2022-11-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja han kan absolut ha problem med sin impotens. Någon som stod dem nära skrev ju att han var ”sexgalning” eller liknade.
Han måste ju varit duktigt arg när hon kom hem så sent på grannens cykel.

Ja, någonstans uppgavs det ju att han brukade slå henne inför att hon skulle ha semester också eftersom han visste att hon inte gick ut när hon var blåslagen, så det krävdes nog inte ens nån specifik anledning den aktuella kvällen för honom att ge sig på henne..
Citera
2022-11-26, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hewperry
Ja, någonstans uppgavs det ju att han brukade slå henne inför att hon skulle ha semester också eftersom han visste att hon inte gick ut när hon var blåslagen, så det krävdes nog inte ens nån specifik anledning den aktuella kvällen för honom att ge sig på henne..

Ja så stört. Har inte läst hela FUPen nu men finns sms mellan henne och Mikael med där?
Citera
2022-11-26, 21:59
Medlem
Hydraheads avatar
Tack för Fup.
Fy fan så många sådana här fall det dyker upp hela tiden.
Citera
2022-11-26, 22:01
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ja han kan absolut ha problem med sin impotens. Någon som stod dem nära skrev ju att han var ”sexgalning” eller liknade.
Han måste ju varit duktigt arg när hon kom hem så sent på grannens cykel.
Jag tror att det var grannen som påpekade att han var sexgalning.
I något sms.
Citera
2022-11-26, 23:41
Medlem
Citat:
Ja så stört. Har inte läst hela FUPen nu men finns sms mellan henne och Mikael med där?

Nej jag tror faktiskt inte att jag såg några SMS mellan dem, förutom gällande en av dom tidigare misshandlarna när hon smsade till honom under tiden han var häktad..
Citera
2022-11-27, 17:21
Avslutad
Tur att han har en morsa som ser alla hans fina sidor och inte alls sett att han någonsin skulle vara aggressiv. Enligt henne var det J som var aggressiv och M var överkänslig, stackaren
Citera
2022-11-28, 10:43
Medlem
Vad tror ni om alla hennes blodiga dels söndriga kläder som låg i en påse och på något annat ställe? Det måste väl vara från tidigare misshandel? Har hon kanske sparat det som bevis eller ?
Det verkar inte vara blod som skvätt tid från detta tillfället.

Varför tog hon buprenofin? (Subutex) Hon verkar inte haft det utskrivet

Varför hade hon så hög halt av sin antidepp i sig ? På gränsen till dödlig dos. Flouxetin var det
Citera
2022-11-28, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Tur att han har en morsa som ser alla hans fina sidor och inte alls sett att han någonsin skulle vara aggressiv. Enligt henne var det J som var aggressiv och M var överkänslig, stackaren

Dottern däremot verkar veta hur han är
Citera
2022-11-28, 11:03
Medlem
Citat:
Vad tror ni om alla hennes blodiga dels söndriga kläder som låg i en påse och på något annat ställe? Det måste väl vara från tidigare misshandel? Har hon kanske sparat det som bevis eller ?
Det verkar inte vara blod som skvätt tid från detta tillfället.

Varför tog hon buprenofin? (Subutex) Hon verkar inte haft det utskrivet

Varför hade hon så hög halt av sin antidepp i sig ? På gränsen till dödlig dos. Flouxetin var det

Kläder i en påse: det kanske gjorde för ont med tio brutna revben att sortera för rätt tvättprogram…?
Antidepressiva: kanske orolig att åter insjukna i cancer…?

Edit, tvättmaskinen var ju igång när polis kom så MGM hann inte med den tvätten också.
Citera
2022-11-28, 11:17
Medlem
En liten notis och fråga från mig

U*lf W*iklund är väl han som också greps för mord? Under denna utredningens gång. Pga uppgifter som framkom.
Finns en tråd om det här, ska leta upp den.

Edit: hittade och minns helt rätt

https://www.flashback.org/t3433430

Det var Ulf W som greps i med anledning uppgifter som framkom i detta fallet. Har dock inte läst något om vad det ska vara.
Kanske gissade rätt från början att det var Micke som snackade skit ?
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2022-11-28 kl. 11:28.
Citera
2022-11-28, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Kläder i en påse: det kanske gjorde för ont med tio brutna revben att sortera för rätt tvättprogram…?
Antidepressiva: kanske orolig att åter insjukna i cancer…?

Edit, tvättmaskinen var ju igång när polis kom så MGM hann inte med den tvätten också.

Ja alltså antidepressiva mediciner förstår jag varför man tar. Förstår inte den nästan dödliga dosen dock.

Sen menar jag att kläderna verkar vara från många olika tillfällen. Alla med blod på. Blusar, kjol, byxor. Några har skador. Tänker att hon sparat dem av en anledning. Eller kanske som du säger inte hunnit tvätta.
Citera
2022-11-28, 11:35
Avslutad
Jag har läst igenom några sidor ur den omfattande FUP men har två frågor.

Ulf, var han granne? Vad gjorde hon hemma hos honom?

Varför var polisen intresserad av elförbrukningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in