Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Då tror du fel. Jag har ett eget "mått" på när jag tror jag har rätt och det är när jag kan förutsäga framtiden, för det kan man oftast om man förstår orsakerna. Då vet du vad som kommer hända, kanske inte helt exakt men du kommer komma mycket nära
Som sagt, detta mått som nu är ditt "eget", är precis det måttet som gör att ditt mått inte fungerar någon annanstans än just i ditt eget lilla skrymsle till "verklighet". Welcome to the world and welcome to Ukraine. Bring yer messurment along and we shall see how many realities you can fit in it before you as always clear it out with some bleach. Du skulle verkligen behöva detta för att "förstå orsakerna". Du är så självgod att du inte ens förstår hur löjeväckande barnslig du är. Är du ens torr bakom öronen ännu, eller har helt enkelt bara valnöten stagnerat efter ditt beslut om att endast låta ditt "egna mått" få fylla på med influenser och FAKTA?
Men, ännu en gång svansar du bara runt och drar nytta utav andras, som nin, kritik mot just ditt uppenbara undvikande utav ämnet/ämnena i sig självt.
Var så vänlig att presentera VAD som underbygger dina "mått" hädanefter så är du snäll. Dina försök till att få folk OT här kommer snart nå gränsen när "måttet är rågat", så lägg nu av med ditt uppenbara trollande. Till och med när folk försöker styra tillbaks tråden till att gälla konflikten och kriget i Ukraina sitter du och kämpar febrilt för att få den att spåra ur igen. Detta handlar inte om någon jävla petro-dollar konflikt och det handlar inte om hur mycket din tomma penningpung vill att BRICS skall bli världsekonomins styrande hand. Allt detta KAN knytas an till Ukrainakonflikten ja, men då för det för helvete åtminstone kunna anknytas till den också, och inte bara någon snorunges dagdrömmande som ditt. Ukraina, USA OCH Ryssland skiter ett stort jävla stycke i dina proletära dagdrömmar, så ta dem i en annan tråd om det är dessa du specificikt vill diskutera.