2022-11-23, 13:13
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Fel fel fel
Aftonbladet betalar för tips, inte för intervjuer gjorda i samband med en aktuell händelse

Du är ute och cyklar. Klart AB betalar för att göra reportage om olika händelser.
Citera
2022-11-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Du är ute och cyklar. Klart AB betalar för att göra reportage om olika händelser.

Tror du är ute och cyklar. Ab betalar inte för såna här artiklar.
Och hur kan det vara det du är så nyfiken på? Och inte själva mordet...
Citera
2022-11-23, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Funderade på det. Det står ju yttre skador på könsorganet. Tänker att det är sparkar och inget ”sexuellt” ?

Ja det står ju skador "på inre och yttre blygdläppar" vilket man tolkar som han gått loss inne i också.. yttre skadorna och att hon var blå i hela underlivet tyder ju tyvärr också som du säger på sparkar och slag. Ett jäkla illa fall detta, inte ofta man läser att någon blivit så sönderslagen.
Citera
2022-11-23, 13:51
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Ja det står ju skador "på inre och yttre blygdläppar" vilket man tolkar som han gått loss inne i också.. yttre skadorna och att hon var blå i hela underlivet tyder ju tyvärr också som du säger på sparkar och slag. Ett jäkla illa fall detta, inte ofta man läser att någon blivit så sönderslagen.
Anatomilektion: De inre sitter innanför dem yttre, men inte ”inuti”.
Citera
2022-11-23, 17:46
Medlem
Citat:
Inget jag vet men vad tror du själv?
Aftonblaskan betalar ju för att skriva smörja, ganska välkänt länge tillbaka.

Nej dom betalar inte för annat än tips, så du har galet fel. Så du ljuger eller har gått på myterna om att folk skulle få betalt.
Citera
2022-11-23, 18:04
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Referensen
Nej dom betalar inte för annat än tips, så du har galet fel. Så du ljuger eller har gått på myterna om att folk skulle få betalt.

Ser gärna en källa på det!
Jaså?? Svårt att få fram så klart..

Jag ljuger inte men vet att hungriga vänsterjournalister inte har några gränser. Pengar gör att folk ställer upp på allt, det gäller ju att sälja.
Citera
2022-11-23, 21:42
Avslutad
Citat:

Jag har varit intervjuad rätt många gånger i olika sammanhang, det har aldrig varit tal om några pengar. Däremot har jag fått betalt för de tips jag lämnat som gått vidare i tryck
Citera
2022-11-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Sekretessprövningen av fupen är inte klar än.

Hur går det med förundersökningen?
Citera
2022-11-24, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellenbygden
Hur går det med förundersökningen?

Tingsrätten ville som väntat inte lämna ut fupen digitalt. Nu har jag ansökt om att få ut den av polisen. Där har jag inte fått något svar än.
Citera
2022-11-24, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Tingsrätten ville som väntat inte lämna ut fupen digitalt. Nu har jag ansökt om att få ut den av polisen. Där har jag inte fått något svar än.

Jag visste det! Åhhh störiga de är.

Ska dubbelkolla med Krimfup om den finns där. Isåfall köper jag den och lägger upp

Edit: de verkar fortfarande bara ha hans misshandels fall där
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2022-11-24 kl. 14:35.
Citera
2022-11-24, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag visste det! Åhhh störiga de är.

Ska dubbelkolla med Krimfup om den finns där. Isåfall köper jag den och lägger upp

Edit: de verkar fortfarande bara ha hans misshandels fall där

Ansökte om förundersökningsprotokollet hos polisen nu. Förhoppningsvis kommer det på Mail. Annars skulle ja få det via brev.
Citera
2022-11-24, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellenbygden
Ansökte om förundersökningsprotokollet hos polisen nu. Förhoppningsvis kommer det på Mail. Annars skulle ja få det via brev.

Okej va bra. Stort tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in