Citat:
Ursprungligen postat av
Kalken03
Inget fan av Fetö men tror du ärligt såna saker rapporteras i media som ägs av Erdogan eller folk som är nära Erdogan. Någonting jag tycker är extremt facinerande med er turkar är att diasporan älskar Erdogan och försvarar allt han gör medans turkarna som bor i turkiet avskyr Erdogan.
https://www.gazeteduvar.com.tr/gundem/2020/08/23/turk-telekomun-sadece-kurtce-bilen-anneye-yaniti-ya-turkce-ya-arapca-anlat
Detta är ju ingenting som turk telecom har förnekat heller. Du försöker säga att jag bara sprider PKK propaganda i varje tråd men samtidigt sprider du bara Erdogans ord överallt. Du har spridit samma skitsnack om etnisk rensning hit och dit och när jag presenterat faktiska bevis över att det du säger är falskt har du bara ignorerat att svara på min post likt din andra vän här med "Turkisk fru".
Haha din lille snorunge. Du har fått all din information från några pkkvurmare på TikTok och leker hobbypolitiker nu. Du har ingen koll på källkritik, geopolitik, realpolitik, du vet inte ens vilka källor som jobbar för vilka intressen.
Gazete Duvar är en kommunistiskt tidning. Lite som bianet. Som förövrigt är finansierad av en svensk organisation;
Bianet (acronym for Turkish: Bağımsız İletişim Ağı, lit. '"Independent Communication Network"') is a Turkish press agency based in Beyoğlu, Istanbul.[1] Its focus is on human rights and it is mainly funded by a Swedish organization.
In collaboration with EIDHR and KAOS GL, an association that focuses on LGBT rights, Bianet organized workshops concerning gender specific language in journalism in various cities in Turkey between 2016 and 2018
Ser du hur löjlig du är med att säga hur varje mediaorgan styrs av Erdogan. Turkiet har medier som t.o.m. finansieras av Sverige för att pusha på lgbtq politiken i landet.
Förstår att du har blivit lurad av pkkurder och fascistiska ideologier men använd din nyfikna hjärna till att verkligen studera vad som är vad. Som sagt det finns ALLTID två sidor av ett mynt.