2022-11-24, 18:14
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
2 tjackpundare slår sig ihop och stalkar efterblivna snubbar. En mytoman och lågbegåvad höjdhoppare som ingen bryr sig om överhuvudtaget numera. PS är aldrig någon som kommer bli anklagad för sitt intellekt.
Så försöker dom skapa en business av hela spektakelt.
Jag kräks på dom.

Jäklar vad arg är du är. Rent sakligt har du rätt i att några sannolikt har funktionsvariationer (max 5?). Om du anser att alla gäddor är "efterblivna" rent intellektuellt tror jag det kan vara du som skulle behöva utföra ett WISC-test för bättre förståelse för dina behov. Lycka till!
Citera
2022-11-24, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Tror ingen bryr sig orm vare sig din nidbild av dem eller hur du berörs, ja om du inte hamnar på listan förstås.
Är legio här i tråden att om man har en negativ ståndpunkt gentemot Dumpen så är man pedofil eller snart skall bli uthängd.
Börjar bli lite tjatigt, har ni fan inga bättre argument att framhäva?
Kom med något nytt
Citera
2022-11-24, 18:18
Medlem
Senaste gäddan skriver att han är oskuld också. Mot slutet av chatten.

Han känns för övrigt väldigt harmlös.
Citera
2022-11-24, 18:28
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
2 tjackpundare slår sig ihop och stalkar efterblivna snubbar. En mytoman och lågbegåvad höjdhoppare som ingen bryr sig om överhuvudtaget numera. PS är aldrig någon som kommer bli anklagad för sitt intellekt.
Jag kräks på dom.
Tycker inte att det är en korrekt beskrivning på en person enbart om denne har lågt IQ. Har några vänner som inte är speciellt intelligenta. Men trots det är dom är superskoj att vara tillsammans med. Dom är generösa har stor empatisk förmåga och stor humor. I min värd betyder det mer än högt IQ. Att en person har lågt IQ betyder inte att den är en dålig person enligt mig. Tror Albert Einstein delar min uppfattning också. Dom frågade nämligen Albert Einstein vad intelligens är. Då svarade han. Det är att kunna hålla samman en familj och leva lyckliga och några goda vänner.
Citera
2022-11-24, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Senaste gäddan uppger i videon att han är 31 år gammal och i chattloggen att han fyllde år den 7 november.

Bor i Stockholm.

Hans användarnamn ”Sevenius” verkar däremot inte vara ett för, mellan eller efternamn.

Hittar dock en med ett liknande för, mellan eller efternamn men född den 9 november och 31 år. Men det verkar inte heller vara han? Sjuk slump i så fall. Förnamn på den personen: Samma som han som blev kidnappad 2005 och var son till elektronikkedjan Sibas ägare.

Är inte detta samma snubbe? instagram: Sevtier
Citera
2022-11-24, 20:10
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseHacker

Det är så ruskigt likt🤔
Citera
2022-11-24, 20:25
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Jag kräks på dom.

Jag håller med, vidriga människor. Längtar till dagen då allt rasar samman.
Citera
2022-11-24, 20:36
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Så du skiter i de barn som faktiskt är i riskzonen då. Det är som att veta att någon är sugen på att begå en skolskjutning men inte göra något åt det för att "de flesta" barn i landet inte går på den skolan. Varför inte kväva övergreppstankarna i sin linda istället för att agera när det redan är för sent som en annan sengångare.
Hur kan du tolka mitt inlägg som att jag skiter i barn? Ni försvarar ju Dumpens rättsövergrepp med att de förhindrar våldtäkter mot framtida offer. Jag påstår att det är falskt.

De påstår även att de flesta barn som blir offer för sexuella övergrepp begår självmord, vilket gör att den som begår övergreppet bör betraktas som en mördare. Det är ju en helt obegriplig koppling.
Citera
2022-11-24, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseHacker

Jo det är han.

Han följer sex personer, varav en 16-årig tjej och en tjej född 2008…
Citera
2022-11-24, 20:44
Avslutad
Citat:
Insanity Is Doing the Same Thing Over and Over Again and Expecting Different Results
Detta stämmer även på vissa av de som kritiserar Dumpen, t.ex. du som Beach Bob skrev. Relativt nyreggade användare tror att spamma den här CP-tråden med inlägg hela natten (och få medhåll av andra nyreggade låtsaskompisar) ska ändra allmänhetens uppfattning även fast det aldrig funkat förut. Med allmänhetens uppfattning menar jag i detta fall att en stor majoritet av befolkningen tycker att de som vill förlusta sig med barn och unga är den värsta smutsen som finns. Lycka till med att ändra på detta.

Roas av att vissa försöker framstå som intelligenta genom att idiotförklara meningsmotståndare, använda krångliga ord då och då eller återge lite klatchiga fraser på engelska och ibland på latin. Så smart är du inte

Tips inför kommande svavelosande inlägg: 50 Cool Latin Phrases to Impress Your Friends
https://www.mondly.com/blog/2021/07/29/cool-latin-phrases/
Citera
2022-11-24, 20:53
Medlem
Citat:
vad hade tytt på det (se fetade)? Jag önskar du har rätt så klart men jag för ingen pedofilexpert så upplys gärna. För jag ser inget som talar MOT det. HUR märker DU att han är "nybörjare" (jävligt äcklig benämning)?

Och dagis vittnar ju om att flickan sen en längre tid mått sämre och sämre?

Dagis vittnar även om att allt är bra. Fakta är att dagis märkte att något allvarligt hänt direkt efter det att Gäddans haft barnsex tillsammans med Mammakarin3. Det var tydliga signaler direkt.

Tror du själv på att han skulle ha gjort det tidigare utan att det märkts? Jag tycker för övrigt att det han beskriver att han gör med flickan kan beskrivas som trevande. Han provar sig fram.

Innan sin egen dotter verkar han inte haft någon kontakt med barn. Småungar i den åldern är inget du lånar på biblioteket.

Mammakarin3 är för övrigt Dumpen, det är jag helt övertygad om. Du kanske vet vem det var som satt framför tangentbordet på det nicket? Mitt samvete är ju som rent källvatten i jämförelse! Skoj!
Citera
2022-11-24, 20:55
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Tror ingen bryr sig orm vare sig din nidbild av dem eller hur du berörs, ja om du inte hamnar på listan förstås.

Du tycker inte att flertalet av individerna som hängs ut verkar lida av en intellektuell funktionsnedsättning?
Just dom uthängningninarna har jag svårt för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in