2022-11-26, 19:08
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebben11
Tro vad du vill lol. Han har inget att bevisa

Inte för svagsinta och lättlurade lärjungar nej. Men som självutnämnd opinionsbildare/expert som kandiderar i allmänna val behöver han bevisa sig för den majoritet av valmanskåren som är vuxen om han ska bli tagen på allvar.
Citera
2022-11-26, 19:43
Medlem
Citat:
Tro vad du vill lol. Han har inget att bevisa

Jo han har jävligt mycket att bevisa!
Citera
2022-11-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Wow! En av Beggis små lärljungar är här! Välkommen! Håkan är en grav mytoman, ögna igenom tråden.

Kan dem inte köra en uppesittar kväll live hela sekten.
I kajutan på land.
Med Fritte Henning Witte osv osv och alla lärjungar.
Hade varit nåt att se.😊
Citera
2022-11-26, 19:51
Bannlyst
Tycker HB är intressant i sina spekulationer. Å nu när Ni måste dra bög kortet och missbruksproblem blev det än mer intressant. Bra försök, NOT
Citera
2022-11-26, 20:56
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird-84
Tycker HB är intressant i sina spekulationer. Å nu när Ni måste dra bög kortet och missbruksproblem blev det än mer intressant. Bra försök, NOT

Jag tycker att hans grava mytomani är mest intressant och att fårskocken bara följer efter en i o f s missbrukande nolla som saknar inkomst i princip och saknar bostad och får hyra/låna ett pojkrum. Dömdes ju i somras för rattfylleri mitt på dagen med dagsboten 50 kr vilket värde endast oduglingar får. Gubbjäveln är 63 år! Vilken jävla looser han är! Mytomanin ja. Nummer 1: Håkan har ALDRIG dykt på Estonia! Det är vidrigt att spela på detta för alla offer och anhöriga! Han får fler följare när han läser innantill från andra medier om detta. 2: Håkan har t ex ljugit om att han skulle vara kapten i sökandet efter mördade Wilma. Missing people dementerar detta, de vet inte ens vem Håkan är! Denna "man" försöker sig göra sig "viktig" på tragedier!

Claes Wiberg skrev i slutet av september (2021) på Håkans kanal tydligt att han dementerade Håkans snack om att de dykt på Estonia. Håkan har givetvis inte bemött detta och har bara raderat. https://www.laddy.se/visa-bild/1827/
Citera
2022-11-27, 15:00
Bannlyst
Citat:
Jag tycker att hans grava mytomani är mest intressant och att fårskocken bara följer efter en i o f s missbrukande nolla som saknar inkomst i princip och saknar bostad och får hyra/låna ett pojkrum. Dömdes ju i somras för rattfylleri mitt på dagen med dagsboten 50 kr vilket värde endast oduglingar får. Gubbjäveln är 63 år! Vilken jävla looser han är! Mytomanin ja. Nummer 1: Håkan har ALDRIG dykt på Estonia! Det är vidrigt att spela på detta för alla offer och anhöriga! Han får fler följare när han läser innantill från andra medier om detta. 2: Håkan har t ex ljugit om att han skulle vara kapten i sökandet efter mördade Wilma. Missing people dementerar detta, de vet inte ens vem Håkan är! Denna "man" försöker sig göra sig "viktig" på tragedier!

Claes Wiberg skrev i slutet av september (2021) på Håkans kanal tydligt att han dementerade Håkans snack om att de dykt på Estonia. Håkan har givetvis inte bemött detta och har bara raderat. https://www.laddy.se/visa-bild/1827/
Tack. Jag har förstått att han fabulerar och påstår sig gjort saker andra gjort. Att han borstar på är det väl ingen tvekan om men han blir inte bög för det. Och där med allt han tar upp med sina "polare" blir inte bara mumbojumbo för han är alkis och bög, ehh.

Edit: såg denna på samma kanal, han (polarn) kunde snacka han
https://youtu.be/-wLeI-D0gB8
Citera
2022-11-27, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird-84
Tack. Jag har förstått att han fabulerar och påstår sig gjort saker andra gjort. Att han borstar på är det väl ingen tvekan om men han blir inte bög för det. Och där med allt han tar upp med sina "polare" blir inte bara mumbojumbo för han är alkis och bög, ehh.

Edit: såg denna på samma kanal, han (polarn) kunde snacka han
https://youtu.be/-wLeI-D0gB8

Det är ingen som sagt han är bög.
Det som sägs är att det gått rykten
Betonar att det är rykten.
Från folk som påstår att Håkan o Rönne haft sex på en toa på Bokmässan.
Citera
2022-11-27, 19:09
Medlem
Citat:

Sen att han dragit i sig en starköl till frukost som han sa till polisen.
Sen sättar han sig o kör bil.
Han körde så illa att polisen stoppade han.
Tänk om om han kör på ett barn tex.
Så långt tänker inte svinet Beggis.
Citera
2022-11-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Det är ingen som sagt han är bög.
Det som sägs är att det gått rykten
Betonar att det är rykten.
Från folk som påstår att Håkan o Rönne haft sex på en toa på Bokmässan.

Kan dementera att Håkan inte är bög
Citera
2022-11-27, 19:48
Medlem
Citat:
Kan dementera att Håkan inte är bög

Hur vet det?
Är väl inte den stora fråga.

Är han Officer?

Har han gjort allt han påstår.
Osv osv svara på det ist.