Sålde iväg hela innehavet.
102.000 kr i förlust.
Hela sista veckan har innehavet legat närmare 2 miljoner kronor plus och som mest drygt 2,5 miljoner kronor på plussidan... Ja det är lätt att vara efterklok.
Kanske ska den ner mot hundralappen och kanske ännu lägre än så... Eller så är den snabbt tillbaka på 160 bagis om några veckor och min försäljning visar sig vara överilad...
Skulle ju inte alls förvåna mig!!
Köper förmodligen in mig igen vad det lider. Som Swingtrade-aktie är den ju inte så tokig. Gäller ju bara att inte göra Swingen för lång.
Nu ska jag gå å köpa mig en bit Budapeststubbe å fira förlusten.