2022-11-28, 21:44
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/mff-kontaktade-berg-utan-kffs-tillatelse-det-ar-ett-klart-fel/

Malmö förlorade dragkampen.

Punkt.

Jag förväntar mig avbön från Skåne-Chelsea02.

Kalmar accepterade inte vårt bud helt enkelt?
2022-11-28, 21:46
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Berg föredrog DIF.

Inte jättekonstigt med tanke på turbulensen i Malmö. Finns hög fallhöjd och stora krav att fylla.
2022-11-28, 21:57
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Berg föredrog DIF.

Inte jättekonstigt med tanke på turbulensen i Malmö. Finns hög fallhöjd och stora krav att fylla.

Men:

"Skåningarna fick dock aldrig Kalmar FF:s godkännande att prata med spelaren."

Låter ju som de inte godtog vårt bud. För man får inte erbjuda spelaren kontrakt förrän bud är accepterat.

(Känner inte att vårt truppbygge står och faller med Berg så känner inte att vi missade något.)
2022-11-28, 22:38
Medlem
Londons avatar
Citat:
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/mff-kontaktade-berg-utan-kffs-tillatelse-det-ar-ett-klart-fel/

Malmö förlorade dragkampen.

Punkt.

Jag förväntar mig avbön från Skåne-Chelsea02.

Är ju helt sjukt vad det gråtrunkas på malmöiternas forum. 80 % procent av senaste veckans inlägg har väl handlat om O. Berg (samtidigt som det på DIF:s motsvarighet gått vidare till att diskutera Bergvalls, Odefalk och ett par mer osannolika värvningar).

Ser fortfarande inte varför vi tog honom men denna hysteri gör det ju värt det bara för att. Blir han en Oremo tackar jag Shamrock för skratten. Är vi tvungna att även slänga in en av matcherna mot Molde i affären är det fortfarande värt det
2022-11-28, 22:41
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Ni förhandlade ju med agenten och inte klubben. För andra gången på ett par månader. Georgsson lär sig dock dag för dag och är bättre i rollen idag än när han rekryterades (egen utsaga)
2022-11-28, 23:03
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Ni förhandlade ju med agenten och inte klubben. För andra gången på ett par månader. Georgsson lär sig dock dag för dag och är bättre i rollen idag än när han rekryterades (egen utsaga)

Han har inte blivit bättre i mina ögon. Han är bara stor i flabben även privat. Hur ska MFF bli etta igen med den ledningen.

Vad hänt med MFF på ett år?
2022-11-28, 23:50
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han har inte blivit bättre i mina ögon. Han är bara stor i flabben även privat. Hur ska MFF bli etta igen med den ledningen.

Vad hänt med MFF på ett år?

Läser in att du är uppriktigt oroad så kommer inte strö salt i såren. Att Gargamel ryker inom kort tar jag även för givet.
2022-11-29, 01:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Jag vet men fått tecken från gud för någon månad sen angående det.

Visste inte att Torbjörn Nilsson hade sådana kontakter. Visst, samma stad men ett helt annat lag.
2022-11-29, 09:42
Medlem
Ja nu ser man hur bortskämda man har vart i malmö.
2022-11-29, 11:35
Avslutad
Vydra aktuell för Häcken som ersättare för Jere. Har ingen koll på honom alls. Mycket PL-matcher dock. Är han något att ha?
2022-11-29, 11:58
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vydra aktuell för Häcken som ersättare för Jere. Har ingen koll på honom alls. Mycket PL-matcher dock. Är han något att ha?
Vet du varför han bröt kontraktet?
2022-11-29, 12:28
Medlem
Snack om Vydra till Häcken alltså. Var aldrig någon målspruta i Burnley men känslan är ändå att han hade gjort ett gediget jobb i valfri allsvensk klubb. Trots allt klasskillnad på ligorna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in