2022-11-22, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av True2hearts
Det är jag som är mamman. Nej vi är inte inblandade. Vi vet inte precis vad detta handlar om. Vi tror och hoppas verkligen att vår son är oskyldig i fallet med skjutningen, men han är häktad som misstänkt. Han är ju myndig så vi får inte veta någoting alls om fallet.
Kanske handlar det om någon hämd för något och att de väljer att hämnas på familjen eftersom grabben sitter i häktet (Ingen svensk mentalitet detta.) Han hade kanske flera konflikter med olika...?, vi vet ej, vi spekulerar bara

Sen vill jag också säga att jag tycker att det är oerhört fegt att skjuta någon oavsett vad för situation. Var män istället och sluta med allt sådant fegt skit med vapen. Och också ofattbart fegt att tända på ett hus där en barnfamilj ligger och sover kl 4 på en måndagsmorgon.
Det har varit en skjutning med genom ett sovrumsfönster hos oss med (av 1 person, inte två som det står i nyheterna). Alltså jag finner inga ord för att beskriva den STORA FEGHETEN i detta smyg-beteende. Var män och kom till oss obeväpnade istället (som vi själva är) och berätta för oss vad ert problem är. Men det lär väl inte hända med sådana som er.
Min flashback mejl finns på min profil. Har någon av er som gjort detta något budskap till oss, varsågoda och skriv då.(lär väl inte ske dock tänker jag) Har någon annan av er på Flashback info eller tips till mig, skriv då.

Är väl inte konstigt varför det skjuts m.m mot er.
Er son sköt en kriminell person och de kriminella vill göra det surt för honom, finns inget jobbigare för sonen än om hela hans familj brinner inne och dör.

Ni kan väl få skyddat identitet? Sonen lär åka in nått år sen komma ut och då kommer detta eskalera om ni inte bryter helt med honom tänker jag.
Citera
2022-11-23, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
”Tror att er son är oskyldig”….
Det är väl lite det tankesättet och bristen på verklighetsförankring som lätt hit?
Han har ju plågat Lerum i flera år, och ni som föräldrar har misslyckats med att åtgärda och förhindra det här.

Exakt, och övriga barnaskaran står redan i kö till häktet så misslyckandet fortsätter. Vissa människor ska inte ha barn!
Citera
2022-11-27, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malev
Exakt, och övriga barnaskaran står redan i kö till häktet så misslyckandet fortsätter. Vissa människor ska inte ha barn!

Vad är detta för familj? Tattare?
Citera
2022-11-27, 15:37
Medlem
Efter att ha tittat igenom tråden... Vad i hela jävla trailortrashparken är detta? O sen när blev fina Lerum en plats för sådana här tattare av alla dess slag?
Citera
2022-12-28, 14:59
Medlem
Inget nytt?
Citera
2023-02-24, 12:15
Medlem
Stämningsansökan

https://gofile.io/d/mWJd53

.
Citera
2023-02-24, 12:23
Medlem
Nu har åtal väckts.

Jaser Abou Bakr, Mio Andresen Colombo, Emil Gustavsson, Andreas Midahl Nielsen, Dan Schürer von Waldheim, Mohamed Seriyeh och Osama Seriyeh åtalas för försök till mord och grovt vapenbrott.

Därtill åtalas Fidan Balaj och Nick Green för grovt vapenbrott och Nick Green tillsammans med Taulant Rogova för skyddande av brottsling grovt brott.

Alingsås tingsrätt:
Citera
2023-02-24, 14:31
Medlem
Länken uppdaterad med fup

.
Citera
2023-02-25, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77

.

Det man slås av när man läser FUPen är att, förutom att dessa pojkar är närmast efterblivna, så är deras anhöriga också det, särskilt föräldrarna…
Det är ju inte särskilt konstigt att sådant här händer när det finns föräldrar som är så lågbegåvade och oförmögna.
Citera
2023-02-25, 21:56
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Det man slås av när man läser FUPen är att, förutom att dessa pojkar är närmast efterblivna, så är deras anhöriga också det, särskilt föräldrarna…
Det är ju inte särskilt konstigt att sådant här händer när det finns föräldrar som är så lågbegåvade och oförmögna.

Utveckla gärna vad du tänker, lusläste fupen men tänkte mest på brodern som hade företag och fick ta fallet för den fattiga Glocken som inte ens funkade.

Mormor "förstod ingenting när svartskallarna började umgås med barnbarnet" läste jag men orkade inte längre gällande familjernas förhör.
Citera
2023-02-27, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Utveckla gärna vad du tänker, lusläste fupen men tänkte mest på brodern som hade företag och fick ta fallet för den fattiga Glocken som inte ens funkade.

Mormor "förstod ingenting när svartskallarna började umgås med barnbarnet" läste jag men orkade inte längre gällande familjernas förhör.

Oho du, det skall du nog inte räkna med från vår käre Thyrsos2, den lille gödselhögen. Han har inte den hjärnkapaciteten att objektivt utröna vad som hänt. Utan han bara sprider dynga omkring sig för han är en miserabel liten människa som bara gödslar dynga omkring sig. Det är bara att läsa han övriga inlägg här på FB så förstår du vad jag menar. Tycker faktiskt synd om honom.

O.T Ingen av killarna är WT utan helt vanliga kids. Kankse lite naiva, men som kanske blivit lite begeistrade av gangsterromantiken. Visst har de haft lite småfuffens för sig tidigare - men inget av den här kalibern. Sedan förespråkar jag definitivt inte att man skall springa omkring och skjuta folk, å nej. Men någon mått på dyngan som sprids här får det vara. Så jag hoppas på att rättsväsendet skall göra sitt, fria de som frias skall och döma de som dömas skall. Men att dra alla över en kam är fel.
Citera
2023-02-27, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77

.
Hela gänget blir alltså manipulerade utav luffaren Mohsen som inte vågar göra något själv.
Rolig läsning att se hur han manipulerar dessa småpojkar.

Frågan är om vi får se någon hämnd från Balajarna på Mohsen, annars har albanerna tappat ansiktet rätt grovt, en sån här grej går inte att inte hämnas i dessa kretsar.
Senast redigerad av Daboi 2023-02-27 kl. 22:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in