2022-11-23, 09:39
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jenna-
Varför undrar du det för?

Därför jag undrar. Svara på min fråga.
2022-11-23, 11:10
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Nej, svara på min istället. "Därför jag undrar" är inte ett adekvat svar på varför du ställer en sådan fråga.
2022-11-23, 11:14
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Det bästa är att du kan hålla dig till alla andra trådar. Sedan kan jag rekommendera dig att fråga dina kompisar och dina tre kompisar som vänner. Sug på den grabben.
2022-11-23, 11:14
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Nej, svara på min istället. "Därför jag undrar" är inte ett adekvat svar på varför du ställer en sådan fråga.

Haha nu var det ju jag som ställde en fråga först, så svara på min fråga först så ska jag svara på din sen
2022-11-23, 11:16
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Det bästa är att du kan hålla dig till alla andra trådar. Sedan kan jag rekommendera dig att fråga dina kompisar och dina tre kompisar som vänner. Sug på den grabben.

Mina 4 kompisar vet ju inte vad som skapar mycket kö. Sug på den du.
2022-11-23, 11:16
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Haha nu var det ju jag som ställde en fråga först, så svara på min fråga först så ska jag svara på din sen
Jo, jag vet att det var det, men du jobbar ju inte ens med detta och därför vill jag veta varför en sådan sak skulle intressera dig? Gör du ett reportage om såna här jobb eller vad är din agenda egentligen?
2022-11-23, 11:20
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Mina 4 kompisar vet ju inte vad som skapar mycket kö. Sug på den du.
Berätta gärna varför du ställer en korkad fråga när du skriver på detta viset.
((Vad är det som skapar trafik? Är det mycket kunder, eller lite chattoperatörer som jobbar?))
Är det soppatorsk på hjärnceller kanske? Det verkar som att du måste ha några konstiga problem.
2022-11-23, 11:20
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Jo, jag vet att det var det, men du jobbar ju inte ens med detta och därför vill jag veta varför en sådan sak skulle intressera dig? Gör du ett reportage om såna här jobb eller vad är din agenda egentligen?

Det var nån som frågade om det var mycket kö, och då frågade jag denne (inte dig) vad som gjorde att det vart mycket kö, mycket kunder eller få chattoperatörer. Svara på det istället.
2022-11-23, 11:22
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Berätta gärna varför du ställer en korkad fråga när du skriver på detta viset.
((Vad är det som skapar trafik? Är det mycket kunder, eller lite chattoperatörer som jobbar?))
Är det soppatorsk på hjärnceller kanske? Det verkar som att du måste ha några konstiga problem.

Svara bara på min fråga då?
2022-11-23, 11:24
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Det var nån som frågade om det var mycket kö, och då frågade jag denne (inte dig) vad som gjorde att det vart mycket kö, mycket kunder eller få chattoperatörer. Svara på det istället.
Du jobbar ju inte med detta, så jag vet faktiskt inte varför en sådan sak skulle beröra dig och vad för slags intresse du har i att få vetskap i vad som avgör hur trafiken ser ut eller kan påverkas.

Mer intressant vore det att veta vad din agenda är?
2022-11-23, 11:24
Medlem
Roidberts avatar
Citat:

Det är en fråga om astrologi. Stjärnorna måste stå rätt till på himlen för att det ska bli fet kö. Du får alltså vända dig till en astrolog om du vill ha klara besked.
2022-11-23, 11:26
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Du jobbar ju inte med detta, så jag vet faktiskt inte varför en sådan sak skulle beröra dig och vad för slags intresse du har i att få vetskap i vad som avgör hur trafiken ser ut eller kan påverkas.

Mer intressant vore det att veta vad din agenda är?

Så man får bara skriva och undra saker i den här tråden om man jobbar med det? Är det samma i forumet som handlar om rymden? Måste man vara astrolog för att få skriva där? Varför svarar du inte bara på min fråga istället för att gå OT?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in