Citat:
Ursprungligen postat av
Arccosinus
Först av allt vill jag gratulera dig till att vara telegrams RT-kanals största uppgiftslämnare.
Då jag gått igenom dina poster har jag konstaterat att de har kopierat dina inlägg här på FB, om än med lite andra ordval. Möjligen har jag blandat ihop klockslagen då de publicerats.
Vad beträffar vapenproduktionen står det mesta stilla och kommer att stanna, inte bara på grund av brist på ingående delar (skälet får du lista ut själv)
Exakt alla kritiska ingående halvledare och processorer som används i rysk vapenteknologi kommer från väst, i huvudsak från USA och Nederländerna. Det i särklass mest använda fabrikatet är Texas Instrument. Även mängder med andra ingående komponenter i de ryska vapensystemen kommer från väst.
Vad har Rysslands vapenexport med förmågan att idag tillverka vapen? Noll och intet!
Förmodligen är du hjärntvättat av rysk propaganda eller så snickrar du ihop egna sanningar som du presenterar som gällande sanning.
Oavsett förefaller du både okunnig samt obildad.
70 robotar idag som prickade transformatorstationer. Kraftverk, elomformare över hela ukraina.
Inte dåligt gjort med robotar byggda med delar från tvättmaskiner och dammsugare.
T.om du måste vara imponerad.