2022-11-26, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdhdjdbskikfnfkd
Här är två namn som förutom m*lin dykt upp på toms sida
L*nnea l*ndberg (i)
Y*ldis b*ydar (i,a)

Jag har linn*a uppgifter men måste ha rätt förvaltningsrätten och kammarätt. Göteborg hade inte så inväntar svar från de andra. Y*ldiz kan jag kolla.
Mal*ns har jag. F*as har jag.
2022-11-26, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Jag tror det var 2019 anmärkningarna kom. Så det är lite magstarkt att anklaga en handläggare för sin fars självmord, för några timmars arbete 3 år tidigare.

Jag har alla papper på pappan och gården så ska kolla exakt hur det var. De handlar iaf inte om några timmars arbete men annars var det godkänt utöver de brister de tog upp.
2022-11-26, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdhdjdbskikfnfkd
Här är två namn som förutom m*lin dykt upp på toms sida
L*nnea l*ndberg (i)
Y*ldis b*ydar (i,a)

Det är de andra som varit med jag skulle vilja veta namn på. Men svårt med de med utländska namn ibland men det går. Jag brukar få fram de mesta.
2022-11-26, 10:37
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubb1992
Det var nationella insatsstyrkan från sthlm. Även sen några ur Malmös poliser. De var schyssta och hade en god dialog och lugnt under tiden .

Han har ingenstans sagt att han är bipolär och han är inte manisk.

Nej, nationella insatsstyrkan har ett annat emblem (en grip på en sköld). Dom han filmade bar regionala insatsstyrkans märke (en bevingad dolk i en krans). Det är bara googla på märkena så ser du.

Och jo, vid minst två tillfällen har han sagt att han är bipolär. Ett inlägg han själv gjort, och en sändning med ett gäng andra (11-kaffet eller vad det kallas).

Notera: jag skrev att han beter sig maniskt. Inte att han är manisk. Även om jag fick ställa diagnos så skulle det vara oetiskt att göra nån slags fjärrdiagnosticering.
Senast redigerad av Snuttegullegull 2022-11-26 kl. 10:43.
2022-11-26, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Nej, nationella insatsstyrkan har ett annat emblem (en grip på en sköld). Dom han filmade bar regionala insatsstyrkans märke (en bevingad dolk i en krans). Det är bara googla på märkena så ser du.

Och jo, vid minst två tillfällen har han sagt att han är bipolär. Ett inlägg han själv gjort, och en sändning med ett gäng andra (11-kaffet eller vad det kallas).
Är ett flertal i bland de som brukar sitta i 11 kaffet och liknande som sagt att de är biopolära och/eller nog ligger på autismspektrat och att det är därför de har kapacitet att gräva i vad som mörkas för folket
2022-11-26, 10:50
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Är ett flertal i bland de som brukar sitta i 11 kaffet och liknande som sagt att de är biopolära och/eller nog ligger på autismspektrat och att det är därför de har kapacitet att gräva i vad som mörkas för folket

Utifrån det lilla jag orkade lyssna på så är jag inte förvånad. En speciell samling, men kul(?) att dom funnit varandra.
2022-11-26, 10:56
Medlem
Citat:

Notera: jag skrev att han beter sig maniskt. Inte att han är manisk. Även om jag fick ställa diagnos så skulle det vara oetiskt att göra nån slags fjärrdiagnosticering.

De var blandade polisgrupper malmö/sthlm. Det var flera ifrån Stockholm för de följde efter honom, han var bevakad hela tiden. Min kompis träffade honom mitt i city den helgen, de uppmärksammade att de blev bevakade, hoppas tom begärt ut rapporten på både handräckning och vilka dom var där
2022-11-26, 10:58
Medlem
Citat:
Utifrån det lilla jag orkade lyssna på så är jag inte förvånad. En speciell samling, men kul(?) att dom funnit varandra.
Kul kanske men inte så hälsosamt om alla triggar varandra
2022-11-26, 11:02
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
De var blandade polisgrupper malmö/sthlm. Det var flera ifrån Stockholm för de följde efter honom, han var bevakad hela tiden. Min kompis träffade honom mitt i city den helgen, de uppmärksammade att de blev bevakade, hoppas tom begärt ut rapporten på både handräckning och vilka dom var där

Ja, men fortfarande inte _nationella_ insatsstyrkan.

Det snurrar många begrepp och påhitt, Fritjof påstod att det var militärpolis som arresterade Tom. För trovärdighetens skull kan det vara bra att hålla ordning på begreppen.
2022-11-26, 11:03
Medlem
Citat:
I Toms fantasi blev han bevakad på tåget eftersom person han satt bredvid efter kort stund i Toms sällskap flydde till restaurangvagnen . Personen fick självfallet inte bara i fred och orkade väl inte med att höra om länstyrelsen, socialtjänsten och vilka övergrepp människor drabbas av.
Senast redigerad av adina 2022-11-26 kl. 11:08.
2022-11-26, 11:29
Medlem
Citat:
Ja, men fortfarande inte _nationella_ insatsstyrkan.

Det snurrar många begrepp och påhitt, Fritjof påstod att det var militärpolis som arresterade Tom. För trovärdighetens skull kan det vara bra att hålla ordning på begreppen.

Fast det var insatsstyrkan ifrån sthlm oavsett, eftersom han har militär bakgrund så blandades de in och de var för att NI hade redan koll i sthlm. Malmö blandades in senare, Som sagt tom skulle begära ut papprena då jag vet att han var bevakad redan den helgen😅 det är inte Toms fantasi. Tom hade även en god diskussion efter liven och när de väntade och gav de beröm för att de skötte det respektfullt och schysst.
2022-11-26, 11:40
Medlem
Citat:
Fast det var insatsstyrkan ifrån sthlm oavsett, eftersom han har militär bakgrund så blandades de in och de var för att NI hade redan koll i sthlm. Malmö blandades in senare, Som sagt tom skulle begära ut papprena då jag vet att han var bevakad redan den helgen😅 det är inte Toms fantasi. Tom hade även en god diskussion efter liven och när de väntade och gav de beröm för att de skötte det respektfullt och schysst.
Det är en fantasi att personen på tåget som gick för att ta en öl och som aldrig kom tillbaka bevakade honom , personen orkade helt enkelt inte med att sitta och lyssna på Tom i timmar. Tom säger ju själv att han pratar med alla hela tiden så för att slippa utan att vara otrevlig gäller det att hitta på svepskäl och inte säga åt en person att vara tyst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in