2022-11-22, 20:11
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Är du bäng? Jag sitter inte om ömkar Alex eller är en av hans ja-sägare. Förnekar inte hans problematiska beteenden och hans diagnoser.
Jag gillar bara inte när folk beter sig som grisar, varken på nätet eller i verkliga livet.

exakt. Folk som har otillräckliga liv och gottar sig i andras olycka.
Citera
2022-11-22, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Tack 🙏🏼
Kan du eller någon annan förklara hur påtänd morsan i födelsedagsvideon är när hon visar Alex klockan när den står på 00:00 och säger åt han att önska något 2 gånger ?😂
Citera
2022-11-22, 20:21
Medlem
Citat:
Är du bäng? Jag sitter inte om ömkar Alex eller är en av hans ja-sägare. Förnekar inte hans problematiska beteenden och hans diagnoser.
Jag gillar bara inte när folk beter sig som grisar, varken på nätet eller i verkliga livet.

Nä, men + jävla 1 på den! Börjar ruttna.

Har det brunnit i vissa här, eller är det bara skönt att missförstå?

Orkar inte försöka förklara för vissa länge. Det går inte in, och vissas okunskap kring droger och livet kring det - är fuckt up. Vilket iofs är en bra sak. Dom vet inte bättre. Skönt liv...
Citera
2022-11-22, 20:25
Medlem
Lite sjukt att Alex reagerar på sin väns (?) död Sh@rre, ikväll först.
Var väl ett par dagar sedan, som han blev mördad?
Citera
2022-11-22, 20:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Han har förmodligen legat och sovit 1-2 dygn efter senaste racet, han blir lite inaktiv efter fest har jag märkt.

Självklart ska Alva också göra samma, för henne är det ju status att känna något low life som blivit klippt
Citera
2022-11-22, 20:29
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:

Det sjuka är väl snarare att folk förväntar sig att man ska sörja inför publik nu för tiden...
Citera
2022-11-22, 20:38
Medlem
Citat:
Nä, men + jävla 1 på den! Börjar ruttna.

Har det brunnit i vissa här, eller är det bara skönt att missförstå?

Orkar inte försöka förklara för vissa länge. Det går inte in, och vissas okunskap kring droger och livet kring det - är fuckt up. Vilket iofs är en bra sak. Dom vet inte bättre. Skönt liv...

Tror att dom aktivt väljer att missförstå. Var och en får skämmas för sina egna beteenden, jag har iaf ryggen fri. Jag har inget behov att trycka ner människor som redan vadar i skit och ångest.

Vem var Sharre och vilken relation hade han till Alex? Har missat.
Citera
2022-11-22, 20:42
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han har förmodligen legat och sovit 1-2 dygn efter senaste racet, han blir lite inaktiv efter fest har jag märkt.

Självklart ska Alva också göra samma, för henne är det ju status att känna något low life som blivit klippt

Den 15e dog han och Alex gör det enbart pga att det kommit ut offentligt att ”han som elda kroppen i ett uppmärksammat fall involverade en känd rappare”
Alex bryr sig inte om det tyvärr, han följde inte sh@rre på instagram ens och tror inte sh@rre följde han heller.
Citera
2022-11-22, 20:43
Medlem
Citat:
Tror att dom aktivt väljer att missförstå. Var och en får skämmas för sina egna beteenden, jag har iaf ryggen fri. Jag har inget behov att trycka ner människor som redan vadar i skit och ångest.

Han som eldade liket efter ”nån” råkade skjuta han i attefallshuset
Citera
2022-11-22, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Kan du eller någon annan förklara hur påtänd morsan i födelsedagsvideon är när hon visar Alex klockan när den står på 00:00 och säger åt han att önska något 2 gånger ?😂

Reagerade också på henne, vad hände egentligen där? 😂 Alex - "aa aa jag har redan önskat" 🥴😴
Citera
2022-11-22, 20:46
Medlem
Citat:

Vadar i skit och ångest? Hur vet du det de är ju knäpptyst. Lowkey judgmental. Alex lever med sin fru och ska snart droppa en platta med bangers därefter fortsätta dra in Youtube cash
Citera
2022-11-22, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 752idinmamma
Reagerade också på henne, vad hände egentligen där? 😂 Alex - "aa aa jag har redan önskat" 🥴😴
Bra fråga 😂 sitter och pickar på han helt hysteriskt 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in