverse pissliberaler drömmer om en Nato-seger syns mig som en overklig dröm. Ryssland har knappt börjat morra enl mig.

"Enorm kraft"

"Piss-ryzzland har inte satt igång än"

Nähä? Så du kunde inte bättre? Det är och blir aldrig mer än en pokjkrumsfantasi, med andra ord.

Runka på!
Citera
2022-11-29, 00:00
Medlem
Citat:
Så bra att ingen tar dina uppfattningar om morranden på allvar då. Men vi är ju alla judar, så kanske vi helt enkelt missar det du ser under tiden som vi ägnar tid åt effektivitet och utveckling
Citera
2022-11-29, 00:02
Medlem
Citat:

Jag skulle nog påstå att man få vara ganska dum i huvvet om man inte inser att Nato skulle krossa ryssarna.
Citera
2022-11-29, 00:03
Medlem
Citat:

Så du stödjer halvjuden Putin och hans jude oligarker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in