2022-11-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Ok, jag ändrar mig. I 99 procent av fallen då en domstol sätter en häktad person på fri fot så frias denna.

Du förstår verkligen inte vad källkritik är. Vad du tycker, känner Eller tror är irrelevant. Vad kan du bevisa detta påstående?

Orkar inte ens kommentera dina obildade kommentarer. Märks att du gott endast upp till högstadie nivå på din utbildning
Citera
2022-11-26, 20:09
Medlem
Tycker verkligen synd om Amanda fy fan rent ut sagt säkert 😈❤️
Citera
2022-11-26, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laplandwomen
Du förstår verkligen inte vad källkritik är. Vad du tycker, känner Eller tror är irrelevant. Vad kan du bevisa detta påstående?

Orkar inte ens kommentera dina obildade kommentarer. Märks att du gott endast upp till högstadie nivå på din utbildning

Noterar att du väljer att inte stötta upp dina påståenden om att jag ska ha smutskastat MGM och att jag skulle hysa personliga agg mot henne.

Jag förstår att du inte gör det för det kan du inte. Du slängde ur dig detta helt utan substans. Riktigt fult gjort. Men det säger ganska mycket om dig.

När det gäller utbildningsnivå. Det står ganska tydligt att du inte är i närhet av de universitetsexamina som jag har. Du kan inte ens skriva korrekt svenska. Det borde man åtmonstone kunna göra i årskurs sju...
Citera
2022-11-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891aik
Tycker verkligen synd om Amanda fy fan rent ut sagt säkert 😈❤️

Ja har pojkarna hittat på detta är det riktigt j-vla illa. Tyvärr är de för unga för att kunna åtalas för detta.

Men är det någonting som denna historia lärt oss är det att vuxna människor måste förhålla sig professionellt till barn.

Anställda måste även förhålla sig professionellt till sina klienter. De skall definitivt inte lägga till elever på Instagram, Facebook eller andra sociala medier. De ska definitivt inte facetima med dem klocka 22 på kvällarna.

Detta gärnslösa beteende måste upphöra.
Citera
2022-11-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
pedofil ama*da *ordi* kommer dömmas
*n

Gissar starkt på att så inte blir fallet.
Citera
2022-11-28, 11:32
Medlem
Domen förväntas komma på fredag 11.00 iallafall.
Citera
2022-11-28, 13:57
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniKani
Domen förväntas komma på fredag 11.00 iallafall.

Spännande.

Mm visst kan pojkarna ha fabricerat avsugningarna. Men hur kan ni sitta här och säga att det är synd om henne och att hon är oskyldig? Oavsett avsugningar så är hon skyldig till mycket sjukliga handlingar.

Vi har kollegor till kvinnan som beskriver i förhör hur hon suttit i barnens knän, hur elever suttit med händer på hennes lår. Lägg därtill många, timslånga, facetimesamtal om kvällarna och inte minst "felskickade" nudes.

Nu var det ett tag sedan jag skummade igenom fup - men visst beskriver hon även själv i förhör hur hon blivit tafsad på - något om en hand och finger i ett grupprum - vem fan går inte till rektorn med det?

Nae hon är uppenbarligen sjuk och har experimenterat med dessa barn.
Citera
2022-11-28, 13:59
Medlem
fearreapers avatar
Var finns fup ?
Citera
2022-11-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Var finns fup ?

I första inlägget så som sig bör.
Citera
2022-11-28, 14:05
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Spännande.

Mm visst kan pojkarna ha fabricerat avsugningarna. Men hur kan ni sitta här och säga att det är synd om henne och att hon är oskyldig? Oavsett avsugningar så är hon skyldig till mycket sjukliga handlingar.

Vi har kollegor till kvinnan som beskriver i förhör hur hon suttit i barnens knän, hur elever suttit med händer på hennes lår. Lägg därtill många, timslånga, facetimesamtal om kvällarna och inte minst "felskickade" nudes.

Nu var det ett tag sedan jag skummade igenom fup - men visst beskriver hon även själv i förhör hur hon blivit tafsad på - något om en hand och finger i ett grupprum - vem fan går inte till rektorn med det?

Helt klart att hon kommer bli fälld och stämplad som pedofil för resten av livet. Även om pojkarna hittat på friskt, så precis som du säger så tyder mycket annat på att hon gått långt över gränsen för vad som är straffbart, inte enbart i form av olämpligt beteende, men hon har suktat rent sexuellt efter småpojkar och gjort saker som, om det var en fullvuxen man med 12-13 åriga flickor, helt klart hade åkt dit för sexuellt utnyttjande av minderårig och setts som pedofil av precis alla. Men bara för att det är en snygg tjej så kan man se lite halvt genom fingrarna vid sådana här fall, eller? Förväntar mig att hon hängs ut som ett pedofilmonster på Dumpen efter fredagens dom.
Citera
2022-11-28, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Spännande.

Vad för sjukliga handlingar menar du ??? Finns inget hon gjort som är straffbart, en felskrivning/stickning kan hända vem som helst.
Citera
2022-11-28, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Helt klart att hon kommer bli fälld och stämplad som pedofil för resten av livet. Även om pojkarna hittat på friskt, så precis som du säger så tyder mycket annat på att hon gått långt över gränsen för vad som är straffbart, inte enbart i form av olämpligt beteende, men hon har suktat rent sexuellt efter småpojkar och gjort saker som, om det var en fullvuxen man med 12-13 åriga flickor, helt klart hade åkt dit för sexuellt utnyttjande av minderårig och setts som pedofil av precis alla. Men bara för att det är en snygg tjej så kan man se lite halvt genom fingrarna vid sådana här fall, eller? Förväntar mig att hon hängs ut som ett pedofilmonster på Dumpen efter fredagens dom.

Vad för långt över gränsen är det som du anser ??? Hade myndigheten ansett att hon gått över gränsen på ngt sätt så skulle åtgärder vidtagits.
Förväntar mig att om det blir en friande dom så skall hon behandlas som en vanlig människa, det skall inte vara ngra tisslande/tasslande bakom ryggen och skall inte hängas ut på ngn som helst sajt. Att hon är frisläppt tyder på att det kommer en friande dom men det återstår att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in