2022-11-22, 09:53
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMSRDM
I ärlighetens namn så är det sådana som Ni som bidrar till Alex beteende, Ni stjälper mer än hjälper.

Alex är omgiven av JA-säger och andra människor med mycket låg intelligensnivå. Om man inte förstår att Alex har x antal diagnoser/störningar så vet jag inte vad. Det sista han behöver är någon som boostar hans skruvade verklighetsuppfattning. Varför tror ni att Alex byter vänner varje månad? Det finns helt enkelt ingen som vill umgås med honom förr eller senare för att han är totalt genomrutten. Det absolut sista han behöver är er fanboys som tycker synd om honom eller fnissar med när han stolt som en Nobelpristagare berättare sina våldshandlingar. Det absolut bästa för honom vore att hamna i den absoluta kylan under ett träd utskrattad där inte ens han kan ljuga ihop något inför sig själv.

Det finns få människor som fått så många chanser som Alex av både vänner och samhället, helt obegripligt egentligen. Glöm heller inte att Alex är precis där han vill vara! Alex är ingen klassisk pundare som sitter och gråter över hur hemskt det är den dagen han är nykter. Tvärtom, han drömmer tillbaka och romantiserar ”festen” (misären) och de inför barn tom. Han gör inte den minsta ansats till att sluta, lika lite visar han ånger inför sina brottsoffer till vänner han blåst. Just därför behöver han gå på världens största mina istället för att få mer ömkan. När tom hans egen morsa givit upp på honom, nog fan är det rimligt om Du också gör det då.

Tack bra sagt! Han förtjänar ingens dalt och sympatier.
Och vadå ser på när han dör som jag ser många skriva? Han injicerar inte heroin direkt. Tror hans level på missbruk är ganska illa såklart, men han kan leva år efter år sådär.
Tror inte ens han vill bli ren. Han älskar det livet. Åka runt och vara "kändis" i luffarkretsar är det bästa han vet.

Undrar hur mycket han har kvar på kontot. Verkar vara tomt. Hur länge orkar hans nya kompisar bjuda på allt? Snart dags att byta stad och vänner kanske..
Nä det är verkligen inte synd om en sån här narcissistgris. Och inte Alva heller längre. Hon vet bättre.
Citera
2022-11-22, 11:39
Medlem
Yy

Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Absolut varsågod:

https://youtu.be/Zo8eD0UxKM8

Och IMO så här snackar inte en oskyldig, schlajf or not...

Plus videon innan häktningen för mordet.
https://youtu.be/z8Hphwfsk-w
Skriver hur många han har klippt. Känns ej som en lögn i den stunden IMO
Senast redigerad av PsykoPatriskt 2022-11-22 kl. 11:40. Anledning: Glömde länk
Citera
2022-11-22, 12:16
Medlem
Citat:
Tack bra sagt! Han förtjänar ingens dalt och sympatier.
Och vadå ser på när han dör som jag ser många skriva? Han injicerar inte heroin direkt. Tror hans level på missbruk är ganska illa såklart, men han kan leva år efter år sådär.
Tror inte ens han vill bli ren. Han älskar det livet. Åka runt och vara "kändis" i luffarkretsar är det bästa han vet.

Undrar hur mycket han har kvar på kontot. Verkar vara tomt. Hur länge orkar hans nya kompisar bjuda på allt? Snart dags att byta stad och vänner kanske..
Nä det är verkligen inte synd om en sån här narcissistgris. Och inte Alva heller längre. Hon vet bättre.

Yes, kan bara instämma!

Jag tror också att drogerna kommer ta Alex liv. Men då ser jag ingen OD-historia framför mig. Nu vet jag inte exakt vad Alex tar idag men vi kan gissa att det är samma gamla vanliga. Visst, i teorin kan du OD vad som helst, men i Alex fall är det inga droger som är direkt dödliga. Lägg därtill att det här är inget nytt tillstånd för Alex. Han har sett ut såhär majoriteten av tiden under de senaste 15 åren. Skillnaden är bara att det inte varit ute för allmän beskådan på sociala medier tidigare. Att han snart inte har några hjärnceller kvar? Absolut. Att han får dras med långvariga psykoser? Troligen. Dör av det? Långsökt.

Däremot kommer han förr eller senare att sätta sig i skiten eftersom att han inte längre kan betala för kalaset. Så någon som han kritat hos kommer mest troligt bara att tröttna en vacker dag. Alternativt att han sätter sig i någon annan idiotisk situationen pga droger. För det ni verkligen ska ha klart för er är att Alex absolut inte har någon som helst streetcreed kvar, finns ingen som skulle köra för honom när det hettar till, tvärtom.

Alex har garanterat inte en spänn. Grabbar som A9 är säkert villiga (dumma nog) att betala en tid med förhoppningen att få tillräcklig exponering via Alex för sin egen musik och slå den vägen. Dessutom har jag svårt att tro att det var deras pengar som de köpte några kläder för. Mest troligt något bedrägeri i någon annans namn. Ingen är så schysst i den världen och det är inga miljonärer vi pratar om utan vanligt småbus som själva skramlar ihop till hyran. Så jag ger det någon vecka till innan vi ser Alex i nästa random byhåla som en blodigel på någon annans hals.
Senast redigerad av AMSRDM 2022-11-22 kl. 12:20.
Citera
2022-11-22, 16:10
Medlem
Citat:
Yes, kan bara instämma!

Jag tror också att drogerna kommer ta Alex liv. Men då ser jag ingen OD-historia framför mig. Nu vet jag inte exakt vad Alex tar idag men vi kan gissa att det är samma gamla vanliga. Visst, i teorin kan du OD vad som helst, men i Alex fall är det inga droger som är direkt dödliga. Lägg därtill att det här är inget nytt tillstånd för Alex. Han har sett ut såhär majoriteten av tiden under de senaste 15 åren. Skillnaden är bara att det inte varit ute för allmän beskådan på sociala medier tidigare. Att han snart inte har några hjärnceller kvar? Absolut. Att han får dras med långvariga psykoser? Troligen. Dör av det? Långsökt.

Däremot kommer han förr eller senare att sätta sig i skiten eftersom att han inte längre kan betala för kalaset. Så någon som han kritat hos kommer mest troligt bara att tröttna en vacker dag. Alternativt att han sätter sig i någon annan idiotisk situationen pga droger. För det ni verkligen ska ha klart för er är att Alex absolut inte har någon som helst streetcreed kvar, finns ingen som skulle köra för honom när det hettar till, tvärtom.

Alex har garanterat inte en spänn. Grabbar som A9 är säkert villiga (dumma nog) att betala en tid med förhoppningen att få tillräcklig exponering via Alex för sin egen musik och slå den vägen. Dessutom har jag svårt att tro att det var deras pengar som de köpte några kläder för. Mest troligt något bedrägeri i någon annans namn. Ingen är så schysst i den världen och det är inga miljonärer vi pratar om utan vanligt småbus som själva skramlar ihop till hyran. Så jag ger det någon vecka till innan vi ser Alex i nästa random byhåla som en blodigel på någon annans hals.
Han hamnade väl i koma eller vad det var pga oxy överdos? Inte helt säker men vill minnas att jag hört det. Men överdos blir nog inte hans död, mer troligt att något sker under en psykos.
Och håller med helt om att han kommer sätta sig själv i skiten, troligtvis genom krit för han ska bli el chapo.
Och a9 och co betalar nog som du säger mer än gärna, lite lätt efterbliven blandat med droger och sin förebild inom musiken, klart boysen Chippar in en slant för möjlig shoutout/feature. Ironiskt nog är det bara dom som gör reklam för han.

Och till er som ville ha klippen från affären eller födelsedagskalaset så ligger de 1 eller 2 sidor bakåt
Citera
2022-11-22, 16:32
Medlem
Citat:
Haha det är så flashigt ja

Ja undrar om Alva bara ignorerade den bruden också. Det börjar bli en del brudar nu alltså Varför stannar hon med honom? Hon hade ju chansen att starta nåt eget bra. Nu är det tveksamt om någon av dem kan satsa på youtube igen. Känns som de gjort bort sig för mycket. Allt är genomskådat.

Hon är ju Queen Ceesay ju? Usch. Måste vara hemskt för hon att känna att exakt varje kvinna Alex får ögonkontakt med kan få henne dumpad, hon är ju ingen 10a direkt så hon väljer att vara en glad slav istället, det är ingen balans i det förhållandet, om hon inte kan komma att få ett stort arv som Alex kan leka med
Citera
2022-11-22, 17:19
Medlem
Citat:
I ärlighetens namn så är det sådana som Ni som bidrar till Alex beteende, Ni stjälper mer än hjälper.

Alex är omgiven av JA-säger och andra människor med mycket låg intelligensnivå. Om man inte förstår att Alex har x antal diagnoser/störningar så vet jag inte vad. Det sista han behöver är någon som boostar hans skruvade verklighetsuppfattning. Varför tror ni att Alex byter vänner varje månad? Det finns helt enkelt ingen som vill umgås med honom förr eller senare för att han är totalt genomrutten. Det absolut sista han behöver är er fanboys som tycker synd om honom eller fnissar med när han stolt som en Nobelpristagare berättare sina våldshandlingar. Det absolut bästa för honom vore att hamna i den absoluta kylan under ett träd utskrattad där inte ens han kan ljuga ihop något inför sig själv.

Det finns få människor som fått så många chanser som Alex av både vänner och samhället, helt obegripligt egentligen. Glöm heller inte att Alex är precis där han vill vara! Alex är ingen klassisk pundare som sitter och gråter över hur hemskt det är den dagen han är nykter. Tvärtom, han drömmer tillbaka och romantiserar ”festen” (misären) och de inför barn tom. Han gör inte den minsta ansats till att sluta, lika lite visar han ånger inför sina brottsoffer till vänner han blåst. Just därför behöver han gå på världens största mina istället för att få mer ömkan. När tom hans egen morsa givit upp på honom, nog fan är det rimligt om Du också gör det då.

Är du bäng? Jag sitter inte om ömkar Alex eller är en av hans ja-sägare. Förnekar inte hans problematiska beteenden och hans diagnoser.
Jag gillar bara inte när folk beter sig som grisar, varken på nätet eller i verkliga livet.
Citera
2022-11-22, 17:55
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Och till er som ville ha klippen från affären eller födelsedagskalaset så ligger de 1 eller 2 sidor bakåt
Det tackar vi för, hur obetydliga de än må framstå för vissa så fyller de sin funktion att förstå var i livet AC befinner sig just nu.
Citera
2022-11-22, 18:34
Medlem
Citat:

Han petade i sig X-antal Oxycontin vid ett tillfälle och somnade, dvs hög risk för opioidinducerad andningsdepression som i sin tur leder till döden, precis som vid en överdos Heroin.

Var/är själv blandmissbrukare men Alex tar det ändå snäppet längre genom att både missbruka Centralstimulerande OCH Opiater.
Generellt brukar man delas in två "läger" av blandmissbruk där ena parten är mer för "uppåtrus" och andra parten för mer av "nedåtrus".

Alex har som sagt en förkärlek för båda och lite lite.
Vi vet ju tex hur han älskar kokainet men hur hårt han torskade på Tramadolen nere i Turkiet i samband med att han tatuerade sig visar hur illa det är även på opiatfronten.
Citera
2022-11-22, 19:27
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:

Har bläddrat typ 10 sidor nu och hittar det inte. För det är väl inte klippet när han sitter i en klädhög utomlands som menas väl?
Citera
2022-11-22, 19:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Eller hur, psykiska ohälsan som bortblåst!
"Flashig" 🤣
Den senaste hotellfesten tog priset just för dom var såååå nöjda över sin tillvaro. Ett hotellrum för 700 kr, två luder, två pundare, en prosecco och en påse tjack. Woooohooooo
Lika kul var det när Alex var tvärnöjd och visade upp ett vandrarhem och sa "vi har caaash" framför ett fnittrande whitetrash med utväxta extensions 😅 #verklighetsuppfattningen
Eller som han sa i en live angående sin ekonomi flöddrad till max "eyyy jag är klar brushan ja är klar."

Han tar sig aldrig upp ur denna misär, han kommer dö eller sitta innan han betalat sina kfm skulder.
Citera
2022-11-22, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Har bläddrat typ 10 sidor nu och hittar det inte. För det är väl inte klippet när han sitter i en klädhög utomlands som menas väl?
Inlägg 5435 länken ligger i spoil grejen där
Citera
2022-11-22, 20:08
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Inlägg 5435 länken ligger i spoil grejen där
Tack 🙏🏼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera