2022-11-26, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Ok, tack för info. Jag vete fan alltså, hålla på och punktmarkera någon såhär offentligt, det var kul i början men nu känns det bara olustigt.

Känns som det är lite seriösare än ett internet tjafs.
Och med tanke på Alex uttalanden om Ghost så verkar han ju inte vilja dämpa ner det hela.

Jag tycker dock det är klockrent han själv erkänner Alex skulle förmodligen ta honom 1mot1, men står upp för sin sak.

Gillar människor som går i ”döden” för sin sak när dom vet att dom har rätt. (Och inte bara är envisa&dryga)
Pondus och karaktär BRUKAR dessa personer sitta på. Om man uttrycker det så.

Återigen vet noll om Spöket så alla som hatar på han , dont jump my ass. 😂

Tycker gott Gangster Alex kan få stå sitt kast denna gången.
Citera
2022-11-26, 00:58
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Känns som det är lite seriösare än ett internet tjafs.
Och med tanke på Alex uttalanden om Ghost så verkar han ju inte vilja dämpa ner det hela.

Jag tycker dock det är klockrent han själv erkänner Alex skulle förmodligen ta honom 1mot1, men står upp för sin sak.

Gillar människor som går i ”döden” för sin sak när dom vet att dom har rätt. (Och inte bara är envisa&dryga)
Pondus och karaktär BRUKAR dessa personer sitta på. Om man uttrycker det så.

Återigen vet noll om Spöket så alla som hatar på han , dont jump my ass. 😂

Tycker gott Gangster Alex kan få stå sitt kast denna gången.

Får väl hoppas denna "beef" slutar lyckligt och inte på akuten. Aldrig sett maken till gränslöst beteende, sitter och postar om när några, lets face it, hemlösa pundare försöker fixa övernattning i Skövde. Bra om han stod upp för sig när det behövdes, men att nu sitta bakom skärmen och posta sådana här detaljer tycker jag bara är fegt och pinsamt.
Citera
2022-11-26, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Jag skulle gissa på att det är efter deras personliga ”beef” som han fastnat på Alex.
Kan man klandra honom?

Jag kan tycka det är skönt någon försöker ställa han mot väggen.

Sen vet jag NOLL om Blackghost förutom att han är rappare så kan inte uttala mig om han alls.
Nej man kan inte klandra honom! Ghost står upp för många utav Alex brottsoffer. Det är skönt att någon försöker iaf att exposa honom. Han säger det som så många andra tänker. Alex förstör liv, lämnar spår hos oskyldiga människor genom år, livstider. Det som kan handla om o fixa pengar för dagen för honom, kan sätta djupa spår i Folk för all framtid, förändra liv. Folk är rädda för Alex. (Obeväpnade folk och kvinnor) Det är förståeligt. Hela hans image är uppbyggd på att banka ner folk. Gränslös som han är, empatilös, brist på konsekvenstänk. Ingenting att leva för. Sådana människor är farliga i trängda situationer. Överlag tror jag dock inte att han blir farlig för Ghost överhuvudtaget. Just nu har Alex bara droger i huvudet, och vad nästa steg är för att fixa snabba pengar till det. Förmodligen är han i så dålig fysisk form, att man kan blåsa omkull honom. Alex har noll våldskapital bakom sig. Och även om han älskar Kumla som sin bästa vän, så växer det fysiska beroendet i honom starkare för varje år som går. Och det är inte lika coolt att sitta på Kumla längre i en sammanhängande period, då han inte kan vara påverkad kontinuerligt som han vill vara, drogerna har övertaget. För varje "rush", trasslar han in sig i fler o fler problem. Så det är inte bara till att bli drogfri, sitta tid och börja om på noll igen. Till slut har man skaffat sig så mycket problem att man inte vill bli utsläppt ur fängelset!
Och jag tror i sin tur Ghost inte kommer göra fler ansträngningar mot Alex, än att just hänga ut honom!
Det är Alex som är rädd här. Rädd för att förlora sin största kärlek ( drogerna ) rädd för hjärn spökena som bla Ghost lägger i hans huvud. Som man egentligen inte hade tagit på allvar om man nu inte va i en trängd psykotisk situation som Alex är i just nu. Hatet flödar från exakt alla håll! Allt inför offentligheten. Och i hans huvud skulle jag absolut inte vilja vara! Och det är det bästa straffet Ghost mfl kan ge honom. Att han behöver stå ut med sig själv och sina egna paranoida tankar!
Citera
2022-11-26, 01:04
Medlem
Så Alva får alltså komma hem till flickrummet själv om hon vill men väljer att leva som en uteliggare med en narkoman. skum brud

Är det någon som vet något om hennes föräldrar och uppväxt?
Citera
2022-11-26, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Så Alva får alltså komma hem till flickrummet själv om hon vill men väljer att leva som en uteliggare med en narkoman. skum brud

Nä det vet vi ju inte. Men luktar sjukt skumt ju. Hennes mamma verkar kraftigt medberoende till Alva. Alex älskar hennes mamma! Pappan talas det sällan om. Men de två ska fortf va tillsammans. Gissar på att pappan sätter sig emot Alex/drar gränser. Och att Alva "väljer" mellan pappan/reglerna och Alex. Alva är välkommen när Alex är borta typ. Mamman kommer ikläm, tippar på tå. Vill inte göra någon fööör upprörd. (Av skeva anlednigar?)
Men som det verkar så va ju Alva trasig långt innan Alex. Så problematik i hemmet är ingen vild gissning. Missbruk/våld el annat.
Allt detta är bara spekulationer från mig. Men Alvas beteende är typiskt för en "problem familj"
Citera
2022-11-26, 11:42
Medlem
Jag la märke till att anine inte längre har MgmGMT Alva och Alex i sin instabio längre och inte sett någon bild tillsammans på nån dag. Har det krockat mellan dom redan och är det därför Alex tigger sovplats i Skövde ? Det svänger fort här !
Citera
2022-11-26, 11:58
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
vilken bild på Karo? Kan du lägga upp?

Citat:
Ursprungligen postat av voidx
Denna bild på Karo är den som avses:
https://www.instagram.com/p/ClFT8TEoyyS/?utm_source=ig_web_copy_link

Det är på klippet från damma tillfälle både påsen och raderna pulver syntes. Inte fotot.
Man ser allt tydligt när de poppar skumpan.
Citera
2022-11-26, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Jag la märke till att anine inte längre har MgmGMT Alva och Alex i sin instabio längre och inte sett någon bild tillsammans på nån dag. Har det krockat mellan dom redan och är det därför Alex tigger sovplats i Skövde ? Det svänger fort här !
Säkert 5-6 dagar sen de syntes ihop eller taggade varann
Citera
2022-11-26, 12:39
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now

Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Säkert 5-6 dagar sen de syntes ihop eller taggade varann

Det verkar ha skurit sig precis efter hans födelsedag och shoppingen han bjöds på.
De kanske bara lät honom tro en stund att han fick allt. Så som Blackghost skrev. Att de ofta gör så för att se bra ut. Sedan ångrar de köpet. Pinsamma luffare. För han verkar ju inte ha kläderna. Har gått i samma teletubbie-dräkt två veckor nu..
Alex flippade säkert ur när han blåstes. Sedan fick han fly Göteborg för han glömde vilka han försökte snylta på.

Misär. Så pinsamt att exposas såhär. Deras luftslott har ju helt rasat!
Citera
2022-11-26, 12:43
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen

hon har ju inte alla hästarna hemma
hon är typen som skriver brev till alla som sitter inne för att gifta sig o skaffa barn med dom
Citera
2022-11-26, 13:12
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
hon har ju inte alla hästarna hemma
hon är typen som skriver brev till alla som sitter inne för att gifta sig o skaffa barn med dom
Aa något gick definitivt fel när hon slidear in i alla hoodniggas dms hon kan för att fly vardagen och misären hemma. Gissar på att farsan inte gillar ceesay så mycket och morsan Anette (?) bara vill vara bra med alla och inte bråka. Resultatet blir en förvirrad Alva som ena dagen går tjackad för att sedan posta muslimstories i 24h till att nästa dag mantla gunnen och göra cripwalk med Alex beniga kycklingben o bakgrunden.
Hur fan ska detta sluta?
Citera
2022-11-26, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Aa något gick definitivt fel när hon slidear in i alla hoodniggas dms hon kan för att fly vardagen och misären hemma. Gissar på att farsan inte gillar ceesay så mycket och morsan Anette (?) bara vill vara bra med alla och inte bråka. Resultatet blir en förvirrad Alva som ena dagen går tjackad för att sedan posta muslimstories i 24h till att nästa dag mantla gunnen och göra cripwalk med Alex beniga kycklingben o bakgrunden.
Hur fan ska detta sluta?

Detta är bland det mest idiotiska jag sett. Varför håller ni i tråden på och följ två trashiga, pinsamma, knarkande människor? Känner ni er bättre över ert liv när ni följer två pundare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in