Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Att Sara skrev negativt om ETC. Där håller jag med henne fullkomligt. Den journalisten var inte saklig och diktade ihop text rejält. Den nya stjärnan som nu skriver negativt om Sara och Patrik det har jag inte läst. Men är övertygad att Sara inte är så dum att hon skriver negativt om en seriös journalist. Det skulle innebära ett rejält självmål och direkt skada Dumpen. Den Sara jag känner är en slipad, intelligent, framåt och strategisk kvinna som vet vad hon gör. Skulle kunna gå så långt som att jämföra Sara med Antonia Ax:son Johnson. Både är enormt driftiga och strategiska.
Slår vad med att du jobbar på Samhall med att plocka skräp iklädd reflexväst och cykelhjälm.
Jösses... Sara är en vanlig psykopat. Men inte smartare än en vanlig skokartong. Men tydligare snäppet smartare än följarna. Intressant att se en sektbildning irl.
Hon har gjort lika dant mot varje tidningsartikel som skrivit något negativt om Dumpen. Etc är bara lite mer i skottgluggen eftersom de skrivit fler artiklar. Men sen var det komikern som hon förklarade krig emot. Sen var det flera tidningar, bland annat expressen/aftonbladet vid det första självmordet. Hon kritiserade någon när den här brandmannen var på tapeten. För att nämna några...
Men du har inte sett något samband? Artikel skrivs -> Går någon dag -> Motartikel och angrepp och snyft snyft snyft