2022-11-26, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
När vi räknar bögryska förluster per dygn kan vi inte sätta 276 krigsdagar för dagens rapportering avser ju gårdagens förluster.

Därför blir beräkningen: 86710 : 275 = 315,3 omvandlat till bögar.

De två senaste dagarna är det bra siffror, 430 + 560 och kan Ukraina hålla uppe trycket och ligga över 315 st per dag så förbättras hela tiden snittet och framtidsutsikterna.

Lite dåligt med materialförluster, 2 tanks och 4 bepansrade fordon gör ingen glad, och inte heller ett sketet artillerisystem inbjuder till fest.
Vi får hoppas att personalförlusterna knäcker HBTQ-stormakten inom 10 månader
Dina beräkningar i all ära, de uppskattas. Men jag skulle vilja föra alla homosexuellas talan här, du använder ordet ”bög” på ett lite oaktsamt sätt. Jag skulle nämligen tro att alla bögar i hela världen är bättre än valfri ryss. Så om vi tar den sämsta bögen vi kan hitta så kommer denna ändå vara en bättre person än den bästa ryss vi kan hitta.

Så mitt önskemål, som jag tror delas av alla bögar i världen, är att du ändrar ditt generella epitet ”bögar” till någon annan struktur. Mina förslag är ”ryssbögar” eller ”bögryssar”, detta för att säkerställa att inget missförstånd sker. Vad tror du, deal?
Citera
2022-11-26, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milosebic
Dina beräkningar i all ära, de uppskattas. Men jag skulle vilja föra alla homosexuellas talan här, du använder ordet ”bög” på ett lite oaktsamt sätt. Jag skulle nämligen tro att alla bögar i hela världen är bättre än valfri ryss. Så om vi tar den sämsta bögen vi kan hitta så kommer denna ändå vara en bättre person än den bästa ryss vi kan hitta.

Så mitt önskemål, som jag tror delas av alla bögar i världen, är att du ändrar ditt generella epitet ”bögar” till någon annan struktur. Mina förslag är ”ryssbögar” eller ”bögryssar”, detta för att säkerställa att inget missförstånd sker. Vad tror du, deal?

Jag har funderat på ditt förslag. Det är vettigt så jag kommer att ändra min terminologi.

Viktigt att hålla koll på förlustsiffrorna och förstå vad som händer.
Citera
2022-11-26, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Så är det förstås och därtill är det heller inte till ovanligheterna att aktörer ljuger i propaganda.

Med det tar jag såna uppgifter med en skopa salt. Vad vi däremot kan säga med säkerhet är att Ukraina saknar förmåga att stå emot den ryska missiloffensiv som pågått nu ändå sedan de, med hjälp av Storbritannien kan tilläggas, genomförde attentatet mot Krimbron.

Nu har väl USA dock inte skickat ett par ynka NASAMS till Ukraina för att stoppa det ryska angreppet, utan mer för att testa systemet i fält och marknadsföra det i försäljningssyften.

De ryska missilangreppen är betydligt mindre effektiva nu och sker i mindre omfattning jämfört med i våras. Skillnaden är att man nu gör uppehåll i 1-2 veckor och sedan skickar 100 samtidigt för att överväldiga Ukrainas LV så några kan ta sig igenom. I våras sköt man 20-30 st per dag och majoriteten träffade. En stor skillnad är också målen: i våras sköt man mest mot industri, infrastruktur, bränsledepåer och militära mål vilket inte märks så mycket för civilbefolkningen (förutom när man missar eller skjuter på tågstationer fulla med civila). Nu skjuter man nästan uteslutande på elnätet vilket märks direkt i form av elavbrott och utslagen uppvärmning och vattenförsörjning.
Citera
2022-11-26, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag har funderat på ditt förslag. Det är vettigt så jag kommer att ändra min terminologi.

Viktigt att hålla koll på förlustsiffrorna och förstå vad som händer.
Tack! Jag är iofs inte själv bög men att riskera att misstas för att vara ryss vore riktigt obehagligt.

Ska bli spännande att följa dina uppdateringar och nya terminologi. Vinet ligger i vinkylen redo att avnjutas under rapporteringen.
Citera
2022-11-26, 11:55
Avstängd
frekkinheads avatar
Läste att Ryssland nu skjuter tomma kärnvapen mot Ukraina. Vad innebär det?
Citera
2022-11-26, 11:56
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Ryssland kommer att segra. Det är det enda du behöver bry dig om.
Hur går er seger din arabneger?
Har Zelensky slängt in Handduken som du påstod?
Citera
2022-11-26, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Läste att Ryssland nu skjuter tomma kärnvapen mot Ukraina. Vad innebär det?
Ja, de hade hittat att någon av missilerna som använts är från 70talet och förberedd/menad att bära kärnvapen.

Jag skulle tolka det som att kakburken är ganska tom. Det finns lite smulor på botten men även ett par utgångna påsar torra mögliga bullar längst in i skafferiet.
Citera
2022-11-26, 12:08
Medlem
leachs avatar
Verkar som nyheten om dom ryska böghögarna i fält har nått storbögen i homofederationen.
Vad hjälper lagar mot bajspackandet i fält

Skärpt rysk lag mot gaypropaganda: ”Putin och regeringen har fått panik”

Ryssland har precis skärpt lagstiftningen kring ”gaypropaganda” ytterligare.
Sedan krigets utbrott har ledningens ställning i landet underminerats och nu försöker de legitimera sin makt, menar sociologen Alexander Kondakov. Putin och regeringen har fått panik, säger han.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/O8gEpV/skarpt-rysk-lag-mot-gaypropaganda-putin-och-regeringen-har-fatt-panik
Citera
2022-11-26, 12:15
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Verkar som nyheten om dom ryska böghögarna i fält har nått storbögen i homofederationen.
Vad hjälper lagar mot bajspackandet i fält

Skärpt rysk lag mot gaypropaganda: ”Putin och regeringen har fått panik”

Ryssland har precis skärpt lagstiftningen kring ”gaypropaganda” ytterligare.
Sedan krigets utbrott har ledningens ställning i landet underminerats och nu försöker de legitimera sin makt, menar sociologen Alexander Kondakov. Putin och regeringen har fått panik, säger han.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/O8gEpV/skarpt-rysk-lag-mot-gaypropaganda-putin-och-regeringen-har-fatt-panik
Bögkulturen är så omfattande i Moskovy att man är tvungen att införa nya lagar mot deras egen befolkning med sexuella problem. Lag mot Tidelag nästa?
Citera
2022-11-26, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Klappmongo, du fantiserar ju ihop egna regler vad som gäller.

Hur fan ska man flytta ett sjukhus till ett skyddsrum tror du? Ett sjukhus är ALDRIG ett legitimt mål, förutom möjligtvis om man grupper ett lv-systen på taket. Men även då gäller proportionaliteysprincipen.

Nä, hela jävla pizznazzelandet ryzzland är en stor krigsförbrytarstat som fullt medvetet och systematiskt (och uppmuntrar sin soldater) begår övergrepp på civilbefolkningen (och krigsfångar)
Ok..så du menar att alla dom utrymmen vi har i bergrum, bla salar för sjukvård, matföråd var helt meningslösa att bygga under ww2 och kalla kriget..vi har hundratals bergrum för olika ändamål..läs på!
Likaså var det helt meningslöst att lagra bränsle i bombsäkra bergrum.
Det var också helt bortkastat att bygga Stenungsunds kraftverk i bergrum.
Fan dom skulle vetat om dina regler, vad pengar dom kunde sparat.
Och du kläcker ur dig detta först nu.
Smartass.
Citera
2022-11-26, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serbiskneger
Bögkulturen är så omfattande i Moskovy att man är tvungen att införa nya lagar mot deras egen befolkning med sexuella problem. Lag mot Tidelag nästa?

Vad man vill åstadkomma är en flyktingvåg till Västeuropa av element man ändå inte vill ha i det ryska samhället.

Tänk 10000 ryska bögar på Stockholms gator. Som Hassan skulle ha sagt.
Citera
2022-11-26, 12:22
Medlem
En fråga från en som inte riktigt hängt med på det här med vilka länder som bistår med försvarsmateriel till Ukraina.

Israel har inte gått in med några sändningar av vapen till Ukraina ännu eller?

Snappade upp att chefen för israeliska nationella säkerhetsrådet ( Eyal Huata ) tog upp ämnet vid ett forum som hölls i Bahrain.

Diskussionen var om Iran började med missilleveranser till ryssarna så skulle Israel gå in med mycket exakta ballistiska missiler till Ukrainska armén.

Det Israeliska Statliga mediebolaget "Kan" ska ha gått ut med denna informationen uppger Channel 9.

Obs!
Nu har jag själv inte verifierat informationen från media ännu så kan vara sant men även falskt, eller en gammal nyhet kanske. Tänkte kolla om någon annan hört eller vet något om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in