Citat:
Ursprungligen postat av
Zrobo
Det vore spännande om Länsstyrelsen skulle göra en inspektion nu på gården. De samlar nog bevis på hög just nu, tror jag. Ni som känner Tom väl, har han några nära vänner? Min tes är att han inte har haft många vänner och levt ett ganska ensamt liv. Nu har några utstötta och lågbegåvade människor, tagit honom under sina vingar. Och då har Tom plötsligt fått ett kontaktnät och känner sig lite som en hjälte.. Men har man en gnutta intelligens, så borde man ju ändå förstå att man är ute på hal is?? Men Lutmark ör så psykiskt sjuk, så han tittar bara rakt fram.. Ska vi försöka få ihop alla knäppgökar han företräder här? Fyll gärna i med det som saknar och även där jag kan ha misstolkat(det är så jävla luddigt, så jag kan ha förstått fel)
Fritjof= Tror att Wallenberg-släkten har skapat covid..Och 5g masterna(han är min favorit)
Nässjö-paret=Mamnan har 11 barn med olika pappor.
Hästmannen=snäll gubbe som Tom utnyttjar-Har inte skött sina åtagande med sina hästar.
Tintin-En som drömmer om att bli influenser. Hade inte råd med resan till Stockholm, då han antagligen inte har ett vanligt jobb..
Fyll gärna i.. Jag ör extremt nyfiken på om vi kan hitta någon som verkligen har blivit felbehandlad…
Mamma L bor tydligen hemma hos sin pappa åtminstone frågade socialtjänsten i möte hur hon tänkt framtiden med sina barn med tanke på bland annat boende
Mamma P säger att barnen togs för att hon har dyslexi och pga vårdnadstvist i själva verket har hon funktionshinder
M i Kalmar har fått djurförbud , historia som hållit på i åratal med misskötta lantbruksdjur som kor, får , alpackor och höns och diverse andra djur
Rottweileruppfödare djurförbud och förlorad vårdnad om barn
A i Nässjö sjukpension sedan 30 år, psykisk sjukdom vill nu stämma alla möjliga för förlorad möjlighet att utbilda sig till jurist pga detta samt felaktiga vräkningar
Läkare G fråntagen sina getter
Anonym läkare som har problem med sin legitimation , vägrade psykiatrisk utvärdering
Fd djurägare R blivit av med ett antal djur och fått stora kostnader för omhändertagna tamråttor som fanns på hans fastighet
Än så länge har det inte framkommit att någon blivit felbehandlad problemet är att de kanske inte förstår skälen för att ingen väldigt enkelt och pedagogiskt förklarar